*CAN'DAN*
'Yeter lan başım döndü otur şuraya da düzgünce düşünelim.'
Giray'ın sesi ile kendime gelerek koltuğa oturdum. Mira'yı hâlâ bulamadık. Polisler her yeri arıyor ama bi bok buldukları yok. Selin'in uzattığı suyu alıp içtim. Şuan Miragilin evdeyim ve kimseden ses çıkmıyor. Mira'nın annesi yani Ayten teyzegil Mira'dan haber alamayınca erkenden gelmişler.
Zil çaldığında koşarak kapıya gittim ve açtım. Gelen polis memuruydu.
'Memur Bey nolur bulduğunuzu söyleyin.' Bunu diyen Selin'di ve ayakta zor duruyordu. Giray da anlamış olacak ki ona destek sağladı.
' Maalesef Mira hanımı bulamadık. Ama işimize yarayacak birisini bulduk. Kendisi Emrah'ın yakın arkadaşlarından. Konuşturabilirsek Mira hanımı bulmamız kolaylaşır. Bunu haber vermek için gelmiştim. Kendisi şuan karakolda ifadesi alınıyor. Eğer bir gelişme olursa sizi ararım.'
Şerefsizin ismini duymamla tekrar sinirlerim tavan yaptı.
' Bende geliyorum en azından böyle oturmaktansa bir şeyler yaparım.'
***************************************************************************************************
Aykut denen çocuğu serbest bırakmışlardı. Böyle bir olaydan haberi olmadığını ve bu kadarına cesaret edemeyeceğini söyledi. Karakolun bahçesinde beklerken Aykut'u gördüm telefonla konuşuyordu. Yavaş adımlar ile ona yaklaşmaya başladım.
' Ağabey bana inandılar. Şimdi çıktım karakoldan. Ama büyük bir sorunumuz var. 1 hafta içinde Dayımgil oraya geliyor.'
'............................'
bir süre karşı tarafı dinledikten sonra konuşmasına devam etti.
' Ağabey nereden biliyim ekmeye biçmeye geleceklerini. Uzun zamandır kimse gitmedi oraya sonradan olan birşey'
'...............................'
' Tamam Ağabey'
Bu Aykut Mira'nın nerede olduğunu biliyor. Polislere konuşmadıysa bize konuşsun o zaman. Hemen Giray'ı aradım.
'Giray şimdi sana kısaca olayları anlatıcam ama oradakilere hiçbir şey demeden yanıma geliyorsun tamam mı?'
'Tamam.'
' Aykut bir şeyler biliyor. Ben şimdi onu takip ediyorum sana adresi mesaj atıcam.'
Telefonu kapattım ve Aykut'u takibe devam ettim. Kısa bir yürümeden sonra bir eve girdi. Giray'a adresi mesaj attıktan sonra eve doğru yürüdüm ve kapıyı çaldım. Aykut kapıyı açtığı an yüzüne yumruğumu geçirdim. Şaşkınlık dolu gözlerle bana baktı ve tam bana yumruk atacakken kolunu tutup sırtında birleştirdim.
'Sana bu davranışları hiç yakıştıramadım. '
'Kimsin lan sen ne istiyosun benden!!'
'Boşver benim kim olduğumu. Güzel güzel Emrah denen şerefsizin yerini söyle fazla yorma beni.'
' Bilmiyorum. Emrah nerde bilmiyorum. gidin başka yerde arayın.'
O sırada Giray geldi. Bu halimizi gördüğünde yüzünde alaycı bir gülüş sergileyip yanımıza geldi.Aykut' Giray'a verip önüne geçtim.
'Bak bana yalan söyleme. Seni duydum kurtuluşun yok. Ya şimdi nerede olduklarını söyle ya da söyle. kutluşun yok.'
' Hayır söylemem. Bana istediğini yap. Kolumu kır , kafamı parçala umrumda değil.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BİR ŞAKA
ChickLitCAN AYDIN: aydın Koleji'nin sahibi umursamaz , rahat , sinirli , yakışıklı , sportif ve inatçı. KIZLARIN HAYALİNDEKİ ÇOCUK. . MİRA KUYU : normal gelirli bir ailenin tek çocuğu. Babasının işi dolayısıyla istanbula gelen inatçı , güzel , yardımsever...