7.BÖLÜM

84 3 1
                                    

MULTİ:: @nurglst yaptı. Teşekkür ederim :* :* :*

Ben İstanbul'a geleli 3 hafta oldu. Bu 3 hafta içerisinde değişen bir şey olmadı. Selin her hafta erkek arkadaş değiştirdi , ben Can ' la ne zaman karşılaşsam sinir kat sayılarımı artırmayı başarıyordu.

Biz tekrar kentinde otururken zil çaldı ve sınıflarımiza gittik. Ders edebiyattı. Hoca derse baslamadan projelerini vereceğini söyledi. "Çocuklar bu yıl değişik bir yöntem uygulayacağım. Bir üst sınıflara yapacaksınız bu ödevi. Neredeyse aynı konuda ileryiyorsunuz tek bir fark onlar daha ayrıntılı bir şekilde işliyor. Bu sizin için bir avantaj." Hoca çantasından kitapları çıkartıp öğretmenler masasına yerleştirdi. "Hocam peki hangi sınıf ile eşleşeceğiz. " Bu soruyu arkamda oturan Nesli sormuştu. Nesli , cok tatli bir kızdı o minik suratına kemik gözlük çok yakisiyordu ve daha tatlı gozukmesini sağlıyordu. Hoca kitabında ki sayfaları çevirerek konuşmasına devam etti.

"Bundan sonraki dersimiz de ben size hangi sınıfla ve kişilerle eşleşeceğinizi söyleyeceğim. Şimdi herkes kitaplarını çıkarsın ve 45. sayfasını açsın. "

Teneffüs zili çaldığında Efe ben be Selin Kantine çıktık ve konuşmaya başladık. Selin 'le hangi sınıfla eşleşeceğimizi merak ediyorduk. Heyecanla bekledigizim zil sesini duyduktan sonra sınıfa koştuk.

Meraklı şekilde hocanın gelmesini bekledik. Öğretmenler zili caldiktan 1dk sonra hoca sınıfa girdi. Hazırlıklarını yaptıktan sonra eline bir liste aldı ve okumaya başladı.

*Merve DERE __ 12/A Cem UZUN

*Berke TATLI __ 12/A Irmak YEŞİL

*Selin AKAR __ 12/A Giray Çağlar*

Hoca isimleri okumaya devam ederken listenin sonlarında olduğum için kafamı sıraya gömdüm ve ismimin okunmasını bekledim. Belimde bir acı ile dogruldugumda Selin "Kanka isminin okunmasina az kaldı not al istersen" elime kagit ve kalemi alıp ismimi bekledim.

*Mira KUYU __ Can AYDIN*

SADECE BİR ŞAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin