6.BÖLÜM

96 4 0
                                    

Multi: CAN AYDIN

Selin'in yokluğu gerçekten kendini hissettiriyordu. Ben sıkıla sıkıla dersi dinlerken aklıma birden Can geldi. Onun kumral saçları koyu yeşil gözleri alaycı gülüşü aklımdan nedense çıkmıyordu ama ona aşık olamazdım değil mi ? ben öyle bir oduna aşık olamazdım. Hem benim huyum yakışıklı bir oğlan gördüğümde en az 1 hafta onu düşünür sonra unuturdum. Can da böyle olacaktı buna adım gibi emindim. Teneffüs zili çaldığında sınıfta neredeyse 3-5 kişi kalmıştı. Sınıfın kapısı açıldı ve içeri Efe girdi. Yanıma oturup bana çikolata uzattı. Ya ama bu çocuk çok tatlı daha 2 gün oldu benim hangi çikolatayı sevdiğimi biliyor . Hiç düşünmeden elindeki çikolatayı aldım ve yemeye başladım.

Çikolatamı bitirdikten sonra teşekkür ettim ve çantamdan suyumu çıkarıp içtim. Suyumu içtikten sonra çantama geri koydum ve Efe 'ye dönüp konuşmayı başlattım. " Beni okul çıkışı Selinlere götürür müsün ? Malum bu ayakla biraz zor hareket ediyorum." "Tabi götürürüm kanka sen dert etme bende zaten Selinlere gidecektim sana onu demeye gelmiştim." Efe'ye sarılıp teşekkür ettim. Zil sesi Efe sınıfına gitti ve bende tekrar sıkıcı moduma geçtim. Bu son ders olduğu için şükrettim. ders fizikti.

Okul bitince sınıf kapısının önünde Efe 'yi bekledim. Efe gelince ondan destek alarak okul çıkışın ilerledim. Selingilin evine yaklaştığımızda ben çok yorgun şekilde ilerlerken bir anda havalandım. Efe benim eziyet çektiğimi görmüş olacak ki beni kucağına almıştı. Kafamı Efe'nin omuzuna gömdüm.

Selingile geldiğimizde kapıyı Emel teyze açtı. Efe beni kucağından indirip Emel teyze ile selamlaştı. Bende Emel teyze ile özlem giderdikten sonra Selin'in odasına çıktık. Selin önünde peçeteler ile yatıyordu. Grip olduğu her halinden belliydi. Kırmızı burun ve yanaklarla çok tatlı duruyordu. (tabi benim kankam her zaman tatlı :* )

Efe Selin 'i görünce kahkaha attı ve konuştu. " Selin , kanka nedir bu halin gece kâbusuma gireceksin diye korkmuyor değilim valla. " Efe 'nin bu söylediği lafın üzerine kafasına yastık yemişti. Ben onların bu haline gülerken konuşmaya başladım. " Hayır yanılıyorsun Efe bence çok tatlı gözüküyor tatlı kırmızı burun ve kırmızı yanak , şuan Selin 'i mıncırıp öpesim var o derece tatlı gözüküyor gözüme. " Selin bana öpücük attı ve beni kolumdan tutum yanına oturttu. Ben oturur oturmaz ayağı fişek hızı ile kalkıp Selinden biraz uzaklaştım. "Selin kanka kusura bakma daha 2.günümden grip olmak istemiyorum." Selin kaşlarını çattı ve bana da bir yastık fırlattı ama ben onun bu hallerine alışık olduğum için yastığı havada yakaladım. Selin gözünü üzerimde dolandırırken sargılı ayağımda bakışları durdu ve gözleri kocaman açıldı. " Kanka ne oldu ayağına senin . Bide 2.günden grip olmak istemiyorum diyon bana sarılı ayağı ile geliyon."

"Önemli bir şey değil yaa sadece az daha bana araba çarpacaktı ben geriye doğru kendimi attım o sırada ayağımı burkmuşum ve tahmin edin bana az daha çarpan kimdi." Efe ile Selin meraklı gözlerle uzun süre bana baktı ve patlayan Selin oldu. "Kızım kim söylesene durduk yere ne heyecan yaratıyon." "Tamam tamam ......Can AYDIN" Efe ve Selin bana şaşımış gözlerle bakarken ben konuşmam devam ettim. " Karşiya geçecektim. Bir fren sesi duydum ve refleks olarak kendimi geriye doğru attım Sonra arabadan Can indi biraz atıştıktan sonra beni hastaneye götürdü falan öyle."

Selinlerde biraz sohbet ettikten sonra Efe beni eve bıraktı. Annemgile ayağımla ilgili açıklamaları yapıp odama çıktım. Biraz ders çalıştıktan sonra pijamalarımı giyip bilgisayarımdan the vampire diares izledim. Saate bektığımda 8'e geldiğini gördüm. Çok yoru gün olduğu için Hemen uyudum

SADECE BİR ŞAKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin