Mumpung lagi datbul. Mau meluapkan emosiku nk akunmu(yg ku tulis dikomentar fb; idf). Payah kw gaiso jogo plstn. Piye toh. Wong2 korup koyo kw koiso diwei panjang umur. Eman2 umurmu kui. Po meneh nk mateni wong sak jagat erat ngnu kui. Setan ae minder ngeti tingkahmu. Dak ra ente iki ga wedi mlebu neroko jahannam. Aku y ga mau mundur🤳akunku ngasi harus private karena mls dapat hate komen dari pembela dakjul. Awal2e aku ga sewani iki. Tapi karena negaramu surga aku ameh rono. Sekalipun dewean pun. Ga bakal wedi lapo wedi🥵😏wong lucukkk dan kemayu seperti aku pasti diterima semua kalangan🤪mbok angger bangun gedung gausa sampe segitune harus mateni wong. Lagian y nk meh gawe dunia elgebe lesbong y karepem. Sng dosa kw dewe. Gaonok sng setuju ro ente asline. Tapi krn aku meh ddi wna israel. Aku melok ae peraturanmu timbnge aku mok bom. Naudzubillah min dzalik. Ijeh kudu urip aku lek. Nk kw pengen mati saiki si karepem. Soale aku durung ngrasakno rng luar negeri anying yakali masa aku mati muda. Oh tidak bisaaa!
Aku y pengen hidup dulu merasakan kebahagiaankuuu. Awale aku takut mati, tapi berhubung saiki wes bebas, aku menyisakan ruang ikhlas untuk mati. Tapi y emoh saiki anying. Gaono sng wani sampe seginine nk ga aku well. Bubarno idf. Urip ku mbok y sng sans, slow y. Bukane malah rasis, ngnu kok pengen akih turis ke negaramu. Pantes nk wargane rodo problem wong sng mimpin ae koyo ngnu. Lawakkk. Larangan adalah perintah bagiku. Bebasno plstn. Bebasno gaza.
Awale aku pingin rng chino, fak tapi berhubung aku sadar nk negoromu adalah surga plstn dunyo israel okelah mantap. Gasss banter karek nunggu waktune bareng mamasku nanti oke, well. Aku excited for travelling your country you know!!!!! nyarkas terus sampe kw iki bosan ngeti komenku. Aku asline wes bosen ngeti tingkahmu. Ko gada yg ngasi tau aku nk negaramu kui seapik iku. Awal2 e ga percoyo koiso wong2 turis do selamet bar teko negoromu anying. Oh ternyata emang harus taat aturan. Aku tak rono. Ta intel akunmu wakihe neni o. Pantes yoan nk kita ddi bestie. Sesama tukang spill dan problematic.
Wong2 koyok kowe(sriwil) ki o matine sui heran brutal. Sng apikan malah dijupuk disek piye toh. 😪😞🌷💮🏵️😬🤗🤓💐💘🙏
Nk kw berkuasa, aku ye meh melokkk berkuasa nk negoromu loh. Meh ngrumpuk bondo dunyo nk negoromu😏🥵kw da ra gaiso slow ae kah? Koyo wong psikopat. Dosamu wi sak gunung. Koyo malah akih dosamu timbang dosaku😂
Sabtu, 23 November 2024