Ziua trei - ''Good night princess''

512 38 5
                                    

Perspectivă Justin

Nu imi plac dimineţile fără ea...
Imi este dor de ea. Mă gândesc la ea non stop. Trebuie să merg să o văd. Chiar trebuie să o fac. Numai rezist fară ea. Intru pe laptop pentru a imi rezerva un bilet de avion către Londra. Perfect, mâine la ora 08:00 decolează.

Perspectivă Lucy

Sunt trezită de fratele meu care trage draperiile pentru ca razele soarelui să intre in camera mea.

'' Ce faci....'' spun somnoroasă şi ridic uşor capul apoi imi deschid puţin ochii incât să il pot vedea.

'' Ce faci tu.. domnişoară?!  Trebuia să mergi la şcoala. Unde te crezi aici?! '' se răsteşte la mine.

'' N-am chef.. acum lasă mă dorm..'' spun şi mă intoc cu spatele la el, dar nu inainte de a-i arunca o pernă in faţă.

'' Ai noroc că au trecut primele 3 ore şi mai e puţin. Altfel te trimeteam la şcoala. '' vine in cealaltă parte a patului şi se uită la mine.

Imi deschid uşor ochii şi ii spun  '' Cară-te din camera mea ''. Bufneşte şi iese din cameră trântind uşa.
Nu durează 15 minute şi sunt deranjată de telefon. Cine dracului işi bate joc de mine şi nu mă lasă să dorm? Oh, era Harry.. să ii răspund? Răspunde-i idioato. Işi face griji!!! In niciun caz nu pot să răspund. Mai ales după cele intamplate. Pun telefonul inapoi pe noptieră şi aştept să inchidă.

Mai stau ceva timp lenevind şi apoi merg la bucătărie să imi fac un sandwich.
Toată lumea e plecată... nu ştiu unde, dar nu e nimeni acasă. Este un bilet pe blat, il iau şi il citesc.

'' Voi ajunge diseară acasă. I-am spus lui Helen să meargă acasă pentru că sunt sigur că te vei descurca singură. Ai mâncarea in frigider, telefonul fix este in sufragerie daca se intampla ceva. Ai grijă pe unde mergi. Ştiu că poţi face multe prostii. ''  - Derek 

Şi acum imi voi petrece o zii plictisitoare acasă, motolesc hârtia şi o arunc la coş apoi imi fac un sandwich cu caşcaval. Mă trantesc pe canapea şi dau drumul la TV schimband canalele de colo colo.
Aud nişte bătai in uşa. Cine o fii? Merg şi deschid,  il văd pe Harry şi i-o inchid in faţă, imi dau seama ce fac, trag aer in piept şi deschid uşa calmă, zâmbind.

'' Hei! '' spun eu puţin jenată de situaţie.

'' Hei.. esti ok? Nu te-am văzut azi la şcoala şi mi-am facut griji..'' spune ingrijorat.

'' Da.. sunt perfect ok. '' zic şi imi dau ochii peste cap.

'' Pot să.. intru?  ''

'' A sigur, scuze. '' râd uşor şi il las să intre.

Ne aşezăm pe canapea şi ne uităm unul la altul. Fără să apuce să zică ceva, telefonul meu sună şi il intrerupe. Era Justin.

'' O secunda stai..'' spun şi plec putin mai departe de el.

Perspectivă Harry

Mă uit la ea cum pleacă de lângă mine. Cred că incep să mă indrăgosesc..chiar dacă a plecat tot aud ce vorbeşte cu el/ea. Oh.. i-a spus '' te iubesc '' ..  poate nu am ce căuta aici.. sunt in plus. Mai bine plec, dar aştept sa imi iau ramas bun.

Vine şi se aşeaza din nou langa mine.

Perspectivă Lucy

Văd că e puţin deranjat de situaţie dar nu il intreb nimic.

'' De ce ai venit la mine?  " zic eu.

'' Imi vreau hainele.. '' spune nesigur.

'' Da.. imediat. ''  Mă duc sus şi ii iau hainele apoi i le dau. '' Poftim ''

'' Mersi.. eu plec. La revedere. '' spune şi se indreaptă spre uşa apoi iese.

Asta a fost ciudat, el nu prea se comportă aşa... Ce se intamplă cu el?

Perspectivă Harry

Mă simt prost că am plecat aşa deodată. Acum mă va crede nesimţit. Mai bine merg diseară la ea şi ii cer scuze pentru tot.

Ajung acasă şi am o surpriza neplăcută.. i-am prins pe frati-miu şi pe iubita lui când o făceau.

'' Oh serios?!!  '' ţip.

Cum mă vede se dă jos după ea şi isi ia pantalonii repede. 

'' Hei man..'' spune timid.

'' V-aţi tâmpit?! Ieşi imediat din casa mea. Acum! '' spun şi mă uit la curva lui frati-miu.

'' Dar.. '' uitându-se la mine speriată.

'' Niciun dar! Mişca-ţi-vă amandoi. Acum! M-am saturat de voi! '' gesticulez din mâini.

'' Haide să mergem, nu vreau să provoc alte scandaluri. '' se incruntă fratele meu.

O ia de pe canapea şi trec pe langa mine plecând, dar il apuc de braţ şi ii spun  : '' e ultima oara cand vreau să văd asta. Să iti fie clar '' . Dă din cap şi il las să plece.
Fratele meu e mai mic ca mine cu un an şi mereu aduce numai fete uşoare acasă iar asta mă enervează la culme.

**

Se face târziu şi eu ar trebuii să merg să ii cer scuze, dar mai bine ii dau mesaj...

''Hei.. imi pare rău pentru cum m-am comportat astăzi. Sper să mă poţi ierta şi să accepti să vii mâine după şcoala cu mine la Starbucks. Pupici.'' - Harry

Perspectivă Lucy

Sunt pe laptop şi observ că Justin nu a mai postat nimic pe twitter. Incep să imi fac griji. In timp ce mă gandeam, am primit un mesaj. Era de la Harry. Nu ştiu ce să mai fac..

''Hei.. imi pare rău pentru cum m-am comportat astăzi. Sper să mă poţi ierta şi să accepti să vii mâine după şcoala cu mine la Starbucks. Pupici.'' - Harry

'' E okey  şi da, aş vrea să merg la Starbucks. Ne vedem după ore. '' - Lucy

'' Ce ai ultima oră?  '' - Harry

'' Istorie. Tu? '' - Lucy

'' Germană.. şi dau test şi nu ştiu nimic. '' - Harry

'' O să fie bine. Stai liniştit. Noapte bună. '' - Lucy

'' Sper. Good night princess '' - Harry

Mi-a spus prinţesă cât de drăguţ. De parcă ai fii..... ! Taci conştiinţo. Nu pot. Haha, oftica-te. Haha, nu mă ajuţi deloc.

Fratele meu a venit acasă după ora 00:00. Nu ştiu ce a făcut. Eu pănă atunci am făcut temele, m-a sunat o colegă să mi le dea. Se face târziu şi decid să mă culc.Mă asez in pat şi intru in lumea viselor.

Noul next. Nu imi place. Deloc.
Am o stare mai naşpa şi meh, de asta nu am putut să il pun ieri. In fine.
Cum vi se pare?
Şi wow. Am ajuns la 20,4 K. Sper să fie din ce in ce mai mult. Nu mă aşteptam. Vă multumesc. Sunteti preferatii mei. Sper să vă placă.

Pentru next, vote and comment.
:)
Goodbye.
Love you.
Cel mai frumos comm primeşte dedicatie  ❤
- Elena

Love on Twitter [Justin Bieber]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum