'' E doar o cămaşă ''

990 71 25
                                    

'' Vei sta cu mine '' o voce se aude din spatele meu.

Mă intorc şi il văd pe fratele meu. Alerg spre el şi il iau in brate. Mă strânge tare in braţele lui mari şi puternice.

După marea imbraţişare ii dau drumul. Mă sărută pe frunte protector.

'' Ce cauți aici? ''Spun eu.

'' Am aflat că mama e aici şi am venit cu primul avion. '' spune şi imi zambeşte.

'' Imi este aşa de frică să nu o pierd...'' spun şi las capul in jos.

'' Va fii un miracol dacă se va trezii '' spune Justin din spate. Am uitat complet că este şi el aici.

'' Se va trezi. Trebuie să facă asta '' spune fratele meu şi se indreaptă spre Justin.

'' Voi 2 sunteți impreuna? Incă mai eşti cu ratatul ăsta după câte a făcut? '' spune el uitându-se la mine.

'' Nu incepe scandalul aici... '' spun eu iar Justin işi strânge pumnii semn că e nervos.

'' Acum ne vom concentra pe mama. Dar eu iţi spun aşa. Dacă te mai răneşte o dată, omul ăsta o să aibă rău de a face cu mine '' spune şi se uită şi la mine şi la Justin.

'' Stai liniştit că nu o voi răni. ''  spune Justin.

'' Ce face mama? '' spune ignorându-l pe Justin.

'' E in comă.. nu ştiu ce va face in privința asta '' spun cu dezamăgire.

Ne aşezăm pe banca de lângă salon şi aşteptăm. Sunt foarte ingrijorată in privinţa lui Justin şi a fratelui meu, de când m-a rănit acum ceva timp , Derek il urăşte pe Justin şi e in stare să facă orice pentru a il face să sufere. Mă bucur că a venit aici, dar ce voi face dacă mama nu va mai fii?  Nu pot să mă mut cu el in Londra. E prea mult pentru o zii... imi frec tâmplele şi oftez. Simt cum Justin mă mângâie pe spate şi imi arată un zâmbet nu prea sigur. Fratele meu stă şi citeşte nişte articole dintr-o revistă.

Dimineaţa

Stau tot pe scaun, Derek s-a dus să işi ia o cameră la un hotel din apropiere pentru orice eventualitate, iar Justin să imi aducă nişte mâncare. Sunt obosită.. am nevoie de o cafea. Mă ridic  şi merg la automatul din colţul holului ca să imi iau o cafea. Bag 2 monede de 50 de bani şi apăs pe butonul

''Coffee''. După ce este preparată cafeaua o iau şi mă indrept spre banca de lângă sală. Repede pe lăngă mine trece un băiat şi imi răstorn cafeaua fix pe maieu. Era pătat in mijloc. Băiatul vede şi se intoarce la mine.

'' Fi atentă pe unde mergi. Ţi se putea intâmpla şi mai rău. '' spune şi se uită la mine analizându-mă. '' Dacă mă gandesc mai bine, iţi stă bine cu pata asta de cafea. Eşti mai sexy'' râde. Părul lui este un smoc de onduleuri, având o bandană in jurul capului. Mă uit şi văd că are ochii verzi, in care te putea pierde. Era mai inalt ca mine şi avea nişte blugi stâmţi rupţi, un maieu alb peste care o cămaşă in carouri, roşu cu negru ce o ţinea dechisă.

'' Ce fac acum? Mi-ai pătat maieul cretinule. ''

'' Uite. '' spune şi işi dă camaşa jos de pe el şi mi-o inmânează.

'' Nu-mi spune că trebuie să port asta'' zic eu.

'' Drăguţa.. ori o porti, ori rămăi aşa. '' râde.

Ii smulg cămaşa din mână şi o iau pe mine incheind-o. Este cam largă.. dar mai bine decât cu pata aceea oricum.

'' ŞI cand să ti-o dau? ''

'' E doar o cămaşa. '' râde şi pleacă.

'' Pot să iti ştiu numele măcar? '' ţip după el.

'' Harry. ''  ţipă cu spatele la mine apoi nu il mai văd.

Ce oameni pot exista pe pământul ăsta. Sper să nu il mai intalnesc in viaţa mea pe acest bădăran, dar chiar arata bine, poate mai bine ca Justin...Iar acum? Cu cămaşa? Doar nu o să o păstrez eu nu?

O miros, era un parfum tare bărbătesc. Cu ăsta se dă şi Justin...

NEXT-UL AŞTEPTAT....

VREAU MAI MULTE PĂRERI.. ŞI VOTURI. HAIDEŢI. NU VREAU DOAR SĂ O CITITI POVESTEA.. VREAU SĂ VOTATI, SĂ ŞTIU DACĂ VA PLACE CAPITOLUL SAU NU. ŞI SA SPUNE-TI PAREREA VOASTRA. şi da.. de acum va apărea şi Harry cateodată in poveste. Vreau să complic lucrurile.
IAR ASTA CHIAR NU VREAU SA IGNORAŢI.
AM FĂCUT O NOUA POVESTE.. CU HARRY STYLES. Vreau să treceti şi pe la ea cu un comm şi un vot. Să imi spuneţi dacă vă place ideea.
Povestea e la mine pe perete.  Se numeşte Seducţie.

Sper să va placa.. şi să treceţi pe la ea. VĂ ROG MULT  ♡♡♡

LINK : http://w.tt/1Ch5cVe
- Elena

Love on Twitter [Justin Bieber]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum