" Păi, mâine vom pleca in Londra aşa că trebuie să iţi faci bagajele. ''
'' Ce? '' spun eu şi Justin la unison.
'' Ai auzit.'' Spune fratele meu fără nicio problemă.
'' Eu nu plec de aici!Azi şi ieri nu am fost la şcoala. Ce voi face? Trebuie să mă duc. Am de prezentat proiecte. '' ţip.
'' Termina. Şi am vorbit eu cu profesorii tăi. Le-am spus că ne vom muta..'' spune fratele meu puţin nervos.
'' Te duci singur, eu nu il părăsesc pe Justin '' spun şi imi pun mâinile in sân.
'' Facem aşa. Stai o săptămână măcar. Dacă iţi place rămâi, dacă nu, te vei intoarce, dar eu nu te voi ajuta cu banii. ''
'' Fie! '' spun şi il iau pe Justin de mână şi mergem in camera mea.
Nu pot să cred că imi face asta... o să trebuiască să stau 1 săptămână fară el, dar după cu siguranţă mă voi intoarce acasă.
Justin se aşează in pat şi mă priveşte cum imi trântesc nişte haine in geamantan.
'' Iubito... linişteşte-te " spune el uşor.
'' O să vadă! O să ii demonstrez că voi veni acasă şi nu am nevoie de ajutorul lui! '' spun şi trântesc hainele mototolite in geamantan.
'' Vei sta cu mine...''
'' Nu ştiu.. nu vreau să te deranjez. ''
'' Să mă deranjezi? Nu ai cum, crede-mă. '' zice el uitându-se la mine şi zambeşte.
Auzind asta mă urc in pat şi imi aşez capul pe pieptul lui, el tinându-mă in brate.
'' Eşti cel mai bun '' spun privindu-l.
Zâmbeşte şi işi apasă buzele pe fruntea mea.
**
După ce mi-am făcut bagajele Justin a plecat deoarece Derek a zis că are treabă cu mine. Mă duc jos şi il văd pe canapea căutând nişte acte.
'' Ce faci? ''
'' Iţi caut paşaportul. '' spune fară să se uite la mine.
'' Paşaportul e la mine in cameră. '' râd.
'' Dar mama aici le ținea ... '' spune confuz.
'' Ei bine acum e la mine in cameră. '' spun uitându-mă la el.
'' ŞI ce mai aştepţi?! Adu-l! ''
'' Uşor.. gata gata. '' spun eu şi imi ridic mâinile in faţa in semn de apărare.
Merg să iau paşaportul apoi il dau. Urc din nou in cameră şi zăresc cămaşa acelui băiat, o intocmesc frumos şi o pun pe scaun. O voi purta mâine. Din moment ce nu mă voi mai intalnii cu el, cămaşa este a mea... iar el a zis '' E doar o cămaşă '' deci nu pare a fii o problemă. Mă aşez in pat şi imi pun căştile in urechi. Adorm, până când fratele meu vine la mine in cameră şi imi spune că am dormit destul şi să mai fac din bagaje. Mă ridic leneşă din pat şi imi pun incărcătoarele de la telefon şi tabletă intr-o geantă. Imi pun fardurile, păstrând doar rimelul şi gloss-ul. Peste 2 ore sunt gata. Mi-am pus tot ce imi trebuie, cred. Oricum mă voi intoarce inapoi, aşa că nu mi-am luat chiar tot.
**
Inainte să mă culc cobor jos şi imi iau un pahar cu lapte. Derek imi repetă de câteva ori '' Ai grijă la căt te culci că nu stau să mă rog de tine dimineaţa '' apoi pleacă şi el in camera lui.
Imi pun paharul pe noptieră şi iau telefonul să ii scriu lui Justin, dar nu apuc căci imi trimite el primul.
Justin : Babe, nu pot venii mâine la aeroport. Trebuie să plec cu vărul meu. Sper să mă ierţi. Ai grijă de tine şi nu uita că te iubesc. Ne vedem peste o săptămână.
Eu : Oh ok.. şi eu te iubesc. Noapte bună. Ţinem legătura la telefon sau prin mesaje, sau pe twitter.
Justin : Ok. Gata. Culcă-te. Mâine e o zii grea. Să visezi frumos. Te iubesc ♥.
Eu : Şi eu Justin ♥.
** Dimineaţa.
Alarma sună şi mă trezeşte din somnul meu adânc. O opresc leneșă apoi mă ridic din pat şi merg să imi fac rutina de dimineaţa repede pentru a nu intarzia. Mă imbrac cu un tricou alb, o pereche de pantaloni mulaţi negri, imi iau cămaşa lui Harry pe mine, se simte puternic mirosul de parfum, imi dau cu rimel şi imi aplic un strat de gloss, imi las părul ondulat pe spate şi sunt gata. Cobor jos cu toate bagajele.
'' Incepe să imi placă cămaşa asta '' spune fratele meu şi râde.
Mă uit la el şi zâmbesc apoi văd că vine să se incalţe. Imi bag şi eu ghetele cu ţinte in picioare şi imi iau geaca de piele peste mine, chiar dacă afară a inceput să fie cald, in Londra din câte ştiu este vreme urâtă mai mereu. Imi pun beannie-ul cu inscripţia ' DOPE ' in cap şi ieşim pe uşă băgând bagajele in taxiul care ne aştepta. Stau cu capul proptit de geam şi mă gândesc ce voi face acolo.
Gândul imi este intrerupt atunci când omul de la volan opreşte maşina. Ieşim şi văd că am ajuns la aeroport. Nu am mai călătorit de câtiva ani cu avionul deci nu ştiu la ce mă pot aştepta.
**
Am intrat in avion şi ne aşezăm la locurile noastre punându-mi centura. După ce avionul decolează imi scot centura de siguranţa şi imi iau căştile pentru a asculta muzică. Fratele meu citea o carte, care mi se pare că nu voi avea voie să o citesc după titlul pe care il are '' O noapte de neuitat ''. La ce mă pot gândi când aud asta.. şi din căte văd Derek e foarte captivat de ea. Il las să citească iar eu incep să ascult muzică uităndu-mă pe geam si relaxăndu-mă.
NEXT. MÂINE INCEPE ŞCOALA COPII. SUCCES. Imi pare rău dacă vi se pare scurt dar nu prea am timp deci incerc să le fac cât de repede şi lungi pot.
VOTE AND COMM PLS.
VĂ IUBESC GUYSS. PA.
- Elena
CITEȘTI
Love on Twitter [Justin Bieber]
Fanfic,, Cine esti ? '' ,, Sunt omul de care te vei indragostii .'' All rights reserved ✔✔ Poveste originala By Elena #122 FF