Dimineaţa mă trezesc cu o durere de cap insuportabilă. Probabil e de la stres. Mă ridic din pat şi observ că ceasul e 08:00 . Oh nu! Am intârziat. O să lipsesc de la germană acum. Imi iau repede pe mine nişte blugi din geamantan, un tricou pe care scrie 'If i stay' şi un hanorac. E destul de frig in Londra. Mă incalţ repede cu teneşii roşii şi imi iau geanta cu cărţile, coborând jos repede speriind-o pe Katherine.
'' Ce dumnezeului crezi că faci? ''
'' Pa. '' spun repede şi ies pe uşă.
Sunt de câteva zile aici şi deja intârzii la ore. Alerg repede spre şcoală. Afară a plouat şi incă e innorat. Deodată o maşină trece in viteză, eu fiind prea aproape de marginea trotuarului, dă toată apa din lac pe blugii mei.
'' Idiotule! Uită-te pe unde mergi. " zic eu urlând.
Acesta opreşte maşina neagră şi se dă jos. Am dat dracului.
Deschide portiera şi văd un cârlionţat. Era Harry. Oh my fucking god. Serios? Din cele 7 miliarde de oameni numai el putea să mă ude!
" Ce avem aici '' spune ironic şi râde.
'' Nu-i amuzant! '' zic eu nervoasă.
'' Mai intâi cu cafeaua.. apoi asta, ce se va intampla mai incolo oare? '' râde.
'' Eşti un imbecil. ''
'' Ştiam. Şi tu o imbecilă. ''
'' Uită-te dracului cum mergi cu maşina aia! '' zic eu ţipând.
'' Ce ai zis? '' zice apropiindu-se de mine.
'' Am zis să te uiţi pe unde dracului mergi cu maşina asta nenorocită!! ''
'' Oh Lucy.. nu te enerva degeaba. Crezi că n-am ştiut că eşti tu? '' râde şi se apropie de mine din ce in ce mai mult.
'' Şi atunci de ce ai făcut asta?! ''
'' Pentru că iţi stă bine aşa.. '' zămbeşte.
'' Idiotule! Prostule! Cretinule! '' spun şi incep să dau cu pumnii in pieptul lui.
'' Glumesc. Nu ştiam că eşti tu. Vrei să mergi acasă să te schimbi? ''
'' Eşti prost cumva sau te prefaci?! ''
'' Uşooor.. doar am vrut să fiu amabil. ''
'' Du-mă odată acasă! '' zic eu şi oftez.
Ne urcăm in maşină şi Harry porneşte.
Eu stau cu capul rezemat de geam şi mă gândesc de ce mereu trebuie să se intample câte ceva rău. Ştiu că viaţa nu e roz.. dar vreau şi eu o zii in care să nu am nicio problemă şi să primesc veşti bune. Harry imi intrerupe gândurile atunci când mâna lui este pusă pe piciorul meu. Mă intorc la el şi se uită ba in faţa, ba la mine.'' Sper că eşti ok..'' spune şi imi strânge puţin coapsa. '' Nu am vrut să par nesimţit sau ceva''
Este un idiot. Mereu face aşa. Acum se victimizează prea mult, sau aşa mi se pare mie, dar dacă lui chiar ii pare rău? Ok. Acum sunt eu idioată dacă il cred. Nu mă las păcălită.
'' Scuteşte-mă Styles...'' zic eu şi dau ochii peste cap uităndu-mă la mâna lui care incă era pe piciorul meu şi il masa.
'' Ţi se pare că eu glumesc? Nu ştiam că eşti tu, nici măcar nu mi-am dat seama că voi da in acel lac.
'' De ce faci toate astea? Te comporţi ca un nesimţit iar apoi iţi ceri scuze? '' zic eu uitându-mă la el.
'' Nu ştiu. Aşa sunt eu. '' dă din umeri şi işi pune amândouă măinile pe volan.
'' Tot idiot rămâi. ''
'' Mă ierți? ''
'' Nu eram supărată.. decât pe atitudinea ta de ingâmfat. ''
'' Oh.. păi ăsta-s eu darling. ''
Intrăm pe o străduţă, intr-un cartier pe care eu nu il ştiu. Deja incepusem să mă ingrijorez. Poate chiar e un tâmpit de violator.
'' Uăuăuău. Unde crezi că mergi? Casa mea nu e aici. ''
'' Dar a mea este. '' zâmbeşte.
'' Dar am zis să mă duci acasă la mine. ''
'' Eh, nu am inteles bine atunci. '' râde.
Imi dau ochii peste cap, apoi el parchează maşina şi ne dăm jos. Casa era imensă. Avea 3 garaje, 4 uşi prin care intrai.. doar pe partea din faţă şi probabil vreo 15 de camere. Descuie uşa şi mergem la bucătărie. Telefonul meu sună iar el se incruntă. Era Justin.
'' Hei iubire. '' spune el.
'' Hei. Ce faci? ''
'' Eh.. binişor. ''
'' Babe, scuze că aseară nu am intrat dar am fost plecat cu treburi. ''
'' E ok.. hai că eu inchid. Vorbim diseară.Pa"
" Te iubesc. '' zice el.
'' Şi eu.. ''
Harry se uita ciudat la mine, de parcă ar vrea ca omul de la telefon să moară. In fine..mergem in bucătărie şi face ciocolată caldă dar nu inainte de a-mi aduce nişte haine de ale lui de schimb. Sunt cam largi dar imi plac. Merg in baia de la parter sa ma schimb apoi revin in bucatarie. Ciocolata calda era pe masa iar Harry scosese nişte fursecuri.
'' E foarte bună. '' beau eu din ciocolată.
'' Şi tu eşti şi mai bună cu hainele astea.. '' spune şi işi linge buzele.
'' Harry! '' râd.
'' Ce? Zic adevărul. '' râde şi el cu mine.
Răd in continuare şi apoi mergem in livingul imens.. de ce toţi de aici sunt aşa bogaţi?
'' Şi.. asta e casa ta? ''
'' Da. Doar a mea. ''
'' Nu e cam mare? '' râd.
'' Deloc. Mai ales că eu mai fac petreceri. E perfectă. Ca şi tine. ''
' Um.. ok'' zic eu şi roşesc.
'' Te-ai inroşit in obraji! '' răde tare.
'' CEE? BA NUUU. '' rad si imi pun mainile pe obraji.
Se apropie de mine şi imi dă mainile la o parte mângâindu-mi obrazul cu degetul mare.
'' Eşti aşa frumoasă. ''
La cuvintele lui zâmbesc.
'' De ce imi faci asta? Cănd sunt cu tine e aşa frumos. ''
'' Sărută-mă. Acum. ''
Nu pot să cred că am zis asta. Acesta zambeşte puţin şi se apropie de mine, din ce in ce mai mult, buzele lui atingându-le pe ale mele şi formând un sărut pasional. Mi-a cerut permisiunea şi i-am dat-o, el explorăndu-mi fiecare colţişor din gură. Mi-am bagat mainile in parul lui şi m-a urcat pe el, incolăcindu-mi picioarele in jurul taliei lui. Ne-am sărutat pana cand eu mi-am dat seama ce fac şi am rup sărutul.
'' Cred că este de ajuns.. '' zic eu şi imi ling buzele.
'' Ai dreptate.. scuze. ''
'' In fine.. '' ma dau jos de pe el. '' Eu plec. ''
'' Te duc eu. ''
'' Nu. Voi lua un taxi. '' spun si imi iau geanta repede fara sa imi dau seama ca am hainele lui pe mine si plec degrabă.
Sunt idioată.
NEXTUUUL. :3 MEH. SE COMPLICA LUCRURILE.
VOTE AND COMMENT. ALTFEL NU VOI PUNE NEXT.
- Elena
CITEȘTI
Love on Twitter [Justin Bieber]
Fanfic,, Cine esti ? '' ,, Sunt omul de care te vei indragostii .'' All rights reserved ✔✔ Poveste originala By Elena #122 FF