Scorpia

427 44 14
                                    

Ajung acasă şi imi dau seama că hainele lui sunt pe mine. Mă dezbrac şi le pun de o parte, apoi cobor jos  unde il observ pe Derek nervos.

'' Hei... ăm, ce s-a intâmplat? '' zic confuză.

'' Du-te in camera ta!  '' ţipă el.

'' Ce s-a intâmplat?! '' ţip şi eu.

'' Nu e problema ta. '' spune nervos.

'' Unde e Kath? ''

'' Nu ştiu şi nici nu-mi pasă. ''

'' Deci de asta eşti supărat.. ăhăm, eu plec. ''

Nu imi răspunde iar asta mă enervează şi când ajung in camera mea trântesc uşa tare. Sper că m-a auzit. Mă trântesc in pat şi deschid telefonul. Aveam 5 mesaje noi.

Harry :
'' Eşti okey? ''

'' Scuze dacă am greşit cu ceva..''

'' Te rog răspunde Lucy... ''

'' Imi pare rău...''

Justin :
'' Babe, vreau să te intorci acasăă!  ''

In momentul ăsta nu am chef de niciunul dintre ei. Cine ştie ce o fi făcut scorpia de Kath incât l-a supărat pe fratele meu. La dracu, nu mă pot găndi decât la buzele lui Harry care sunt aşa dulci. Haha, a inceput să iţi placă de el! Dar gândeşte-te că tu eşti cu Justin! Nu, nu imi place de el. Deloc. Atunci de ce l-ai sărutat?! Taci conştiinţă proastă. Doar taci din gură.

Mă ridic din pat şi merg pe terasă. Mă aşez comod pe un scaun şi mă pun pe gânduri.

Se face noapte şi debia atunci realizez că mâine am şcoală şi nu mi-am făcut temele. Super, acum chiar vreau să mor.

Decid ca mâine să nu merg la şcoala, pentru că n-am nici chef, nici temele făcute şi nici nu vreau să il văd pe Harry.

Vreau acasă...

Păi am revenit. Ieeei. Ştiu ca e cam scurt next-ul dar meh, nu prea am avut inspiraţie aici.

Şi acum o să postez la fiecare săptămână sau chiar de 2 ori bc suntem in vacanţă. idk.
Vă iubesc byee ♥
Sper ca nu mi-am pierdut cititorii.....
Sper să am măcar 3 comm-uri cu părere.
- elena

Love on Twitter [Justin Bieber]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum