I forgive you.

1.4K 84 7
                                    

Perspectiva lui Lucy

Intru pe twitter şi mă uit ce mai postează prietenii...şi văd un tweet al lui Chris adică Justin  @Chris  : ''Eu te voi iubii intotdeauna indiferent dacă că tu nu o faci.''

Cum am putut să mă indrăgostesc de el? Cum? Trebuia să imi dau seama că el este.
Oh haide. Doar ştii că vrei să fii cu el din nou. Iţi era dor de el. Până l-ai intalnit pe acest Chris.. adică fără să şti că e Justin şi ai crezut că l-ai uitat. Vezi? Ştii vorba aia. Dacă o persoană te iubeşte cu adevărat se va intoarce la tine.. sau mă rog, cam aşa era. De ce nu mă laşi in pace conştiinţă proasta?! Pentru că ştii care e adevărul dar nu vrei să il accepţi. Şi in plus, sunt conştiinţa ta. Nu am cum să te las in pace.

De ce e totul aşa de greu? Arunc telefonul in cealaltă parte a patului, iar eu mă intind bine in pat. Deodată telefonul vibrează. Mă ridic repede, il iau şi văd că am un mesaj. E de la Justin.

@Chris  : Hei.. putem discuta ca adulţii? Faţă in faţă.

@LucyTwist  : Eu am zis tot ce vroiam, deci nu.

@Chris : Dar pe mine nu m-ai ascultat. Deci ne vedem peste 2 ore in parc, lângă fântână.

@LucyTwist  : Fie. Voi veni.

@Chris  : Ne vedem acolo.

@LucyTwist  : Paa!

Mă deconectez şi imi pun telefonul pe noptieră după care mă gândesc la ce va urma in parc. La fântână.. acolo ne-am cunoscut şi am avut prima noastră intâlnire.. nu o să uit asta niciodată. Merg cu acelaşi haine, numai că imi dau doar cu nişte rimel şi gloss pentru că de la atâta plâns s-a dus tot.

Ajung in parc şi îl văd pe Justin că stă pe o bancă. Zâmbeşte când mă vede iar eu mă uit atent la el. Mă aşez pe bancă.

'' Ce este?''

''Hei şi tie  '' *zice Justin umpic supărat*

''De ce m-ai chemat?''

'' Vreau să fiu cu tine.. vreau să fim impreună mereu, vreau să te ţin in braţe, să te sărut, să te protejez. Mai dă-mi o şansă, nu o voi irosii. Acum sunt altcineva. Am incercat să mă schimb pentru tine...'' zice el, sincer

Wow, poate chiar nu glumeşte.. adică mă uit in ochii lui şi imi dau seama că nu mă minte. Chiar nu ştiu, dacă il iert.. mi-e frică.

'' Mi-e frică de ce se poate intampla dacă te iert.. dacă o să faci aceeaşi greşeală?

- Şi dacă nu voi face?''  zambeşte puţin

'' Justin! Eşti in stare de orice. Nu mai pot trece iar prin acea chestie. Am intrat in depresie ceva timp, de abia mi-am revenit.. iar acum tu vii la mine şi incerci să iţi ceri scu-.. ''

Am fost intreruptă de sărutul lui.. Ii răspund la sărut şi apoi ne desprindem. El imi zâmbeşte iar eu doar mă uit la el şi incerc să nu râd.

'' Frumos mod de a mă face să tac '' râd.

Râde şi el cu mine, apoi mă intreabă serios.

'' O  şansă.. dă-mi o şansă, până la urmă sunt doar un om, fiecare om greşeşte, şi invaţă din acele greşeli.. ei bine, eu am invăţat şi voi incerca să nu te dezamăgesc sau să te fac să suferi.''

In momentul ăla o lacrimă se scurge pe obrazul meu fin, apoi sar şi il imbrăţişez tare. Îi şoptesc la ureche  ''Mi-ai lipsit enorm''

''Ăsta este un 'da'? ''

Aprob din cap iar el zâmbeşte.

''Mai ştii fântâna? ''

''Da. Nu s-a schimbat nimic.''

'' Aici ne-am intâlnit, aici ne-am impăcat, şi aici ne vom căsătorii.''

''Ce?  '' rad

'' Ă.. pf. Nimic. Am zis doar că aici ne vom căsătorii.''

'' Nu-mi spune că o să facem copii pe banca asta '' rad tare

''Hmm..''  ranjeşte

''Ştii ceva? Mai bine tac, iţi dau prea multe idei.'' rad

'' Ăsta o să fie locul nostru.''

'' Da''.  zambesc şi mă ia in brate

''Haide să te duc acasă.'' mă sărută protector pe frunte

** 

Ajung la uşa casei mele.

'' Ăm.. păi ..''

''Noapte bună iubito.''

Se apropie de mine şi simt cum işi frământă buzele lui de a le mele apoi ii spun şi eu '' Noapte bună '' şi intru in casă ducându-mă in camera mea. Intru pe twitter şi vorbesc toată noaptea cu el.

NEAŢA  LA 13:00  :3
PAI AM PUS NEXT-UL CARE E ORIBIL... N-AM AVUT INSPIRATIE. ŞI VROIAM SA VA ZIC SĂ IMI SPUNE-TI PĂREREA VOASTA LA FIECARE CAPITOL.. NU DOAR  'NEXT'.  VREAU SA STIU CE CREDETI DESPRE POVESTE.

CARE VREA DEDICATIE?

VOTE AND COMM PUP.♥ - Elena

Love on Twitter [Justin Bieber]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum