Prima zii - Harry

949 65 12
                                    

Dimineaţa.

Ceasul sună la ora 07:30. Mă dau jos din pat adormită şi merg să imi fac rutina de dimineaţa apoi mă imbrac cu nişte blugi mulaţi şi rupţi, imi iau o bluză albă pe care scria ' Who cares? ', in picioare conversele albe. Imi aplic pe buze un strat de gloss şi mă dau cu tuş apoi fond de ten şi sunt gata. Imi iau geanta care era destul de goală, deoarece nu ştiam ce cărţi trebuie să imi iau.

Cobor jos şi o văd pe Kath luând micul dejun alături de fratele meu.

'' Măncaţi la ora asta? '' spun eu uimită.

'' Da, avem mult de lucru şi după nu avem timp '' spune Derek.

'' Eu plec.. nu vreau să intarzii '' spun in timp ce iau o felie de paine pe care pun reped nutella şi muşc din ea.

'' Bine. Vrei să trimit pe cineva să te ia? ''

'' Nu-i nevoie. '' zic eu in timp ce ies pe uşa.

*

Ajung la liceu şi intru in biroul directorului. Imi zâmbeşte şi se ridică de pe scaun.

'' Tu trebuie să fii Domnişoara Twist. '' spune intinzându-mi mâna.

'' Da, eu sunt. '' zic şi dau mâna cu el.

Se aşează din nou pe scaun şi imi spune să stau şi eu jos apoi caută in calculator nişte informaţii.

'' Aici sunt nişte reguli stricte pe care toţi ar trebuii să le respectăm. '' spune uitându-se la mine incruntat

'' Trebuie să respecți programul. La 5 chiuluri iţi voi suna părinţii. La orice infracţiune vei primi pedeapsă după ore. De la ora 3 panâ la ora 6. Dacă ai vreun talent, ar trebuii să te duci după ore la sala de teatru pe care o avem in liceul nostru. Acolo te va indruma doamna William care se ocupă de spectacole şi alte chestii. Trebuie să fi talentată la muzică, arte şi actorie. Se vor da probe peste 3 zile pentru un nou spectacol. După ce ieşi de aici prima pe stânga e un afiş pe perete cu cine vrea să se inscrie. Eu zic că nu ratezi şansa asta. O să aflii mai multe de indată ce vei fii acolo. Uite orarul. '' spune şi imi inmânează o hârtie cu orele.

'' Ăm.. mulţumesc. O să mă mai gândesc la cea cu teatrul. '' spun zâmbind şi ies pe uşă.

Merg la prima oră care nu a fost chiar aşa interesantă.

Peste alte 2 ore se sună şi merg la cantină. Nu am mâncat nimic iar stomacul imi ghiorțăie.

Iau o tavă şi imi pun fel de fel de mâncăruri pe ea. Puţin din fiecare nu strică. Plătesc şi iau tava dar când să mă intorc cineva e in spatele meu şi mâncarea mea se varsă pe tricoul lui. Ups.

'' Scuze of doamne chiar nu te-am văzut '' spun şi las capul in jos.

'' La naiba, e ok.. nu conteaza. '' spune iar eu imi ridic capul. Era cârlionţatul.. Harry. Când mă vede ii apare un rânjet pe faţa.

'' Iată că ne intâlnim din nou, fata cu tricoul pătat '' spune şi râde.

'' Oh mai taci. Acum m-am revanşat. Tu ce cauţi aici? ''

'' Haide să mergem să mă schimb, nu vreau să mă vadă tot liceul aşa. ''

'' Bine. Totuşi e vina mea deci imi pare rău''

'' E ok. Mi-o meritam după ce ţi-am pătat tricoul cu cafea. '' râde larg şi mă ia de mână apoi plecăm in verstiarele băieţilor.

'' Ai voie aici? '' spun eu şi mă uit prin jur.

Love on Twitter [Justin Bieber]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum