Perspectivă Justin
M-am trezi devreme special ca să mă pregătesc pentru plecare. Cu siguranță, va fii surprinsă, sau măcar așa sper. Abia astept să o văd.
Mă îmbrac, îmi iau bagajul și ies pe ușă. Merg la aeroport cu taxiul.
Ajuns acolo mă urc in avion și aștept să decoleze. Mai demult știu că mi-a ZIS adresa unde va locuii cu fratele ei. Sper să mă descurc și să ajung la locul exact. Avionul decolează iar eu încep să ascult muzică și să fredonez versurile încet.Perspectivă Lucy
Micul meu ceas de pe noptieră mă trezește și mă anunță că trebuie să mă pregătesc pentru școală. Mă dau joc leneșă din pat și îmi fac rutină de dimineață. Imi iau o fustă neagră scurtă, adică cu o palmă mai sus de genuchi, cu un maieu alb pe care scrie : " Give me love " cu negru, îl bag pe sub fustă după care o ridic putin mai sus, îmi prin părul dintr-o coadă de cal și îmi aplic doar un strat de gloss, îmi iau converșii în picioare și geanta apoi cobor jos.
Fratele meu era la masă. Singur. Nu pot să cred. Unde o fi parașuta?"Neața". Mă duc la el și il sărut pe obraz. " Ce faci frate? "
"Nu așa bine ca tine .. Dar tu? "
" De ce? " . Mă așezat lângă el pe scaun.
" M-am despărțit de acea femeie.. Nici pe nume numai îi pot zice. S-a folosit de mine. "
" Acu ai aflat? " râd ironic.
" Știai ca se foloseste de mine?! "
" Se vede. Foarte clar. "
" Am fost un prost. "
" Eh asta e." imi ridic umerii. "Eu plec la școală." mă ridic .
" Nu iei micul dejun? "
" Nu, oricum o să îmi iau ceva de la Starbucks mai încolo. Paaaaaa " țip de lângă ușă și plec.
" Ce mă fac eu cu tine? " .. Il aud în ultimul moment și rad.
Mă îndrept spre școala și primesc un mesaj de la Harry.
" Abia aștept să te văd.. " - Harry.
Văd mesajul și zâmbesc apoi mă grăbesc să ajung la școală.
**
Intru în clasă și aștept să înceapă tortura.
La pauză de prânz, mă întâlnesc cu Harry în curte.
" De ce unii băieți se uita la mine? " râd
" Frumos moment de a începe discuția." râde " Pentru că ești frumoasă." îmi mângâie obrazul.
" Mersi.. Dar în fine. "
" Hai să mergem spre clase. Încă puțin și se sună iar eu am test la germană ugh. " se strâmbă.
Eu râd la reacția lui și mă înghiontește ușor.
***
Orele se termină și mă întâlnesc cu Harry în fața școlii." Hei.. "
" Mergem? " zâmbește.
" Haide. "
Pe drum vorbim despre diferite chestii, ne mai cunoaștem, aflăm chestii noi.
Ajunși la starbucks ne așezăm la o masă și Harry mă întreabă ce vreau. Aduce 2 frappuccino și începem să discutăm.
" Știi, voiam să iti zic ceva de câteva zile.. Dar imi e frică. "
Inima imi bătea accelerat, știam ce voia să zică.
CITEȘTI
Love on Twitter [Justin Bieber]
Fanfiction,, Cine esti ? '' ,, Sunt omul de care te vei indragostii .'' All rights reserved ✔✔ Poveste originala By Elena #122 FF