'' Pa cârlionţatule.. ''

705 52 9
                                    

E doar prima zii şi deja am o mulţime de teme. Imi schimb hainele, apoi mă apuc să scriu la română, iar apoi voi invăța la istorie şi germană. Imi scot caietele şi mă trântesc in pat. Deschid caietul de română şi mă apuc să imi fac tema. Văd că telefonul meu s-a aprins, aşa că mă uit să văd ce e. Am un mesaj. Era Harry. De unde are numărul meu? In fine..

H:  '' Scuze că am plecat aşa.. deodată. ''

Eu:  '' Cred că e ok. Asta e. ''

H:  '' Şi ce faci? ''

Eu:  '' Invăţam. Tu? ''

H:  '' Mă omoară plictiseala şi vroiam să merg in club. Vii cu mine? ''

Eu:  '' Harry.. ''

H:  '' Scuze, scuze. Poate am fost cam direct. ''

Eu:  '' Oricât de direct ai fost, nu voi veni. ''

H:  '' Haideee. Ne vom distra. ''

Eu:  '' Prefer să stau să invăţ şi să ascult muzică decât să merg in aglomeraţie. Scuze. ''

H: '' Bine atunci.. cum vrei. Dar eu tot mor de plictiseala. ''

Eu:  '' N-ai nicio temă? ''

H:  '' Nu, plus că dacă aş avea tot nu aş face-o. "

Eu:  '' Daca zici tu. ''

H:  '' Săptămâna viitoare am un meci cu echipa. Vrei să vii? ''

Ce să fac? El nu ştie că săptamâna viitoare nu voi mai fi aici.

Eu:  '' Eu.. voi pleca de aici.. adică stau doar o săptămână ''

H:  '' De ce? Te integrai chiar bine. ''

Eu:  '' Long story.. ''

H:  '' Am timp. ''

Eu:  '' Vorbim mâine dacă e. Trebuie să termin de invăţat iar apoi trebuie să discut cu fratimiu. ''

H: '' OK. Ai grijă de tine. Pa ''

Eu:  '' Pa cârlionţatule.. ''

Inchid telefonul şi il arunc in partea cealaltă a patului.

Perspectivă Justin

Acum sunt la Jason şi ne pregătim să ieşim in club. Imi iau jacheta şi il aştept pe canapea.

'' Haide omule! Vom intârzia!  '' ţip eu.

După spusele mele acesta coboară şi ieşim pe uşa. Ne urcăm in maşina lui Jason şi mergem spre club. Asta va fii seara băieţilor.

*

Coborâm din maşină şi intrăm. Acolo ne intâlnim cu Kylie şi Sofia, prietene de familie să zic. Ne aşezăm la bar şi imi comand un shot de tequila. Ajung la 6 shot-uri iar Kylie mă opreşte.

'' Ajunge. Doar nu vrei să te luăm de aici beat criţă. '' zice ea uitându-se la mine.

'' Barman. Incă unul. '' zic eu gesticulând cu o mână.

'' Nu. Numai comandă nimic. " spune Kylie şi trânteşte mâna pe blatul de la bar uitându-se urât la băiatul care mă servea.

'' Oh haide omule! Dă odată băutura aia. Doar nu o vei asculta pe ea. '' zic eu

Kylie se uita la el ameninţător.

'' Cum spune domnişoara... '' zice barmanul speriat şi dă din umeri apoi se apucă să servească clienţii.

'' Dacă mă gandesc mai bine iţi stă bine cu rochia asta. '' spun eu iar Kylie se enervează şi mai tare.

'' Mulţumesc... cred. '' spune ea.

'' Cu plăcere pisi. '' spun şi o apuc de fund.

'' Auch. Justin! '' zice ea şi incepe să râdă. '' Te comporţi ca un copil. ''

'' De parcă nu iţi place. '' zic eu cu o faţa perversă şi o strâng mai tare.

'' Justin.. '' zice ea puţin jenată de situaţie.

'' Hai să ne luăm o cameră... la un hotel. '' zic eu

'' Eşti beat.. termină. ''

'' Oh haide.. vreau să te aud cum imi gemi numele. '' spun eu şi mă apropii de gâtul ei apoi plasez sărutări.

'' Cred că ar trebuii să incetezi.. '' spune ea incercând să mă impinga.

Continui să o sărut şi ii sug pielea gâtului. '' Ştiu că vrei.. '' şoptesc la urechea ei.

'' La dracu termină cu asta..'' zice ea oftând puţin.

'' Aş vrea să o facem chiar acum.. aici.. haide.. ştiu ca vrei. E doar o noapte. ''

'' Drew.. ăsta nu eşti tu.. e alcoolul. ''

'' Dacă nu accepţi vei pierde tot.. haide, eşti aşa de bună. ''

'' Nu. Ai iubită iar ăsta nu eşti tu. '' zice ea şi se zbate apoi pleacă de lângă mine.

Poate chiar am luat-o razna..

Merg la Jason care era mort de beat. Numai stau şi merg acasă.. imi cam ajunge pentru seara asta.

Ajung repede acasă şi mă trantesc in pat, adormind. Am exagerat cu alcoolul...

Perspectivă Lucy

Imi e dor de Justin.. a zis că intră pe skype.. dar nu e on. Cine ştie ce o face. Poate că se uită la vreun film.. sau işi face mâncare.

**

După câteva ore oboseala mă doboară adormind  cu caietul de germană pe burtă fară să mai imi pese de altceva.

După cum vedeţi capitolul e puţin făcut şi din perspectiva lui Justin şi se bazează mai mult pe conversatia prin mesaje ale lui Harry si Lucy. Nu v-aţi aşteptat nu? Că eu chiar nu m-am aşteptat la asta. Mi-a venit ideea acum câteva ore. Sper să vă placă.  Vor mai fii in jur de 12 capitole.. apoi cartea se va termina, vom discuta despre asta mai incolo.. Bye. Ly guys.

Noul capitol va apărea peste o săptămână. .. Am probleme cu netul și mdea.. înțelegeți voi. - Elena

Love on Twitter [Justin Bieber]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum