@Chris : Hei babe. Ce faci?
@LucyTwist : Acum imi raspunzi...
@Chris : Am avut treaba.
@LucyTwist : Primul lucru pe care trebuie sa il ştii e că nu sunt păcălită foarte uşor. Ştiu că ai văzut mesajul... numai minţi.
@Chris : Uite...
@LucyTwist : Nu stai. Ascultă. Nu vreau să ne certăm sau ceva, dar te rog, fără minciună. Nu suport minciuna. Chiar dacă şi eu mai mint câteodata. Vreau să decurgă bine relaţia...
@Chris : Ok. Am inteles...da, nu ştii cât de mult vreau să fim fericiţi, să fi fericită.
@LucyTwist : Dacă tot suntem la discuţia despre relaţii şi minciună... ce simţi cu adevarat pentru mine?
@Chris : Ştii.. momentul ăla, cand vobeşti cu persoana iubită şi te simţi ca in al 9-lea cer, ai fluturi in stomac şi zâmbeşti din cauza ei? Ei bine cam aşa sunt eu faţă de tine... tu eşti motivul pentru care nu fac tămpenii şi tu mă faci fericit... chiar dacă nu suntem unul lângă altul... o să ne intalnim odata... dar nu ştiu cand.
@LucyTwist : Oh doamne...
@Chris : Te rog.. numai plange.
@LucyTwist : De unde ştii că plang?
@Chris : Nu ştii multe despre mine...
@LucyTwist : Hai să ne cunoaştem mai bine.
@Chris : Trebuie să plec acum. Vorbim dimineaţă. Nu uita că te iubesc.
@LucyTwist : Apreciez că mi-ai raspuns şi nu ai mai plecat...
..........Next dragilor. Nu imi place next-ul ăsta. M-am chinuit să il fac şi nu a iesit bine... dar in fine.
Credeţi că ce simte Chris pentru Lucy e adevarat? :3Vote and comm. Mersi. - elena
CITEȘTI
Love on Twitter [Justin Bieber]
Fanfiction,, Cine esti ? '' ,, Sunt omul de care te vei indragostii .'' All rights reserved ✔✔ Poveste originala By Elena #122 FF