Perspectivă Lucy
Mă așez în fața lor și îi privesc pe amândoi.
" Ce avem de vorbit? Nimic. " zice Justin nervos.
" Te poți liniști? Așteaptă și tu puțin. " spune Harry intorcându-se spre el.
" Băieți. Stop! " țip eu.
Se așeza amândoi confortabil pe canapea și așteaptă să zic ceva. Ce să zic? Nu știu ce să fac. Îmi place de amândoi, Justin este băiatul ăla protector și drăguț, nervos când e gelos, Harry este acel băiat cârlionțat cu ochii lui verzi de care te-ai putea îndrăgostii oricând, este grijuliu, simpatic, amuzant. Văzându-i pe amândoi în fața mea, pe Justin care stã cu mâinile în sân și se uita furios, în comparație cu Harry care stã cu mâinile în poalã și mã analizează, cred că știe la ce mă gândesc, sau nu.
Amândoi sunt speciali în felul lor, iar eu ce fac acum? Mă joc cu ei. Nu pot să fac asta. Nu sunt așa.. Nu am fost niciodată în felul ăsta. Ce să fac? Spune-le și lor ce simți, spune-le cã nu poți să faci nimic în legătură cu asta. Oh, mai taci conștiințo! Nu am nevoie de tine acum!" Umm..." mã bâlbâi eu, " nu știu ce sã zic. Simt ceva pentru amândoi."
" Vezi? De asta nu Voiam sã te las să pleci de acasã!! " se răstește Justin la mine.
" Oricum mã cunoscuse și pun pariu că era cu gândul la mine " zice Harry
" TU sã taci! " spune Justin accentuând cuvântul "tu".
" Terminați. Justin numai țipa și nu te mai răstii nici la mine, nici la el " mă incrunt eu.
" Pentru care simți mai multe lucruri? " adaugã Harry ignorându-l pe Justin.
" E egal sau poate simt, dar nu știu pentru care din voi. "
" Pentru mine evident. Am fost iubitul tãu până acum 5 minute. " zâmbește sarcastic Jus
" Nu. Am zis că nu știu. " mă uit urât la el.
" Ascultă-ți inima și vezi.. " zâmbește ușor Harry.
" Oh dă-o dracului o ascultă pe naiba, zi odată fato pe care iubești mai mult. " se ridică Justin și mă zdruncină de umeri.
" Dacă continui așa poți pleca din casa mea.." las capul în jos fiindu-mi frică de ce e în stare să facă.
Harry vrea să îl ia de tricou dar îi fac semn să îl lase.
" De ce mereu ești așa agresiv? Nu poți purta o conversație normală? "
" După toate astea am ajuns să cred că nu " adaug eu.
Simt cum își ia mâinile de pe umerii mei și se asează pe canapea. Nu știu ce dracului să fac.
Trebuie să aleg. Între ei 2.Când să pot zice ceva, fratele meu intră pe ușă. Vine la noi, vede ce se întâmplă și mă ia puțin ducandu-mă in bucătărie.
" Ce e în living-ul meu? "
" Justin a venit și eu eram cu Harry atunci, veneam de la Starbucks și a început să tipe când m-a văzut cu el și ne-am despărțit iar acum trebuie să aleg. "
" Lucy.. Alege pe cel care te face fericită. Cu care zâmbești, care are grijă de tine, care atunci când ești cu el îți oferă orice și te face să ai fluturi în stomac."
" E greu.. "
" Stiu, dar gandește-te dacă poți avea un viitor lângă el, să mergeți împreună undeva, să vă faceți o casă, să aveți copii, bineînțeles după ce termini școala domnișoară! " râde ușor.
" Mă duc să văd ce o să fac ..mersi. " îl iau în brațe.
" Oricând " mă strânge și pleacă în curtea din spate.
Mă întorc la ei.
" Va trebuii să aleg. "
" Da,.. Aștept raspunsul" zice Harry.
" Și eu " răspunde Justin după.
'' O să il aleg pe Harry, imi pare rău.. chiar numai pot. Indiferent că te-am iubit Justin, numai pot trăii suferind atât din cauza ta si sunt sigură că și daca te alegeam, tot m-ai fi făcut să sufăr, iar eu numai pot trăii așa. Viața mi-a dat o a doua șansă, să il am pe Harry, nu il pot pierde. '' Justin se infurie puțin dar după imi respectă alegerea și până la urmă pleacă. Harry mă ia in brațe si mă sãrutã dupã. Se pare cã Derek e de acord cu alegerea făcută și mã bucur. Cu toate că intr-un fel regret, știu că așa e cel mai bine pentru mine.
DUPĂ CÂTIVA ANI ***
Harry și Lucy și-au terminat studiile și s-au mutat impreună, apoi la câteva luni s-au cãsãtorit și la un an, au avut un copil, Sarah. Sarah e cel mai scump lucru din lume al celor 2 și se bucură in fiecare zi de aceasta.
Justin a revenit la casa lui dar după cele intâmplate s-a mutat la mãtușa lui unde a inceput să lucreze la un bar iar de atunci nimic nu s-a mai stiut de el.
Lucy : '' Chiar dacă l-am ales pe Harry, va exista un loc in inima mea unde este și va fi mereu Justin, prima mea iubire''
SFÂRȘIT
Hello guysss xx
ce faceți? Da.. Pãi asta e finalul povestirii, știu ca nu o să va convina la multi dintre voi, dar am vrut sa fac ceva diferit.
Va iubesc xx
Kisses - E
CITEȘTI
Love on Twitter [Justin Bieber]
Hayran Kurgu,, Cine esti ? '' ,, Sunt omul de care te vei indragostii .'' All rights reserved ✔✔ Poveste originala By Elena #122 FF