Epilog - Întâlnirea

1.4K 90 15
                                    

Perspectiva lui Lucy

Sunt foarte stresată, panicată şi nerăbdătoare să il văd.. să il strang in braţe.. iar el să mă sărute. Ce tot spun aici.. dacă nu va venii? Ştiu că e suparat pe mine că i-am impus să ne vedem azi, dar intr-un final va trebuii să ştiu cine e omul de care sunt indrăgostită.

Mai este doar o oră până la intalnire. Imi iau placa de păr şi imi intrept părul. De obicei este ondulat şi nu imi place asta. Din câte mi-a spus mama, este extrem de frig afară... de aceea o să imi iau nişte blugi şi un plover gros verde pe care scrie cu alb 'New York'. Imi dau cu puţin fond de ten, rimel şi tuş, aplic un strat de glos şi sunt gata. Nu imi place să mă machez foarte strident. Am o faţă destul de draguţă şi nu vreau să o stric cu prea mult machiaj. Cobor jos şi ii spun mamei că voi pleca pentru ceva timp, imi iau cizmele cu ţinte in picioare şi geaca cea groasă peste mine apoi ies pe uşă, nu inainte de a mă uita la ecranul telefonului pentru a vedea cat este ora. Perfect. Mai sunt 15 minute.

Ajung acolo şi mă pun pe scările şcolii aşteptându-l. Sunt sigură că nu va veni. Il iubesc şi nu am crezut că mă voi mai indrăgosti aşa de repede după cearta cu fostul meu iubit.

Perspectiva lui Chris

Imi bag telefonul in buzunar şi plec spre şcoala. Când mă apropii, o văd pe scările şcolii.. mă aştepta. Era aşa frumoasă... mă indrept spre ea, dar nu inainte de a imi pune ochelarii de soare şi gluga. Sunt -5 grade afară iar eu port ochelari de soare. Geniul de mine. Vreau să nu işi dea seama că sunt eu..

Ajung acolo şi mă pun in faţa ei.

Perspectiva lui Lucy

Imi ridic capul şi il văd.. el era. Purta un hanorac negru.. şi avea pusă gluga pe cap. Avea şi ochelari de soare. Asta este ciudat.

Mă ridic de pe scări şi ii zambesc.

'' Hei... ''zic timidă

'' Hei iubire.. ''imi zambeşte

Cunosc zâmbetul ăsta.. dar nu ştiu de unde. Sună aşa de bine când imi spune 'iubire'.

''Nu pot să cred că ai venit.''

'' Până la urmă... trebuia să afli cine sunt.'' işi da ochelarii jos şi gluga

Perspectiva lui Chris

Când mi-am dat gluga şi ochelarii de soare jos, zâmbetul i-a dispărut de pe faţă.. şi era şocata. Şi eu aş fi fost dacă eram in locul ei.

''J-justin?'' zice incet abţinându-se să nu plangă

'' Chiar eu.''

'' Cum ai putut?!'' mă impinge incet

''Ţi-am zis că e o idee proastă să ne vedem.''

''Tu mereu amânai pentru că nu vroiai să ştiu că eşti tu.. De ce..? De ce nu mă laşi in pace? Odată pentru totdeauna.''

'' Oricât de mult aş vrea nu pot.. te iubesc cum nu am mai făcut-o până acum.''

'' Iar eu te urăsc. Nenorocitule! M-ai minţit. Iar acum m-ai făcut să mă indrăgostesc din nou de tine! ''  zice aproape tipând, cu lacrimi in ochi

'' Imi pare rău..''

'' Pentru ce iţi pare? Pentru ce?!''

'' Pentru ce voi face acum.''

Mă apropii de ea şi o trag langă mine buzele noastre lipindu-se. O sărut.. in sfârşit ii simt iar buzele moi..

Mă impinge şi se intoare să plece, ţipând cu spatele la mine şi mergând inainte : Să te duci dracu Drew!

Sunt dezamăgit.. dezamăgit total. Ştiam că dacă voi veni voi strica totul. Acum... trebuie să o conving.. să imi mai dea o şansă.

Perspectiva lui Lucy

Ajung acasă şi mă incui in camera mea. Mă trântesc in pat şi imi pun o pernă pe cap apoi incep să plâng. Nu pot să cred... de ce nu mi-am dat seama că e el.. il urăsc. Nu vreau să mai aud de el. O ba da vrei cap prost. Eşti indrăgostită de el. Nu vrei să il laşi. Il iubeşti. La fel cum şi el te iubeşte pe tine. Lasă trecutul. Acum trăieşti prezentul!

'' Oh mai taci conştiinţă proastă.''oftez şi imi sterg lacrimile

Presupun că sunt toată neagră pe faţă din cauza rimelului şi a tuşului. Merg să mă spăl pe faţa apoi mă schimb de haine şi intru pe twitter. Nu prea stau pe facebook... adică,imi place mai mult sa stau pe twitter şi instagram decat pe facebook. Nu mi se pare chiar aşa de interesant.

Hmm, gata cu nextul dragilor. Sper să vă placă acest epilog.. aş fi vrut să mai continui... dar vreau să vedeţi in următorul capitol. Păi cred că voi continua cartea, din moment ce mi-aţi zic asta. Sper să vă placă.. il am pregătit.. şi oh gosh, la 2 noaptea l-am făcut deci nu ştiu cât de 'minunat' este deoarece eram cam adormită.. şi da.

Ca să vă lamuresc, Chris este Justin, dacă nu aţi inteles, şi-a pus alt nume ca Lucy să nu işi dea seama că este el. Si Justin este fostul ei iubit.. hm.

VĂ IUBESC. UN AN NOU FERICIT. ŞI SPER SĂ AVEŢI NUMAI NOTE BUNE ŞI SĂ FIŢI SĂNĂTOŞI.. ŞI SĂ VI SE IMPLINEASCĂ TOATE VISELE. ŞI CEI CARE-S A 8.A SĂ IA EXAMENU IN VARĂ ADICĂ EU . :)) ŞI CEI DE A 12-A SĂ IA BACU. O DA. ŞI MAI PE SCURT SĂ FACEŢI TOT CE DORIŢI ŞI SĂ SE IMPLINEASCĂ TOT AW. CE SENTIMENTALA SUNT. VĂ PUP. PA. -elena

Love on Twitter [Justin Bieber]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum