3.Unde sunt?

415 22 0
                                    

Capitolul III:Unde sunt?

-Uite,ia rochia aceasta.îmi spuse Ray,întinzându-mi o rochie albă fară bretele,până la genunchi,cârlionțată la piept și mai largă în jos.

M-am îmbrăcat cu ea,am încălțat o pereche de balerini albi și mi-am prins părul într-o coadă de cal.Ray îmi luase mâna într-a lui și coborâsem amândoi în living.Toți prietenii noștri erau acolo iar haita era îngrămădită lângă scenă.

"Calmează-te Calla,nu e nimic de ce să-ți faci griji."

Am urcat pe scenă împreună cu Ray,Omega,Beta,Alpha și Luna.

-Vă rog,atenție!ceruse Ray.Eu și Calla avem un anunț de făcut.Ray mă chemase lângă el și mă cuprinse de talie.Eu și Calla suntem suflete pereche.

Toată haita,inclusiv conducătorii, rămăseseră uimiți, muți.Nici nu mai știau ce să ne ureze.Într-un final,Luna se apropie de mine și,mângâindu-mi obrazul,îmi spuse:

-Vei fi o Luna grozavă.O simt.

Am rămas la fel de mută ca Ray. Luna mă complimenta.Dar îmi revenisem rapid din acea transă ciudată.

-Mulțumesc!îi răspunsesem blând.

Luna se așezase la locul ei. Masculul Omega și femela Omega se îndreptaseră spre masa așezată în mijlocul scenei. Amândoi se tăiaseră la mână și varseră câte 3 picături în vasul de lângă cuțit.Făcuseră la fel și masculul și femela Beta,apoi Alpha,Luna și eu.Mâinile îmi tremurau când mă îndreptam spre masă.Îmi lipisem lama rece a cuțitului în palmă și o strânsem puternic.Sângele îmi țâșni imediat din palmă.Trei picuri căzură în bol,apoi Luna spuse incantația:

-I,quod coarctaverit a Luna Calla invite Morgan fieri unum nostrum,et provenirent Luna.

-Eu,Luna acestei haite,o invit pe Calla Morgan să devină una de-a noastră și să fie viitoarea Luna.-

Vorbele ei îmi zgâriau urechile.

Atunci mă luase amețeala.Ceva nu era în regulă.Căzusem lată pe jos.Ray fu într-o clipa lângă mine, țipând să aducă cineva doctorul.
Dar îmi deschisem ochii în următoarea clipă.Ochii mei erau albi,apoi galbeni și ultima dată, roșii.Albul însemna că eram încă o Rogue,galbenul că lupul meu era prezent,ceea ce mă bucura, iar roșul că sunt o Luna.Toți rămăseseră uimiți.Cum să fiu o Rogue dacă acum am o haită și sunt viitoarea Luna?

Alpha chemase cele 10 vrăjitoare,căci medicul nu știa ce să-mi facă.Ray mă luase în brațe și mă așezase pe patul din camera mea.Cea mai bătrână vrăjitoare venise și mă prinse de mână.

-Pythonissam summum indicium cur puellam hanc,Calla Morgan, adhuc quod candidos habet oculos.

-Vrăjitoare supremă,indicăne motivul pentru care această fată, Calla Morgan,încă are ochi albi.-

Atunci,începusem să plutesc deasupra patului.Simțeam cum o forță mă golește pe dinăuntru și mă seacă de puteri.Nu puteam face nimic,eram complet neajutorată.Cineva îmi intrase în gânduri apoi în sentimente. Atunci se terminese.Acel "cineva" mă așezase înapoi pe pat.Chinul meu nesimțit se terminase.

- Habemus fine oculos albos panaisi ivenies ordinem nativitatis eorum parentes.Erant pack Callie iam non amplius sit suus Perfide.

-Va avea ochii albi până își va găsi părinții naturali.Ei au fost haita Callei,acum că nu mai stă cu ei,e o Rogue.-

-E imposibil!Părinții mei sunt morți!am țipat furioasă.

-Sunt admodum aboleverat. BlackWolf pack custodit obses in cellulis.Habes salvos faceret,liter eris Perfide sef manses.

Lonely WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum