6.Ce dracu' faci?

273 17 2
                                    

Capitolul VI:Ce dracu' faci?

-Ce?!?urlase Luke aruncând furculița în bolul cu spaghete. Unde e?urlase dinnou,îndreptându-se spre scări pentru a intra în camera lui Ray.

-Asta încercăm și noi să aflăm, Einștein!urlase Maya la el.

Luke se întoarse către Maya și o prinse de gât șoptindu-i ceva la ureche.

-Nu mai glumi cu mine în asemenea momente,că de se mai întâmplă o dată,te fac afiș!spuse printre dinți.

Maya nu spuse nimic,era înghețată de frică.Tot ce a făcut a fost să înghită în sec.

Ce a fost asta?Trebuie să vorbesc cu Luke. Are schimbări de dispoziție...cam repede dacă mă întrebi pe mine. Mai întâi a fost sensibil cu mine, încurajându-mă să vorbesc cu Ray,iar acum e rece și crud cu Maya,doar pentru că i-a comentat.Nu-l înțeleg.Dar acum nu am timp de asta,trebuie să îl găsim pe Ray.

Nick o zbughise afară și își confirmase ipoteza.

-Mda...cum am crezut.spuse întorcându-se spre noi.Un SUV a dispărut!

-Poate e la graniță.spuse Destiny.

Toți 6 am ieșit în fugă spre graniță.Paznicii erau întinși pe jos cu răni grave.

-Ce dracu'?întrebasem când i-am văzut.Ray a făcut asta?

Nick dăduse aprobator din cap, holbându-se la răniți.Unul a gemut așa că am știut că încă trăiesc.

-Bun!Ne împărțim.spusem hotărâtă.Nick,Destiny și Sara,voi veniți cu mine să îl căutăm pe Ray.Luke și Maya,voi rămâneți aici cu doctorul și îi ajutați pe răniți,poate așa vă rezolvați problemele.

-Cum?!?Eu trebuie să vă ajut. spuse revoltat.

-Luke,ți-am dat un ordin. Respectă-l!spusem cât se poate de serioasă.

-Dar...

-Șșt.am spus mergând către ieșirea din teritoriu.A și,chemați vă rog un doctor.spun batjocoritor.

-Bun!Și de unde începem căutarea?întrebase Nick.

-Pai...începuse Sara...de ce nu ne luam după urmele de cauciucuri de pe asfalt?

-Ești un geniu!Știai?am spus eu.

-Oh!Mi s-a mai spus.zise cu câteva fițe.

Toți 4 am început să alergăm către urme.L-a câțiva metri distanță,SUV-ul parcat de Ray ocupa 2 locuri din parcarea unui club.Fentasy!Am auzit de el.E cel mai mare club din oraș.Aici, lumea e sălbatică.Consumul de droguri e triplu decât la cluburile obișnuite.Patronul,Eron,nu te lasă să ieși până nu te vede căzut jos.Desigur,dacă îi plătești,te lasă să pleci.E cel mai mare mafiot din țară.Într-un an,poate omorî peste 1000 de oameni.De fapt,câți vrea!Pentru că el nu merge la închisoare.Lucrează foarte mult pentru președinte.E un fel de "imun" la pedepse.Cine se pune cu el,sfârșește mort...chiar și familia acestuia.

Fără să ne dăm seama,am intrat în club.Lumea dansa și se distra. Mirosul de transpirație îmi invadase nările.Unii barbați urcau sus însoțiți de animatoare.

-Haideți să ne despărțim!urlam eu îndeajuns încât să mă audă. Nick,tu te duci la etaj!

-Ok!spuse și pornise către scări.

-Maya,tu te duci în partea de Vest a clubului!continuasem eu.

-Bine!și pornise.

-Iar Destiny,tu te duci pe partea centrala,la bar.Eu mă voi duce pe partea de Est,la canapele!spusem cât se poate de serioasă.

Lonely WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum