9.Sunt însărcinată!

249 12 0
                                    

Capitolul IX:Sunt însărcinată!

Ray

Mă uit furios la bilet apoi îl mototolesc și îl arunc pe jos. Dylan a fost aici! Cine dracu' se ocupă de pază?

Mă așez în fund lângă Calla. Doarme așa bine! Ma bucur ca n-a patit nimic!

Ma intind pe pat si o i-au in brate. Se foieste putin apoi se cuibareste la pieptul meu. O strang si mai tare si inchid ochii. In scurt timp adorm si eu.

******

Calla

Ma trezesc somnoroasa. Doua brate puterice ma strang la un piept tare. Ma uit peste umar si vad ca e Ray care doarme bustean. Imi iau telefonul de sub perna si ma uit la ceas. E 16:22! Cum?!? Am dormit 2 ore? Brusc,amintirea cum ca mama a disprut imi reapare in minte. Ma macina pe din-nauntru. Incep sa ma foiesc zgomotos. Ray se trezeste si se ridica in fund.

-Nu plange!ma roaga Ray. Iti promit ca o vom gasi!spune si ma i-a in brate.

Suspin obosita si imi sterg lacrimile.

-Ma duc sa rezolv problemele cu paza si sa il i-au pe tatal tau. Il aduc aici,ok?

-Ok!spun si il sarut.

Se ridica si pleaca. Ma ridic si eu si ma duc catre dressing. Am transpirat cat am dormit,cred ca am visat ceva,asa ca trebuie sa ma schimb. Imi dau jos hainele transpirate si le pun in baie,apoi ma imbrac cu o bluza peste buric,albastra,si o pereche de pantaloni scurti dar cu talie inalta. Imi iau tenesii si imi prind parul intr-un coc dezordonat.

Cobor jos,unde stau Maya,Sara,Brad,Zack,Siera,Marco,Taylor,Lena,Nick,Destiny si Luke.

-Hey!ii salut.

-Hey!raspund toti la unison.

-Ce mai face m...incepe Sara sa zica dar e intrerupta de Brad,care sare pe ea si o saruta cu foc.

Imi dau seama ca vrioa sa spuna "mama" dar Brad e cam "pupacios".

-"Bine" face.spun ironica. Dar chiar nu vreau sa deschid subiectul,asa ca...ce mai faceti?

-Bine!răspund deodată de parcă ar fi în armată.

Mă așez pe canapea lângă Maya,Sara și Siera. Destiny stă pe fotoliu,Lena gătește ceva,Nick e în picioare lângă canapea,Luke e pe celălalt fotoliu,Brad și Zack stau pe scări,Marco e pe jos iar Taylor e în bucătărie lângă Lena.

-Trebuie să mai cumpărăm fotolii sau scaune.zic gândindu-mă la culoare și model. Pentru că vad că toată lumea stă la noi,mai ales când vor veni și conducătorii...nu vom mai avea atâta spaţiu.

-Ce spaţiu femeie?zice Marco de jos. Am ajuns să stau pe parchet.
Spune și râdem toţi.

Îmi dau ochii peste cap și mă ridic. Mă duc în bucătărie și mă așez pe blatul mesei.

-Ce gătești? Sau mai bine spus...de când ști să gătești?întreb surprinsă dar în același timp pofticioasă.

-În haita noastră toate fetele știu să gătească.spune Taylor.

-Mda...stând toată ziua în casă te cam plictisești.adaugă Lena.

-Și Siera știe să gătească?o intreb.

-Da! Ea e mai mult pe "gustări rapide" ...dar merge și se pricepe.
îmi răspunde concentrată la mancare.

-Deci...îmi spui ce gătești?o mai întreb o dată.

-Caracatiţă și somon îmbibat în sos de usturoi.răspunde puţin sarcastică.

-Glumești,nu?!? Eu nu mănânc asta!spun dezgustată.

Lonely WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum