Capitolul XIII:Rămân cu...
-Jully e...însărcinată.spune iar eu simt cum lumea mi se prăbușește-n cap.
Lacrimile pun stăpânire pe ochii mei și simt cum totul se învârte-n jurul meu. Parcă sunt paralelă cu lumea reală. Simt că o bucată din inima mea s-a rupt ca și atunci când o pasăre se desprinde de sol pentru a zbura spre noi orizonturi. Răul pune stăpânire pe luma asta mai repede decât mă așteptam!
Mă uit la Ray incapabilă să zic ceva. Faţa lui exprimă un regret enorm.
-Ce?spun într-un sfârșit.
-Îmi pare sincer rău! S-a întâmplat înainte să aflu că suntem perechi.spune trist.
-Ce...vei face cu...ea și...c...copilul?spun bâlbâindu-mă din vina plânsului.
-Îi voi transforma după ce Jully v-a naște.spune simplu.
-Câ...câte lu...luni are?
-Patru.spune și oftează. Îmi pare foarte rău!
-Asta nu-i de-ajuns,Ray! Tu o să ai un copil...și nu cu mine!spun nervoasă.
-Calla...spune și se întreaptă spre mine.
Mă dau câţiva pași în spate păstrând distanţa. Mă uit la el tristă,mã întorc pe călcâie și plec spre vila lui Destiny.
Intru și trântesc ușa în urma mea. Destiny e in bucătărie și face mâncare. Când aude ușa trântindu-se,se întoarce către mine speriată.
-Ce ai păţit,Cal?mă întreabă după ce vede că am lacrimi în ochi.
Urc la "mine în cameră" iar ea vine după mine. Ne așezăm pe pat și mă privește întrebătoare.
-Jully e însărcinată.spun sec iar ea rămâne cu gura larg deschisă.
-Ce? Cum? Când?întreabă ea încă nedumerită.
-Ray a lăsat-o...însărcinată...înainte să aflăm...că suntem perechi.spun și reizbucnesc în plâns.
Destiny mă cuprinde într-o îmbrăţișare strânsă. Parfumul ei îmi inundă nările și parcă mă face să mă simt mai bine. Miroase a flori și vanilie.
Cineva bate la ușă iar Destiny se desprinde din îmbrăţișare. Se ridică și când deschide ușa îmi vine să mor!
Jully stă în faţa ușii privind-o pe Destiny.
-Pot vorbi cu Calla?întreabă ea.
-Cine te-a lăsat să intri?i-o taie dur Destiny.
-Ămm...ușa era deschisă.încearcă ea să se scuze dar pot simţi cu ușurinţă că nervii lui Destiny sunt întinși la maximum.
-Deci ai intrat fără să baţi la ușă!spune Destiny și mârâie nervoasă.
-Pot vorbi cu Calla?întreabă a doua oară Jully.
Destiny se întoarce cu faţa la mine și mă întreabă prin link:
~Vrei să vorbești cu ea?~
~Mda...cred. E ok...poţi pleca. Te anunţ dacă e ceva.~spun iar ea aprobă din cap.
Iese și ne lasă pe mine și pe Jully singure-n cameră.
-Ce vrei?spun dur.
-Să-mi cer scuze. Ray s-a culcat cu mine înainte să fi-ţi împre...
-Taci! Doar taci...spun dur.
CITEȘTI
Lonely Wolf
WerewolfCalla Morgan-rămâne orfană la vârsta de 15 ani; familia ce o adoptase o părăsește la 16 iar ea fuge din haita Moon și se stabilește într-o pădure. Acum are 17 ani și tot nu știe ce vrea. A învăţat să se descurce pe cont propriu indiferent de situaţi...