Epilog I-Ray și Jully

42 3 0
                                    

Epilog I-Ray și Jully

RAY

*Dupa 5 ani*

-Mami,tati! Veniţi să vedeţi ceva!urlă fetele din grădină.

A trecut mult de la respingere. Au trecut 5 ani. Incă mă simt ca un idiot ca mi-am respins perechea,singurele lucruri ce mă ajută să mă simt mai bine sunt fetele mele. Nici acum nu știu ce face Calla. Nu am curajul să vorbesc cu ea. Mi-a spus clar că nu vrea să mă mai vadă. Sper să fie fericită cu cineva.

Am 2 fete,gemene. Emma și Skai. Au 5 ani și sunt pline de energie. Seamănă cu mama lor,Jully. Au părul blond și ochi căprui.

Eu și Jully am ieșit rapid pe ușă,braţul meu fiind înconjurat în jurul taliei ei subţiri.

-Ce e?întreabă ea cu un zâmbet pe faţă.

-Un curcubeu!spune Skai încântată.

-Foarte frumos,prinţeselor.spun și le iau în braţe,ele râzând cu poftă.

Jully se întinde și-mi dă un sărut scurt pe buze.

-Uuu...spun fetele la unison și râd.

Mă desprind ușor din sărut și mă uit în dreapta. Îi văd venind pe Nick și Destiny cu băiatul lor,Kevin; Taylor și Lena cu copii lor,Crystal și Matteo; Marco și Sierra cu fata lor, Harmony; Luke și Bella cu băieţii lor, Archie și Christian.

Dau mâna cu Marco,Nick,Luke și Taylor,Jully le îmbrăţișează pe fete iar copii merg la joacă. Intrăm în casă și ne auzim fiecare unde putem,Jully stând în poala mea.

Stăm și povestim în următoarele 2  ore. Aud un tunet puternic și copii intră în casă rapid. Skai și Emma vin la noi iar ceilalţi merg la părinţii lor.

-Se pare că vine o furtună urâtă.spune Sierra și se ridică.

-Mai bine plecăm.spune Taylor și dă mâna cu mine după care iese din casă urmat de Matteo,Crystal și Lena.

La fel fac și ceilalţi iar casa rămâne goală. Mă uit la ceas și văd că e ora 22:19.

-Ok,fetelor. Haideţi la somn!spune Jully și le ia pe fete de mână apoi urcă sus.

Urc și eu lent scările și intru în dormitor. Aprind televizorul și mă întind în pat. După 10 minute intră și Jully.

-Bun dragule,acum avem timp și pentru noi.spune seducător și răsucește cheia în ușă.

Îi rânjesc pervers și mă las pe spate,ea venind rapid la mine. Se așează peste mine în genunchi, picioarele ei fiind de o parte și de alta a mea. Îmi dă jos tricoul și își așează mâinile peste pieptul meu. Se apleacă și mă sărută pe gât,un mârăit gutural scăpându-mi printre buze. Iși lasă mâinile să alunece mai jos până ajung la cureaua pantalonilor mei pe care o deschide rapid. Îi prind fesele în mâinile mele puternice,gemete ieșind pe gura ei. Își ridică capul din scobitura gâtului meu și o sărut apăsat pe buze, imaginându-mi ca nu o sărut pe ea,ci pe Calla.

Lonely WolfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum