Bu hayatta yalnız başıma ayakta kalmaya çalışıyorum.Yanımda bana yardımcı olan insanlar tabikide var.Ama artık ben kimseye güvenmiyorum eğer bir intikam yolculuğuna çıkıyorsanız bu ateşte en önce kendiniz yanmalısınız ben öyle yapıyorum içimi kasıp kavuran sevgiler ve acılarla kendimi yakıyorum şimdi'de bu insanların benim hayatımı mahvettiğini görüyorum hepsi beni dahada ateşliyor ve bu ateş herkesi yakacak...
Artık birilerinin canının yanması gerekiyor ve bunu ilk önce hak eden kişi tabikide ünlü psikolog halam Rümeysa hanım bana yaptıklarının hiç birini unutmuyorum.
Belkide geçmiş yarından yeniden şekillenir...
Ben küçük bir çocukken halam Rümeysa bize geldiğinde anneme ve bana eziyet ederdi annem sürekli hastalıklı olduğunu söyler benimse tam bir baş belası olduğumu ağzından düşürmezdi,hatta düğününe annemi çağırmamış biriydi benim biricik halam hatırlıyorum annem öldüğünde beni odaya kitlemiş ve " Annen artık öldü bu hayatta tatmadığın acıları tadacaksın daha bu ne ki artık tek başınasın baş belası o moruk anneannede seni vereceğimizi sanıyorsan daha çok beklersin annen tam bir kevaşeydi".Artık "İNTİKAM" vakti Rümeysa hanım yavaş yavaş sindire sindire ailenin ve senin toplum önüne çıkacak kadar halsiyetiniz kalmayaca.
Deniz" Bu fotoğraflar Saim Demir'in evine götürülecek ben onun koruması "Şerif Abacı"...
Kurye"Tamam efendim hemen götüreceğiz İstanbul içi olduğu için bugünden gidecektir"...
Deniz"Tamam iyi günler kolay gelsin".Dedim ve kapımı kapattım şimdi ikinci bombamda yoldaydı bakalım "Saim Demir" bizim evin eski koruması olan ve annemin babam tarafından öldürüldüğünün şahit'i sadece o mu daha kimler kimler...
Kurye kapıyı çalıyordu.İçeriden geldim diye bir ses duyuldu.
Hizmetçi"Buyurun kime bakmıştınız."
Kurye"Merhaba efendim iyi günler "Saim Demir" ile görüşe bilirmiyim acaba ?"
Hizmetçi"Tabii sesleneyim bir dakika bekleyin lütfen..."
Hizmetçi yemek odasına doğru gitti ve tam yağlı peynirini ağzına götüren Saim Demir'e
Hizmetçi"Efendim kapıda bir kurye var size bir paket getirmiş."
Saim Demir"Alsaydın getirseydin.Niye beni oyalıyorsun böyle konularla kahvaltı ediyorum görmüyomusun."
Hizmetçi"Efendim kurye sizden başkasına teslim etmeyeceğini söyledi."
Saim Demir"Tamam git sen bende geliyorum.Hayatım izninle..."
Rümeysa hanım evet anlamında başını salladı çocukları çoktan çıkmıştı onlarda çok yaramazdı ama iyi çocuklardı...
Kurye"Şuraya bir imza efendim,bide şuraya atarsanız tamam.Teşekkürler İyi Günler Efendim"
Saim Demir hizmetçiye dönerek "Ben odamdayım beni kimse rahatsız etmesin anlaşıldımı.Rümeysa hanım bile..."
Hizmetçi"Anlaşıldı efendim."
Saim Demir elinde kutusuyla yukarıya çalışma odasına gitti.
Rümeysa Hanım"Döne saim nerede biliyormusun kalktı sofradan bir daha gelmedi..."
Hizmetçi"Evet Rümeysa hanım Saim bey odasındalar efendim.Yalnız kimsenin gelmesini istemediler efendim."
Rümeysa Hanım"Sana soracak değilim döne kocamın yanına istediğim zaman gidebilirim öyle değilmi."
Hizmetçi"Tabi efendim sadece Saim bey öyle dediler."
Rümeysa Hanım"Tamam çekilebilirsin..."
Hizmetçi hemen gözden kayboldu Rümeysa Hanım salona geri döndü ve kulüpten arkadaşlarını aramaya karar verdi.Bünyelerine katılan yeni bir şirket için hava atacaktı...
Saim Demir"Bu kutuda ne böyle,üzerinde bir not var."Notta şöyle yazıyordu.
Saim Demir;
Seni hep izledim ve şimdi meyvelerini yiyorum.Zeynep Aydının ölümünü hatırlıyorum ve bunu anlatmak sadece iki dudağımın arasında hım yattığın kızlardan birinin fotoğrafı öyle ortalık yerde gezme bir daha çünkü sen çok kolay bir avsın benim için... Ş.A
Hmm..!Unutmadan zarta neler var tahmin edersin işte bilgisayarına gelen dosyanın bir başka bölümü...
Yorum ve votelerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Romanceİntikam yolculuğuna çıkıyorsan kendin içinde bir mezar kaz... (Konfüçyus)