Derin olan kuyu değil kısa olan iptir...

99 5 1
                                    

Saim Demir öylece kalakalmıştı.Artık ne yaptığının farkında değildi bugün Aydın Holding ve şirketler grubunda basın toplantısı düzenlemişlerdi.Nede olsa Yusuf Aydın'ın eniştesi oluyordu.Şirkette toplantı yapmak hem onu güvende hissettirecek hemde insanlar ona güvenecekti.En azından o öyle zannediyordu.Ona artı katacağını düşünüyordu...

Hazırlıklar yapılıyor bir yandan'da Saim Demir hala bilgisayarına gelen dosyayı saklamakla uğraşıyordu.

"Bunu bana yapanı bir bulursam onu bu ülkeden süreceğim..."

Rümeysa hanım geliyordu.Bir an panikleyerek bütün fotoğrafları ofisteki çalışma masasının çekmecesine koydu.Kapının aralığından bir zarfı çekmecesine koyduğunu fark etti suratında yalandan bir gülümseme ile kapıyı çalıp...

"Saim hayatım ne yapıyorsun? Aşağıda hazırlıklar bitti sayılır.Son kontroller yapılıyor haydi hazırmısın?"

"Geliyorum hayatım."Bilgisayarını eline aldı ve aşağıya doğru inerlerken Rümeysa  hanım

"Ahh hayatım ben lavaboya gidip hemen geliyorum sen son provanı yap.Nede olsa bu bir basın toplantısı Rümeysa hanımın kocası düzgün konuşamıyor demesinler hem seni almayıpta kimi alacaklar o mevkiye söylermisin.Neyse ben gidiyorum aşağıda görüşürüz."dedi ve  odaya doğru gitmeye başladı kendi kendine "acaba ne var o zarfta ayy ölüyorum meraktan..."

Odaya geldi ortalıkta kimsenin olmadığından emin olduktan sonra çekmeceye doğru gitti.Elini çekmeceye uzattı ve zarfı eline aldı. 

"Gel bakalım bunlar neymiş acaba ?" Zarfı açtı ve açmasıyla onları yere fırlatması bir oldu.

"Bana bunu nasıl yaparsın hayvan herif hemde kaç kızla beraber olmuş.Ben ona her şeyimi vermişken neden yaptın bunu bana...Ama bunun hesabını çok kötü vereceksin Saim çok..."

Odadan çıkıp aşağıya doğru iniyordu.Rümeysa hanım hazırlıklar tamamdı.Onun sadece tek gözünden yaş akıyordu.Bu beni dahada cezbediyordu ben onları evimdeki televizyonumdan izleye biliyordum.

Ada" Ne izliyorsun sen öyle..." dedi gülerek

Deniz" Aydın Holding ve Şirketler gurubunun tüm kameralarını izleye biliyorum.Birazdanda bir adamın dramını izleyeceğiz..."

Ada"Saim Demir'in öylemi peki ne yapacağız..."

Deniz"Resimleri halam buldu.Saim'de endişeli bir biçimde  bekliyor sen kızı ayarladın dimi..."

Ada"Merak etme tam saatinde vaktinde orada olacak..."

Deniz"Peki o zaman herşey hazır olduğuna göre konuşmaya başlamadan önce Saim e mesajımızı ve videomuzu atalım..."

"Eğerki ağzından o göreve talip olduğuna dair bir kelime çıkarsa tüm pornolarını internette karınla beraber seyir edersin ve sonrasında tüm aileni kaybedersin bir dost..."

Deniz"Evet mesajda video'da tamam artık oyun başlasın..."

Saim demirin tableti çaldı ve organizatör ona tabletini getirdi.Mesajı gören Saim hemen soluğu babamın yanında aldı.

"Ağabey sana birşey söylemeliyim lütfen benimle toplantı odasına..."dedi ve karşısında metresi duruyordu...

O an orada kalp krizi  geçirecekti hayatı neredeyse bitmişti. İçinden "Bunun burada ne işi var benimle kim uğraşıyor neyapacağım kahretsin bittim ben birde Rümeysa öğrenirse beni boşar boşamakla kalmaz elimdeki tüm herşeyimi alır."

Hemen koruması Önder'i çağırdı yanına.

"Buyurun efendim."

"Şu kadını görüyormusun ona nekadar para istiyorsa çek yaz ve hemen buradan gönder."

"Emredersiniz efendim."

Önder kadınla ilgilenirken babamın sekreteri Saim'i toplantı odasında beklediğini söyledi.

Oda hemen geleceğini ama gelmeden önce biraz işi olduğunu söyledi.Saim basın toplantısının yapılacağı salona gitti kürsüye  geldi bir yudum su içtikten sonra gazetecilere baktı  hepsi tüm gazeteler buradaydı.

"Değerli arkadaşlar ,sevgili arkadaşlarım ve beni destekleyen herkes  bugün burada sizi toplama sebebim aslında  Avrupa Bakanı görevine adaylığımı açıklamak çok isterdim maalesef bu görevden çekiliyorum.Konuşmam bu kadar geldiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim..."

Gazeteciler"Saim bey neden böyle bir karar verdiniz efendim."

Sekreter"Yusuf bey Saim bey gazetecileri yolluyor efendim vazgeçmiş öyle diyor..."

"Ne.Böyle birşeyi nasıl yapabilir.Hemen onu çağır buraya ona şirketimin prestijini düşürmek neymiş göstereyim.Rümeysa bu nedemek oluyor.Senin kocanın yüzünden bir sürü para kaybede bilirim.Güvenim sarsıla bilir.Eğer bu şirkete birşey olursa tırnaklarımla kazıyarak buralara getirdiğim şirketim  zarar görürse ikinizide üzerim..."

"Saim gelince konuşuruz ağabey..."

"Saim bu rezillik nedir hemen açıkla adaylıktan çekilmekte nedemek oluyor?"

Saim " Ağabey  durum bildiği gibi değil..."

Rümeysa"Saim beni aldatıyormuş ağabey..."

Yusuf" Bu doğrumu Saim..."

"Ağabey valla bak ben aslında...Evet onu aldattım kabul ediyorum ama neden aldattım bana ilgi göstermiyordu evliliğimizi sadece insanla mükemmel bir çift demek için yürütüyoruz dedi bana..."

SENE 2001

Saim   aniden eve gelir ve rümeysanın başka bir adamla birlikte oluğunu görür.

Günler sonra rümeysa açıklama yapar saim'e ...

"Bu evlilik tamamen çıkar ilişkisi için kuruldu bunu aklından çıkarma hem bunu bana ilk evlendiğimiz gün sen demiştin unuttunmu yoksa bundan sonra sadece dışarıda evliyiz ne yaparsan yap dışarıda beni ilgilendirmez..."

"Bunları dedikten sonra hangi erkek eve bağlı kalabilir ki ağabey...Ayrıca onun için değil beni video ya almışlar ve videolarda birinin eline geçmiş eğer bana adaylıktan çekilmezsen herkes senin ne olduğunu öğrenir dedi.Bende çekildim"

Rümeysa"Ben sana aşıktım sense beni elinin tersiyle ittirdin.Ama senden boşanacağım ve elinde ne var ne yok hepsini alacağım görüceksin..." dedi ve odayı terk etti.

Yusuf "Ulan Allah cezanızı versin be defolup gidin lan benim odamdan yürüyün reziller sizi..."

Onlar tam çıkmadan koruma aynı zamanda istihbarat önder  geldi koşturarak...

Önder "Saim bey gönderilenler  Yusuf beyin bilgisayarından gönderilmiş efendim o yüzden göndericiyi bulamıyoruz."

Yusuf"Olan olmuş o kadını bulup gebertin şimdi hepiniz defolun odamdan...

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin