Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri varsa, o yerde güneş batıyor demektir.
( Konfüçyus)
Yavaş yavaş oynadığım oyunlardan zevk almaya başlıyordum.Karşımdaki rakibim çaresiz ve kimsesizdi.Başlarına geleceklerden habersiz sadece bekliyorlardı.İntikam ateşiyle yanan beni göremiyorlardı...
Saim Demir'in işi neredeyse bitmişti.Rümeysa Hanım onu boşamaya karar vermiş hatta çoktan evleri ayırıp davalarını açmıştı kararlıydı.Saim Demir'in tüm mal varlığını elinden alacak onu beş parasız ortada bırakacaktı.
Dikkatli olmam gereken bir konu vardı.Araştırma yapan babamın koruması aynı zamanda çok yakın asistanı yani birçok görevi olan her işi yapan Çetin di.
O çok kurnaz ve babama itaatkardı.Bu işi mutlaka araştıracaktı ama ben hazırdım.Yoksa bu oyunun tadı çıkarmı...
Çetin"Yusuf bey efendim Saim demire olanları benden araştırmamı istemiştiniz."
"Evet birşey bulabildin mi ?"
"Evet efendim ama buna inanamayacaksınız."
"Ne oldu Çetin adamı çatlatma söyle hadi ama önce şu kapıyı kapat şimdi hizmetçi falan dinler eder."
" Tamam efendim."dedi ve çalışma odasının kapısını kapattı Çetin.
"Efendim bu dosyaların hepsi sizin bilgisayarınızdan gönderilmiş Saim beye yani işin ilginç yanı sizin bilgisayarınızın hep yanınızda olduğu halde böyle bir şeyin nasıl mümkün olacağı..."
"O senin işin nasıl olduğunu ve kim olduğunu hemen araştır.Hee... Çetin unutmadan Meriç'i bir araştır Amerika'da nerede yaşıyormuş bide şu Saim Demir denen şerefsiz adamın kardeşimin yanına gelmemesi için gerekli önlemleri al hazırlı olsunlar.Artık o adamı bitmiş olarak görmek istiyorum buraya falan gelmeye kalkarsa falan hiç bir şekilde gözüm görmesin... Bu kadar gidebilirsin..."
"Emredersiniz Yusuf bey siz hiç merak etmeyin..."
Insanlar bazen neler yapabileceklerini bilemezler bazende neler yaptıklarını birilerinin onlara hatırlatması gerekir.Babam benim yapabileceklerimi hiç bir zaman bilemedi bundan sonrada asla bilemeyecek...
Güç ikiye ayrılır.Biri siyah biri beyaz ben siyahı seçtim ve ondan geriye asla dönmeyeceğim herkes cezasını çekene kadar bitirmeyeceğim.
Eğer intikam ateşiyle yanan kalbiniz varsa o ateşi doğru ve yerinde kullanmalisiniz...
Yorum ve Votelerinizi bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Romanceİntikam yolculuğuna çıkıyorsan kendin içinde bir mezar kaz... (Konfüçyus)