Multi medya da Balın var gençler :)) keyifli okumalar ❤❤❤
Görkem beni sürüklemeye devam ederken herkes bize bakıyodu. Dayanamayıp Görkeme uyaran bakışlarımı gönderdim ardından yavaşça elimi çektim.
O arada bize diğerlerinin aksine daha merakla bakan 3 çift gözle karşılaştım. Adını bilmediğim o çocukla göz göze geldim. Yine ve yine gülümseyerek karşılık verdi ben ise boş boş yüzüne bakmaya devam ettim.
Ya ben kimseyle arkadaş olmayan Balın Kaya için bu okulda bu kadar dikkat çekmek fazlaydı. Bu durumlara hiç alışık değildim. Hep yalnız büyüdüm. Ne bi oyun oynıycak arkadaşa sahiptim ne de saçımı örüp elimden tutarak parka götüren bi anneye.Birinin beni dürtmesiyle irkilerek etrafıma baktım . O anda beni dürten kişinin Görkem olduğunu farkettim .
Ne oldu dercesine bana baktı .
'Bişey yok dalmışım ' diye kısaca cevap verdim. Sıra geldi tanışma faslına e ama ben bunlardan nefret ederim.
Karşımdaki siyah saçlı kahverengi gözlü kasları tişörtün altından bile belli olan çocuk elini uzatarak çarpıkça gülümsedi ' Ben Akın ' dedi.
Ben de ne yaptım derseniz. Bi çocuğa bi de eline baktım. Hayır istemiyorum anlamıyolar mı acaba ? Adını yeni öğrendiğim Akın hiç bozuntuya vermedi ve bana göz kırptı. Dayanamayarak kısaca ' Balın ' diye yanıtladım. Akının yanındaki kumral kahverengi gözlü çocuk da gülümseyerek ' ben Arda ' dedi. Tatlı çocuk du aslında sevdim bu çocuğu hem Akın gibi bi tip de değildi. Ben de 'Balın ' dedim.
Sırada o bakıştığım çocuk vardı. O da diğerleri gibi elini uzattı.Bu sefer bende karşılık verdim.
'Ben Ayberk' dedi.
Benim bu tepkime hepsi şaşırdılar. Ama ben onları takmayarak Ayberk i inceliyordum. Benim gibi mavi gözleri vardı. Ama benimkilerin aksine gökyüzü kadar masmaviydi. Yüz hatları tam ona göre yaratılmış gibiydi . Sarı kahverengi gibi saçları ayrı bi hava ve daha bi tatlılık katıyodu sanki. Biraz fazla inceledim sanırım Ayberk de bunu farketmiş olucak ki bana muzipçe bakıp
' Ve sende Balın'sın ' diye devam etti.
O böyle diyince kendime geldim ve tekrar soğuk bakışlarla hepsine tek tek baktım.
Görkeme ' Ben sınıfa gidiyorum canım görüşürüz ' diyerek yanlarından uzaklaşıcaktım ki Akın 'ın sorusuyla olduğum yerde durdum.
'Hep böyle soğukmusun' dedi Akın. Ben böyle olmak istemedim ki ama mecburum yoksa üzülüyorum. Annemle babamın benle ilgilenmesini tam tamına 15 sene bekledim. Geçen sene bütün umutlarım tükendi benim bende herkese karşı yıkılmaz duvarlar ördüm. Öyle sıkı ördüm ki kimse yıkamıyo. Duvarlarımı yıkmasına izin verdiğim arkadaşlarım - hayatım da ki tek arkadaşlarım - Görkem ve Merve var.
' Evet ' diye geçiştirdim.
Ayberk bana dönüp ' Peki soğuk prenses ' dedi.
Bu da nerden çıktı. Bi bu çocuk eksikti başımdan yaa. Hiç Ayberk 'e cevap vermeden okulun içine girdim. Ardımda bir çift şaşkın mavi göz bıraktım. Bana baktığını hissediyorum ama hiç takamam. Okulun ilk günü olduğu için hocalar serbest bıraktılar. Teneffüslerde Görkemle takıldım. Zaten tek çocuk olduğum için Görkem'i erkek kardeşim Merve yi kız kardeşim olarak görürüm hep. Biz hep beraber büyüdük. Ailem yüzünden ağladığım her gün beni Görkem teselli ederdi. Görkem gibi biri hayatımda olduğu için çok şanslıyım biliyorum yeterince onu sevdiğimi gösteremiyorum ama deniyorum gerçekten . Görkem le öğle arası baya bi dertleştik boşanma olayını anlattım Görkem elleriyle gözyaşlarımı silene kadar ağladımı farkettmemiştim. Ben güçsüz bi kızım biliyorum ama Görkem benim aksime bana güveniyo ben bile kendime güvenmezken o güveniyo belki de gerçek dostluk budur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Prenses ( Askıya alındı )
Novela JuvenilYeni bir hayat Yeni bir ortam Yeni bir kabus. Hayatım da hep bişeylerin eksik olduğunu düşünürdüm. Sanırım bu sevgiydi. Ne annemden ne de babamdan sevgi gördüm. Nerden bilebilirdim ki bi iddia yüzünden hayatımın değişeceğini o soğuk bakışlara maru...