SP 19. BÖLÜM

80 8 0
                                    

Meraba arkadaşlar tekrardan karşınızdayım :)multi medya biricik egemiz cok tatlı dmsjfff Ay cok seviyorum sizi yaa Stajda boş boş oturmaktansa yb yazıyım didim Yorum yaparsanız çok sevinirim bebeklerim dmsjkgdk Hadi öpüldünüz :))

' Sarılmak istiyorum, kokun bedenimi sarhoş edene dek '

Ben hala olayın şokunu atlatamazken Ege bana hala sırıtmaya devam ediyordu. Yavaş yavaş uykunun sersemliğini üzerimden atınca dank etti. Allah aşkına bu çocuğun benim okulumda üstelik benim sınıfımda ve en önemlisi benim karşımda ne işi var !

' Ne işin var senin burda ? ' yeni uyandığım için sesim uykulu çıkmıştı.

' Aa çok ayıp hiç misafir perver değilsin Balın ' gülerek kafasını sağa sola doğru sallamaya başladı. Bu hareketi daha çok sinirlenmeme sebep oldu.

' Ne diyon lan sen ' Ayberkin sinirle bana değilde Ege'ye bakması daha çok canımı sıkmaya başladı. Neyim oluyor ki böyle hesap sorar gibi Ege ' ye bağırıyor. Hayır kesinlikle Ege yi korumuyorum. Sadece Ayberk 'in bu dengesiz tavırları canımı sıkmaya başladı o kadar . İç sesim beni dürtünce olaya müdahale etmem gerektiğini farkettim.

' Sana noluyor asıl Ayberk ' gözlerimi kısarak defol burdan bakışımı attım. Ama gram etkilenmedi ya da benim bakışlarımdan bi bok anlamadı orası tamamen tartışılır.

' Akşam babalarımızın ailecek bir iş yemeği var babam da Balın ' ı okuldan almamı isteyince seve seve kabul ettim ' yaramazca sırıtmaya başladı. Dişlerimi kırarcasına birbirine sıkmaya başladım. Artık bu kadarı çok fazlaydı ben sadece uyumak istiyordum oysaki

' Ayberk umrunda olmadığımı sanıyodum bana karışmaya hakkın yok ' sesim bi duvar kadar sert çıkmıştı. Son olanları unutmuş değildim.  Aklıma geldikçe daha çok sinirlenmeye başlamıştım.

Egeye yöneldi bakışlarım.

' Ve sen Ege misin nesin ben kendim eve gidebilirim sana ihtiyacım yok ' çantamı sıradan sertçe alıp sınıftan hızla çıktım.

Birilerinin beni yönlendirmesinden nefret ediyorum. İnsanlardan nefret ediyorum. En çokta kendimden nefret ediyorum. Çünkü her gün tabularımı daha çok kırıyorum. Ve biliyorum ki bunun sonunda yine paramparça ben olucam o parçaları da yine tek tek ben toplayacağım işte bu yüzden izin vermeyeceğim beni eski halime getirmelerine izin vermeyeceğim. Umrumda değilmiş gibi davranacağım her zaman ki gibi. Ama kimse bilmeyecek içten içe tükendiğimi hemde hiçkimse.

Çantamı alıp tam kapıdan çıkıyordum ki Ege kolumdan tuttu. Bir Egeye bir de kolumu sertçe tutan parmaklarına baktım. Tek kaşımı ne var dercesine havaya kaldırdım. O da ne yani hep böyle olmaz mı filmlerde dercesine kaşlarını oynattı. Yani bilmiyorum ben öyle uyduruyor da olabilirim. Bilemedim şimdi. Sonra kulağıma doğru eğilmeye başladı.

'Bak Balın belli ki şu kendini bişey sanan sarıyla aranda bişeyler var ben diyorum ki benimle gel de görsün sana karışmayacağını ' gözlerini gözlerime dikerek dikkatli bir şekilde tepkimi ölçmeye başladı. Dudaklarım keyifle yana doğru kıvrılmaya başladı. Bakın şu saatten sonra bu çocuğu daha çok sevmeye başladım.

' Önce şu elini çek kolumdan ' sesimi kısarak ama soğuk çıkmasına dikkat ederek çıkarmaya çalıştım. Başardım da sanırım. Cümlemi bitirir bitirmez Ege elini çekti. Bende keyifle Egenin koluna girdim. Tabi bunları hepsi oyun ama Ayberk bilmiyor bilmesine de gerek yok.

' Hadi Ege babamları bekletmeyeliiiim ' gülerek söylediğim sözlere Ege de kafasını sallayarak karşılık verdi.

' Ama Balın ... ' Ayberk cümlesini tamamlayamadan kapıdan Egeyle kol kola çıktık. Ayberkse sinirden elini yumruk yapıp kapıya vurdu sanırım yani arkamızdan bi gürültü gelince gözlerimi pörtleterek arkamıza baktığımda farkettim. Ama hiç takmayarak tekrar önüme dönüp anın tadını çıkarmaya karar verdim.

Eveeeet kısa bi bölüm oldu ama elimden geleni yapıcam artık. Nasıl buldunuz arkadaşlar bölümü yorumlarınızı bekliyorum sizleri çok seviyorum 😍 😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk Prenses ( Askıya alındı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin