Arkadaşlar üzgünüm biraz gecikti bölüm afedersiniz :) Multimedya da Merve ve Akın var gençler bence çok tatlı bi çift olurlar ya sizce yorumlarınızı bekliyorum :)) Öpüldünüz canımcımlar keyifli okumalar sjfkgjfHerkes hazır meraklı gözlerle bana bakıyorlar. Tabi Ayberk'in centilmenliği tutup ilk atışı sen yap deyince alayla . Tüm dikkatimi toplayıp o bana bakarken beklemediği bi anda topa hızla vurdum. Veee goool Ayberk son anda tutamadı topu .
' Naber Ayberk bey futboldan anlıyomuymuşum ? '
' Kızım ben konsantre olamadım yoksa atamazdın ' diyip göz kırptı.
He he yav anan güzel mi bakışlarımı yolladım.Gol atamıycamı sanan Akın ve Arda bana şaşkınca bakıyorlar. Sonra dan öğrendiğim Ayberk'in geçen sene ve bu sene okuldaki futbol takımının kaptanlığını yapmış olduğu durum böyle olunca gururuna yediremedi bir golü beyefendi. Görkem ordan hemen lafa atladı.
' Abi söylemeyi unuttum Balın küçükken hep bizle maç yapardı üstelik en iyi oynayan da Balın' dı. ' Gülerek söyledi.
Görkem böyle diyince bi egomu okşamadı deil hani ( fesat anlayanlar burda mı sjgjfjgj )
' Sıra sende ' sesimin sert ve umursamaz çıkmasına özellikle dikkat ettim.
' Peki soğuk prenses '
Ayberk rahatça golü attı. İtiraf etmeliyim benim kadar iyi oynuyo belki birazcık daha iyi olabilir ama birazcık.
' 1-1 e hadi devam edin çok heyecanlı oluyo ' diyen Merve 'ye öldürücü bakışlarımı gönderdim.
Hadi anlamında Ayberk'e baktım kaleye geçmeyi akıl etti beyefendi.
Aradan yarım saat geçti durum 4-4 , Sıra Ayberk' te son atışlarımızı yapıyoruz.
' Hazır ol güzelim bi gün boyunca kölem olucaksın ' sesi keyifli geliyordu. Ama unutmamalı ki bu iddiayı her ne pahasına olursa olsun kazanmalıyım ben. Onun aksine bende alayla gülüp omuz silktim.
Gözlerimin içine bakarak öyle bi vurdu ki ama ben topu son anda tuttum. Topu tutacağımı sanmıyorlardı. Kendimden emin bir şekilde Ayberk'in taklidini yaptım.
' Hazır ol güzelim bi gün boyunca kölem olucaksın ' koca bi kahkaha patlattım. Şimdi görürsün sen kim kimin kölesi oluyomuş bende Balınsam sana benle iddiaya girilmemesi gerektiğini gösteririm.
Topu alıp yere koydum. Hızlıca sağ köşeye doğru attım. Ayberk bunu beklemiyor olucak ki tutamadı.
' Goooolll ' diye sevinçle bağırdım.
' Helal be '
' Süperdin kardeşim '
' Vay anasını kıza bak la aferin '
Ayberk' e sinsice sırıtarak baktım.
' Siktir ' seslice yutkundu.
' Yarın sabah kapımda ol bebeğim ' göz kırptım. Bizimkilere döndüm.
' Görüşürüz gençler, biz kaçar Merveyle konuşacaklarım var. Merve'yi kolundan tutarak kapıya doğru sürükledim.
' Hadi hadi çabuk ol '
' Ne var yaa ' sesi endişeli çıkıyordu
' Akın ' a nasıl baktığını gördüm bebeğim ' şüpheli ses tonuma karşılık yıtkundu. Merve'nin gözleri bir an korkuyla açıldı. Bu da doğru yolda olduğumun kanıtıydı. Merve ne zaman bir şeyi saklasa gözlerini korkarak kaçırırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Prenses ( Askıya alındı )
Novela JuvenilYeni bir hayat Yeni bir ortam Yeni bir kabus. Hayatım da hep bişeylerin eksik olduğunu düşünürdüm. Sanırım bu sevgiydi. Ne annemden ne de babamdan sevgi gördüm. Nerden bilebilirdim ki bi iddia yüzünden hayatımın değişeceğini o soğuk bakışlara maru...