Multi medyada Ayberk var :) İyi okumalar arkadaşlar...
Oha oha resmen Merve 'yi unutmuştum ben. Merve ve Görkem benim tek yakın arkadaşlarım. Merve İzmir de kaldı tabi. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Ben herkese ne kadar soğuksam Merve ' ye o kadar yakındım.
Hala çalmaya devam eden telefonumu açıp kulağıma götürdüm.
'Balımmmm ' diye ciyaklayan Merve'nin sesini duyunca ister istemez yüzümü buruşturdum. Bu kızın sesi nasıl bu kadar kulak tırmalayabilir di ki anlamıyorum ?
Ben de heyecanla
' Mervem '
' Hiç boşa Mervem deme ya sen İstanbul ' a gittin beni unuttun ' offf Merve yine tribe başladı. Allah 'ım neydi benim günahım yaa ?
Cidden baya boşanma işlemleri taşınma okul Görkemler derken Merve'yi unutmuştum ben.
' Mervem bitanem valla okul falan derken hiç boş vaktim olmuyor yoksa biliyosun sen ve Görkem den başka kimim var ki benim sen söyle ' sesimi de biraz hüzünlü çıkarmaya özen gösterdim. Bunları Merve bana her kızdığında söylerdim. Tabi yufka yüreklim benim hemen affediyo beni.
'Tamam bebeğim affettim bile bu arada çok bomba haberim var ' heyecanla bağırdı.
' Söylesene çok merak ettim hadi yaa ' ısrar etmeye başladım.
' Hazır ol. İstanbul'a taşınıyooruuuuzz ' bağırdı .
Bir an şaşırdım ama bu çok iyi çocukluk arkadaşım yanıma geliyor. Çok mutlu olduğum nadir anlardan biriydi bu da.
' Çoook süperr ' heyecanla karşılık verdim .
' Knka herşey hazır 2 güne ordayız '
'E o zaman bizim okula kaydolsana sen de hem hep beraber oluruz Görkem de var '
' Bilmiyorum Balım babam ayarlamış ama '
Üzüldüm en yakın arkadaşımla aynı okulda olamıycakmıyım ben. Hep mi mutsuz olmak zorundayım.
'Peki canım ' Sesimede kırgınlığımın yansımasına engel olamadım.
' Knka annem bağırıyo aşağıdan sonra yine ararım ' Ardından telefonu kapattı.
Eve varınca odama çıktım hemen. Biraz müzik dinleyip kitap okudum. Sıkılınca aşağı inmeye karar verdim. Babam koltukta televizyon izliyordu.
' Baba ' sesim biraz tedirgin çıktı.
Ne var dercesine bana baktı.
' Spor salonun açılışı yarın bende geliyorum ' Kendimden emin bi şekilde devam ettim.
Önce bi kaşlarını çattı sonra düşünüyormuş gibi yaptı.
' Tamam gel '
Koşarak basamakları çıkıp odama ulaştım. Yatağıma dönüp gözlerimi kapadım. Yarın büyük gün spor salonunun açılışına ben de katılıcaktım.
Sabah nalet olası alarmın sesiyle uyandım. Evet bugün cumartesi ve ben alarm kurdum. Hazırlanmam gerekiyor babamla birlikte çıkıcam. Altıma siyah dar paçamı üstüme de sıfır kol kırmızı siyah kareli gömlek giyip pantolonumun içine verdim. Hafif parlatıcı eyeliener sürüp sarı saçlarımı dalgalandırdım. Aynadan kendimi süzdüm. Evet iyi gözüküyordum. Aşağı inince hemen bişeyler atıştırıp babamla çıktık.
Mehmet amca arabanın kapılarını açınca önce ben daha sonra babam bindi. Spor salonuna gelince gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Hemen arabadan indim. Merve ' yi görmeyi beklemiyodum. Mervenin de gözleri beni bulunca
' Balıım' bağırdı kocaman sarıldı bana.
Hemen bende ona karşılık verdim. Bu karşımda gördüğüm gerçekten Merve miydi ? Çok özlemişim la. Eşşek bide bana haber vermiyo.
' Ne zaman geldin ? '
' Dün akşam senle konuşunca buradaydım sürpriz yapmak istedim. '
' Toplanın gençler ' diyen babama bakınca Görkemleri farkettim. Bana el sallayınca gülümseyerek karşılık verdim. Yanına gidip
'Sen de biliyodun dimi Merve 'nin geldiğini ' Gülümseyerek sordum. Allah 'ım hayatım da hep bu 2 insan olunca böyle içtenlikle gülüyorum mutlu oluyorum .
Üzerimdeki bakışları hissedince Görkem'in yanındaki Ayberk'e baktım. Bana bakıyodu üstelik ciddiyetle. Bakışların da hayranlık vardı. Ne yani benden mi hoşlanıyo bu çocuk. Yok artık ebesi. Öyle bişey olamaz bende tersçe ona bakıp önüme döndüm. Çok heyecanlıyım babam futbol takımını bugün belirliycek üstelik bende olucam takım da ( Yazarınız Fenerbahçeli gençler sjghfhgf ) .
Hemen Merve 'yi kolundan çekip babamın yanına doğru sürükledim.
' Kızım takımda ben de oynıycam '. Merve bana salakmışım gibi baktı.
' Sen hala bıkmadın mı Balım ' Evet Merve bana hep Balın yerine Balım der.
' Sanane Merve hıı sanane ' diye karşı çıktım .
' Bu arada o sarışın taş çocuğun sana bakışlarını farketmedim değil '
' Ne saçmalama Ayberkle aramızda hiçbişey yok Merve ' umursamazca omuz silktim.
O da gözlerini devirip görücez görücez bakışlarını yolladı bana sonra Görkemleri yanımıza çağırdı. Açılış falan derken sıra geldi futbol takımlarını belirlemeye.
Görkem ,Akın, Arda ve Ayberk de oynıycaklarmış. Tabi bunlar benim nasıl oynadığımı bilmiyorlar. Bitek Görkem ve Merve biliyor. Eğlenceli olacak aslında. Babam yanımıza doğru geldi.
' Gençler takımda Balın da var ' diyip yanımızdan ayrıldı. Bizimkiler öyle bi baktılar ki bana sanki babam Balın vampir demiş gibi. Önce bi şaşırdılar hepsi sonra Ayberk alayla gülüp tek kaşını kaldırdı.
' Sen mi futbol mu ? '
He yavrum he gidip ağzının üstüne çarpmamak için kendimi zor tuttum.
' Evet noldu beğenemedin mi ? '
' Sen futboldan anlıyormuydun ya ' alaylı çıktı sesi .
Bu çocuğun bu tavırları beni sinir ediyo pic kurusu nolacak.
' Peki o zaman teke tek var mısın ? ' bende alayla sordum.
' 5 Atış kim kazanırsa ' diye devam ettim.
' Nasıl olsa ben yenicem bari boşuna olmasın iddia da koyalım ' Kendinden emin çıkmıştı sesi.
Biri şu çocuğun egosunun kendinden büyük olduğunu göstermesi gerekiyor.
' Tamam eğer ben yenersem bi gün boyunca istediğimi yapıcan ama eğer sen yenersen sen de de aynı şey benim için geçerli '
Kafasını aşağı yukarı salladı.
' Peki soğuk prenses '
Görkem 'e bakınca bana gülümseyip göz kırptı. Akın ve Ardaysa bana hala alayla bakıyolar. Merveyse Akın 'a dalmış gitmiş. Kesin bu Akın'a karşı bişeyler hissediyor. Merve 'nin ifadesini sonra alırım nasıl olsa.
Şu an bi adet Ayberk malını yenmem gerekiyor.
- Bölüm Sonu -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Prenses ( Askıya alındı )
Teen FictionYeni bir hayat Yeni bir ortam Yeni bir kabus. Hayatım da hep bişeylerin eksik olduğunu düşünürdüm. Sanırım bu sevgiydi. Ne annemden ne de babamdan sevgi gördüm. Nerden bilebilirdim ki bi iddia yüzünden hayatımın değişeceğini o soğuk bakışlara maru...