SP 6. Bölüm

245 54 2
                                    

Meraba arkadaşlar lütfen yorum ve oylarınızı eksik etmeyin. Keyifli okumalar :* :)

Ayberk' ten

Bugün de - her zaman ki olduğu gibi - sırf Arda, Akın ve Görkem için okula gittim. Evet ben Ayberk Taş. Kızların 2 kez dönüp baktığı ultra yakışıklı çocuk. Ha bide egoist diyenleri unutmayayım. Aman boşver  onları biz diğerlerine odaklanalım .

Kapıdan girince bizimkileri gördüm. Hızlıca yanlarına gittim. Picler yine kızları kesiyolar bensiz.

' Günaydın kardeşim ' diyen Akın ' a alayla baktım.

' Günaydın beyler günaydın bakıyorum da başlamışız erkenden '

' Olum sanki bilmiyosun bizim okuldaki kızların hepsi sürtük '

' Aynen abi ama bugün yeni biri geliyomuş okula babam söyledi '

Evet Arda 'nın babası - Sinan amca - okulumuzun müdürü. Durum böyle olunca okulda hiç bi kavgamız da disipline gitmiyoruz.

Aradan 10 dk geçti . Bizim yine okulda odak noktası olup kahkahalarla güldüğümüz o anda gözüm kapıdan giren o kıza takıldı. Gözlerinden hiç bir duygu geçmiyordu. Çok iyi saklıyor duygularını. O soğuk bakışlarıyla etrafına bakarken ben ona odaklanmıştım. Yüzünde tek bir mimik dahi oynamıyordu . Korkaktı, korkaktık ben yaşadıklarımı gülerek içime atarken o kendine bir duvar örmeyi tercih ediyordu.

Acaba ne yaşadı ? Elimde olmadan yeni gelen kız hakkında birşeyleri merak etmeye başladım.

Uclarına doğru daha sarı beline kadar uzanan saçları burdan bile parlayan mavi gözleri oldukça dikkat çeken fiziğiyle çok güzeldi. Okulumuzun bazı sürtükleri  kapıdan girdiği andan itibaren küçümseyici bakışlarla yeni kızı süzüyorlardı. Ama yeni kızın pekte bu bakışları taktığı söylenemez.

Görkem yine bişeyler anlatıyor bizimkiler kahkahalarla gülüyordu. Yeni kız bu sesli kahkahalardan birini duymuş olucak ki etrafına bakınmaya başladı.

Ve bingo bizim olduğumuz tarafa kafasını çevirip baktı daha doğrusu bana. Mavi gözlerim onun o deniz mavisi gözleriyle buluşunca içim ürperdi. Yeni kız bana boş boş bakmaya devam ederken ben onun aksine hafifçe tebessüm ederek karşılık verdim. Yüzünde tek bir mimik oynamadı. Bana bana Ayberk Taş ' a ifadesiz gözlerle bakmaya devam etti. Bu kız da diğerleri gibi işte zoru oynuyor sadece. 

Nasıl bu kadar iyi saklayabiliyor duygularını , nasıl başarıyor ? Çok mu acı çekti acaba ?

Biz yeni gelen kızla bakışırken benim daldığımı farkeden ilk Arda oldu. Görkemlere kaş göz işareti yapmaya başladı pic. Aynı anda bizimkilerin bakışları yeni kıza çevrildi.

Görkem'in ' Balınn ' diye bağırmasıyla kendime geldim. Demek adı Balın hmm sevgili demek. Şimdi nerden biliyorsunuz diyceksiniz ceren in - eski sevgilim - diğer adı Balın dı. Ama hiç kullanmazdı. Bense Balın diye hitap etmeyi tercih ederdim. Hiç sevmiyodu hep kızıyodu bana.

Görkem hızla ayağa kalkıp adının Balın olduğunu öğrendiğim yeni kıza doğru büyük adımlarla ulaştı. Hemen kollarını Balının boynuna doladı. Nedensizce yumruklarımı sıktım. Sahi daha kızı tanımıyorum bile. Kendine gel olum sen Ayberk Taş 'sın. Bu kızdan etkilenemezsin.

Kız bi an tepkisiz kaldı ama o da hemen kollarını usulca Görkem'in beline doladı.

Yalnız kız harbi güzel la. Ah Görkem ah böyle bi kızdan nasıl bahsetmezsin olum bize amk .

' Aynen abi Görkem harbi pic ' diyen Arda ' ya şaşkınlıkla baktım.

Hassiktir biraz önce ben sesli mi düşündüm.

Soğuk Prenses ( Askıya alındı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin