Chapter 12: Risk

7.7K 522 119
                                    

הפרק מוקדש ל-ortal565, תודה שעזרת לי לתרגם את הפרק הזה :)

אני חושבת שתאהבו את הפרק הזה ;)

תהנו!

פרק 12:

הארי החווה לי כריך של עוף מאודה שקיבלתי בשמחה. לקחתי ביס ומיד התחרטתי על כך; הדבר הה עדיין לוהט ושורף את הלשון שלי. ירקתי את זה בחזרה וקיוויתי שהארי לא שם לב. למזלי, גבו עדיין מופנה אליי כשהוא הוציא שני בקבוקי מים ואז הושיט לי אחד.

"מנהלת משק הבית שלנו, אמה, אורזת כריכים למקרר שפה כדי שיהיה לי משהו לאכול בזמן שאני עובד עד מאוחר," הוא הסביר. חשדתי שהוא מנסה לייצר שיחה כדי שלא נשב שם ונבהה אחד בשני במבוכה בזמן שאנחנו אוכלים את הארוחות שלנו.

"מנהלת משק הבית שלנו?" חזרתי. מה אם יש לו חברה? או יותר גרוע, ארוסה? הארי ואני אולי חברים טובים, אבל מעולם לא דיברנו על זה חוץ מהחיים שלנו אחד עם השני.

"אדוארד," הוא אמר. הקלה שטפה את כולי והוריתי לקול שבראשי להפסיק להריע בניצחון.

"לא ידעתי שהוא גר איתך."

"טכנית, אני גר איתו" הוא חייך חיוך קטן. "כשסבא שלך גר על 37 דונם באחוזה עם 5 מוסכים,עם משרתים, זה נראה קצת מגוחך לקנות בית משל עצמי."

ניסיתי לא להראות את ההלם שהופיע בפניי. ידעתי שהארי ואדוארד עשירים, אבל 37 דונם? באמת?

"וואו, אני מניחה שאני מבינה. זה מקום ענקי אפילו לשתי אנשים." אמרתי. האוכל שלי נהיה קצת קריר, אז לקחת ביס קטן בהיסוס. האוכל היה פושר, והוא היה טעים באופן מפתיע.

"כן, אני יודע. אדוארד ממשיך להגיד לי שאני צריך להתארגן ולהביא משפחה כדי שיהיו ילדים שיוכלו לרוץ במקום הזה." הוא סיפר לי.

הבטתי בו, מופתעת. זאת הפעם הראשונה שהוא סיפר לי משהו אישי על עצמו. לקחתי עוד ביס קטן מהאוכל והתחלתי לאכול תוך כדי שהוא המשיך לדבר.

"הוא רוצה נכדים. הוא אומר לי את זה כל יום." הוא סיים לדבר.

לא ידעתי מה אני אמורה להגיד אז פשוט לקחתי עוד חתיכת עוף והכנסתי לפי. בקצב שאני אוכלת, אני אסיים לאכול לפני שהארי ייקח את הביס הראשון שלו.

הארי שתק בזמן שבעלתי, אז התחלתי לדבר. "טוב, זה לא אמור להיות קשה למצוא מישהי שתרצה להקים איתך משפחה, נכון? אני מתכוונת, עם המוניטין שלך והכול."

הוא כיווץ את גבותיו. "המוניטין שלי?"

"אתה יודע, רק העובדה שאתה ידוע בתור אליל הסקס של ניו יורק בכל עסקי העולם. נשים רק משבחות את המבטים המדהימים של הארי סטיילס" אמרתי בדרמטיות. "העבודה שלי היא כנראה העבודה הנחשקת של כל אישה במשרד."

Yes ,Sir. |H.S| HebrewWhere stories live. Discover now