שלום בנות,
תודה שחיכיתן בסבלנות לפרק,
אני מאוד מעריכה את זה.
רק שתדעו, שבפרק יהיו תכנים מיניים, אז תכינו את עצמכן...
קריאה נעימה!------------------------------------------------------
פרק 33:
ליאם לא חזר בבוקר. אף אחד לא דפק על דלתי עם קפה וארוחת בוקר. הייתי צריכה לנסוע לסטארבאקס בדרכי לעבודה ולקנות לעצמי את הקפה שלי, משהו שלא עשיתי כבר תקופה.
כשבדקתי את הטלפון שלי, ראיתי שליאם אפילו לא סימס לי מאז שהוא עזב. למרות זאת, יש לי עשר שיחות שלא נענו מהארי. גלגלתי את עיניי ומחקתי את ההתראות, לוקחת לגימה מהקפה שלי וממשיכה את הנסיעה שלי לעבודה.
אני נמצאת במשרד שלי רק עשר דקות לפני שהוא מתנפל עליי.
"את בסדר? למה לא ענית לאף אחת מהשיחות שלי?" הארי דרש, מתפרץ למשרדי בלי לטרוח לדפוק.
"אולי כי אני לא רוצה לדבר איתך," אמרתי בפשטות.
הארי צופה בי כשאני זורקת את התיק שלי על כיסא ריק לצידי ומדליקה את המחשב שלי.
"את עדיין עצובה בגלל אתמול?"
הבטתי בבוס שלי בעיניים עייפות. ידיו של הארי היו שלובות על חזו, ועיניו הירוקות הבריקו בדאגה. אני קצת עצובה לגבי אתמול אבל אני יותר עצובה כי הוא הסיבה שבגללה ליאם לא מדבר איתי.
"לא," אמרתי לו. הסתובבתי חזרה למחשב שלי כשמייל שלי עלה. רוב ההודעות הן מבתי מלון שיצרתי עימם קשר אתמול, וכולם שלחו חזרה הודעות שפחות או יותר אמרו את אותו הדבר. אנו מצטערים, אבל אנחנו מלאים לאותו היום. אולי בפעם אחרת...
עיסיתי את רקותיי ולגמתי עוד לגימה מהקפה. אני נמצאת כאן כבר חמש עשרה דקות וכבר יש לי כאב ראש. הכנס הזה באמת יביא למותי. כל בית מלון בעיר המזורגגת הזאת כבר מלא. למה אנחנו לא יכולים לערוך את הדבר המטומטם הזה כאן?
חכו דקה... למה באמת אנחנו לא יכולים לעשות את זה פה?
"אז היום הולך להיות קדחתני," הארי אמר. "אנחנו הולכים לשלוח מיילים לכל מי שתוכנן להגיע ולהגיד להם שהכנס מבוטל. ואני מניח שנצטרך להעביר להם החזרים מלאים. אז אני צריך שאת-"
"לא, אנחנו לא צריכים," הפרעתי לו.
"אני לא רואה שום אפשרות אחרת." הוא קימט את מצחו לעברי. "כל מלון שהתקשרתי אליו כבר מלא."
"אנחנו לא חייבים לבטל."
"על מה את מדברת? בלי אולם-"
"הארי, אולי תשתוק לחמש שניות ותיתן לי לדבר?" התפרצתי לבסוף. הוא נראה מעט נרתע, אבל אז מבט מחושב התלבש על פניו והוא מושיט את ידיו לצדדים.
YOU ARE READING
Yes ,Sir. |H.S| Hebrew
Fanfiction**בעריכה** ליאה אוונס היא ההגדרה לאשת עסקים: חזקה, חכמה, ובדרכה להפוך למנכ"לית הגדולה ביותר של אחת החברות הטובות ביותר בניו יורק. עם זאת, כאשר שום דבר לא קורה כמתוכנן, היא מפוטרת ועוזבת לחפש את עצמה בעיר הגדולה. בתזמון מושלם, בעודה נואשת, היא מקבלת...