Chapter 24: Question

6.2K 487 186
                                    

חג שמח חברותתת
ראיתן? פרק לכבוד החג!
תודה לנועם המהממת :)

תהנוו

-----------------------------------------------

פרק 24:

שאר השבוע עובר במהירות, ולפני שאני מספיקה למצמץ יום שישי הגיע. ליאם ואני נפגשנו בשני בקרים (בוקר ברבים) השבוע ואני יכולה לראות שהוא לחוץ / מתרגש לקראת הדייט שלנו. אם להיות כנה, אני הייתי כל כך מרוכזת בעבודה ובהשגת תשומת הלב של הארי שלא חשבתי על זה כל כך הרבה.

אף פעם לא הייתי כל כך להוטה כדי להשיג תשומת לב של בחור. הסיבה היחידה שאני מתעקשת על כך היא שיש עוד איזו שהיא אפשרות שהארי כן רוצה להיות איתי. הוא רק צריך דחיפה קטנה, טיפה של יחס.

למרות זאת, היום יום שישי והוא הקשיב לדיסק שלי כל השבוע, ועדיין שום דבר לא השתנה. הוא עדיין מתעלם מהשיחות הקטנות שלנו ומתעצבן על הבגדים שלי. הוא עדיין מפחד.

זה מחרפן.

אני יודעת שהארי אמר לי שאני יכולה לעזוב לאחר ארוחת הצהריים שלנו היום אבל מסיבה מסויימת אני מוצאת את עצמי נשארת במשרד אפילו לאחר שאכלתי. כבר ארזתי לוושינגטון ואני רוצה לסיים את הדו״ח שהתחלתי לעבוד עליו. אין לי שום סיבה ללכת הביתה.

אני מסיימת את הדו״ח ומתקדמת לכיוון חדר המיילים כדי שאוכל לשלוח אותו. ברגע שסיימתי, אני מתחילה ללכת בחזרה למשרד אבל מאיטה את צעדיי כשאני שומעת קולות מבפנים.

״מה הולך? אני ליאם.״

העיניים שלי נפערות בשוק, ואני בודקת מה השעה, מקללת את עצמי מבפנים כשאני רואה שהשעה אחרי חמש. ליאם אמר שיאסוף אותי מהעבודה אבל לא הבנתי שהוא באמת הולך לעלות לאסוף אותי מהמשרד.

״מה אתה עושה פה?״ קול נוסף עונה לו בגסות רבה. הארי.

אני גונחת בעצבים ומניחה את ידי על מצחי. יש דרך שהסיטואציה הזו יכולה להיות יותר מביכה? אני מתחילה ללכת לכיוון הדלת אבל עוצרת את עצמי כשאני רואה את ההבעה על פניו של הארי. העיניים שלו ירוקות, כמו תמיד, אבל הן ירוקות עם משהו שנראה כמו קנאה.

מעניין.

הראשים של שניהם מסתובבים אליי כשאני נכנסת למשרד. ליאם מחייך לכיווני, בוודאות שמח על כך שנכנסתי וקטעתי את הלחץ באוויר. הארי פשוט נועץ בי את מבטו.

״היי הארי, אתה צריך משהו?״ אני מחייכת אליו במתיקות, רק מחכה שיעיז לשאול משהו על ההופעה של ליאם פה. הוא בוהה בי.

״רק....לא, לא אני לא צריך שום דבר,״ הוא אומר לבסוף, והחיוך שלי גדל.

״נפלא. אני וליאם יוצאים לארוחת ערב,״ אני מיידעת אותו וצועדת לכיוון ליאם, עוטפת את ידי מסביב היד השרירית שלו. בהתחלה הוא נראה מופתע אבל מיד אחר כך נרגע.

Yes ,Sir. |H.S| HebrewWhere stories live. Discover now