היי בנותת נכון שהבטחתי לכן פרק?
אוקיי, רשמית, אני בטוחה שזה הפרק שחיכיתן לו.
אז, ללא מילים מיותרות, תהנו ;)-------------------------------------------------------
פרק 29:
דפיקה בדלת הסיחה את דעתי מהתוכנית שצפיתי בה בטלוויזיה. קפצתי ומיהרתי לדלת, פותחת את המנעול לא טורחת להסתכל מבעד לעינית.
"היי, ק-"
התנשפתי כשראיתי את הארי עומד שם במקום נער המשרת שציפיתי לו.
זזתי הצידה על מנת לתת לו להיכנס, מושכת באפי להופעתו העומדת המיוזעת. הריח גרם לי להיזכר בפעם ההיא שבה נכנסתי במהלך האימון שלו במשרד. הדברים היו כל כך שונים אז; נדמה כאילו אלו היו חיים שונים."סליחה, שכחתי את המפתח שלי," הארי הסביר, עדיין נשמע טיפה כועס. אבל הוא לא יודע שאני יודעת שכל זה משחק ואין לו באמת שום עניין בג'ניפר.
"אוקיי," אמרתי בפשטות, מתיישבת חזרה על הספה ומדליקה את התוכנית שלי. הארי היסס ונשען על הדלת שפונה לחלק שלו בחדר.
"אני הולך להתקלח."
"שיהיה."
כשהוא הבין שאין לי שום עניין לדבר איתו, ועוד פחות להתנצל על מה שאמרתי לג'ן, הוא נעלם לחדר השינה שלו וכמה דקות לאחר מכן שמעתי את המים זורמים. ואז, כמה שניות לאחר מכן ישנה עוד דפיקה על הדלת. סוף סוף.
כשפתחתי את הדלת, הפעם קולין באמת עמד שם עם מגש שמחזיק קומקום וספלים. חבל שאני לא באמת במצב רוח לתה, אמרץי את זה רק בגלל שזה היה הדבר הראשון שצץ לראשי.
"תיכנס!" חייכתי, זה לאחור על מנת לתת לו להיכנס לחדר ולהניח את המגש עם התה.
"זה הכול, מיס איוונס?" שאל קולין, ידיו משולבות מאחורי גבו.
"בבקשה, קרא לי ליאה," אמרתי, אפילו הולכות יותר רחוק ומנידה בעפעפיי.אף פעם לא הייתי טובה בלפלרטט אבל לפחות אני יכולה להתאמן עכשיו.
"אוקיי, ליאה, תהני מהתה שלך," הוא צחק ואז החל לעזוב את החדר. נבהלתי ותפסתי בידו, מדביקה חיוך ענקי על פני.
"רגע! אתה לא רוצה לשרת אותי?"
"אנחנו לא בדיוק-"
"האם אתה אומר לי," אמרתי, משלבת את ידיי, "שבית המלון הזה, שעד עכשיו הוא המלון המפואר ביותר ששהיתי בו, לא משרת את אורחי התה שלו? מעניין."
קולין נראה נזהר. "כן, כמובן שאנחנו מישים תה!"
התיישבתי חזרה על הספה והחוותי בידי לעבר שולחן הקפה. "אז כדאי שתיגש לזה."
"מיד, מיס איוונס. אני מתכוון, ליאה. סליחה," הוא אמר, מסמיק בעודו מתקן את דבריו. למשך דקה אחת הרגשתי רע על שאני מנצלת אותו, אבל אז שמעתי את המים מפסיקים לזרום במקלחת של הארי וההרגשה התפוגגה.
YOU ARE READING
Yes ,Sir. |H.S| Hebrew
Fanfiction**בעריכה** ליאה אוונס היא ההגדרה לאשת עסקים: חזקה, חכמה, ובדרכה להפוך למנכ"לית הגדולה ביותר של אחת החברות הטובות ביותר בניו יורק. עם זאת, כאשר שום דבר לא קורה כמתוכנן, היא מפוטרת ועוזבת לחפש את עצמה בעיר הגדולה. בתזמון מושלם, בעודה נואשת, היא מקבלת...