Chapter 14: Overthinking

7.5K 486 68
                                    

כפי שכבר הזכרתי, לא אני תרגמתי את הפרק הזה, אבלאל תדאגו אני לא מפסיקה! וחדשות טובות, אני מרגישה הרבה יותר טוב וחלק מזה הוא בזכותכן עם התגובות שלכן!

אז שוב, תודה לך אורטלוש! ועכשיו מספיק לחפור ולפרק!

פרק 14:

"את יכולה להפסיק לבהות בי כאילו אני הופכת למלון?" נאנחתי בקול. (הערת מתרגמת: מלון-פרי, לא בית מלון. הרגשתי צורך לכתוב את זה)

בדרך כלשהי, זה נראה כאילו היא נהייתה חירשת בגלל שהיא המשיכה לשבת ולבהות בי, עם פיה הפתוח. הספל שכיוונה לפיה היה ממולא בקפה, אך הוא עצר בחצי המסע לכיוון פיה. זה די אשמתי, בגלל שבדיוק שהיא רצתה לקחת לגימה, פלטתי את המילים, "התמזמזתי עם הארי יום שישי שעבר."

רנה לקחה נשימה מהירה ואני חקרתי את ההתנהגות שלה, מחכה לסוג של תגובה ממנה.

לבסוף, פניה פרצו בחיוך. "ידעתי!" היא צעקה בהתלהבות, זורקת את זרועה מסביב לכתפי.

בית הקפה הקטן שאכלנו בו ארוחת בוקר היה צפוף מספיק כדי שלא ישמעו את התגובה הרועשת שלה ויבהו.  הטלפון שלי רטט, מסיח את דעתי ומיד העברתי מבט חטוף על ההודעה. היא הייתה מליאם, מי ששלחתי לו הודעת ביטול על האימון. למרות שהרגשתי רע, לדבר עם רנה היה הרבה יותר חשוב בשבילי ברגע הזה. כתבתי בראשי לזכור לחזור אליו וחזרתי להביט בבחורה בעלת העור הכהה שיושבת מולי.

גלגלתי את עיניי. הייתי צריכה לנחש שזו תהיה התגובה שלה. "את לא מבינה," ניסיתי להסביר. "זה רע, ממש רע. את צריכה לסטור לי ולקרוא לי זונה, לא לברך אותי."

היא נחרה ולבסוף לקחה לגימה מהקפה שלה. "את לא זונה, ליאה."

הרכנתי את ראשי למטה בעצבות והסתכלתי על הבייגלה שהזמנתי ולא נגעתי בו. "כן, אני כן. להתמזמז עם הבוס שלך? מי עושה את זה? אה נכון- זונות עושות את זה."

"את יותר מידי דרמתית," היא הכריזה. "אז מה אם נישקת את הארי? זה לא כאילו ביקשת ממנו להתחתן איתך או משהו כזה."

"זה בטוח," מלמלתי, בוהה בשולחן. "הוא אמר לי שאנחנו צריכים לשכוח את מה שקרה."

"ובכן, יופי להארי. זה בסדר שיהיה לך רומן קצר ללילה אחד בחייך. לנשק מישהו זה לא אמור להיות חוזה, למען השם. אם את לא רוצה מערכת יחסים אז לא חייבת להיות לך אחת."

אילצתי חיוך קטן על פניי. "הגבתי בצורה מוגזמת, נכון?"

רנה ליטפה את ידי. "קצת. עכשיו, תמהרי ותאכלי את הבייגלה שהזמנת אחרת נאחר."

לקחתי ביס קטן והיא חייכה. "יופי. זה הזמן ללכת להתמודד עם המוזיקה."

עם המשפט הקצר הזה, איבדתי את התיאבון וזרקתי את הבייגלה בדרך ליציאה.

Yes ,Sir. |H.S| HebrewWhere stories live. Discover now