Chapter 32: Suspicous

5.9K 484 82
                                    

היי בנות, בלי דיבורים מיותרים, הכינו את עצמכן לפרק ארוך ;)

תהנווו

-------------------------------------------------------
פרק 32:

יומיים עברו לאחר מכן ואני עדיין רותחת על המייל המטופש שהאקס המטופש שלי שלח לי. הוא רוצה לדבר איתי ולראות מה שלומי.זה מה שהמייל אמר, בכל מקרה. הבטן שלי מתכווצת כשאני נזכרת איך הוא חתם אותו. אוהב תמיד, ראיין.

ממש. הבן אדם בגד בי עם אחת מהחברות הכי טובות שלי, פיטר אותי, והרס את ראיון העבודה שלי תוך שבועיים. בראש שלי, הוא יותר מצטייר לי כשטן, או, כמו שאמרתי להארי, אמבה.

לא סיפרתי על כך לאף אחד, גם כן. רנה הייתה מרוחקת בזמן האחרון בצורה די מוזרה, כשסימסתי לה כדי לשאול איך הלך דייט הצהריים עם לואי היא השיבה עם "בסדר" קצר. אני לא יכולה לספר לליאם, כי אז אני אצטרך לספר לו הכול על ראיין והוא ינסה לנחם אותי ואני לא אוכל לשאת את זה.

זה משאיר לי את הארי, ואני בטוחה כהוגן שאני לא אספר לו.

הפלאפון על השולחן שלי מצלצל בקול רם, קוטע אותי ממחשבותיי. הגעתי אליו ועניתי בזמן שעיסתי את מצחי בעייפות.

"הלו?"

"מיס איוונס, שלום. מדברת לידיה בייקר, עורכת הסעודות מבית המלון מרים."

"הו, כן. מה שלומך?" שאלתי. הארי עורך משהו כמו חגיגה/ כנס כי הוא עומד לסגור עסקה גדולה עם חברה מפורסמת כלשהי לטלפונים ניידים. הוא התעקש שאני אזמין את אולם הנשפים בבית המלון מרים מהסיבה שהוא אחד המקומות היפים בניו יורק.

"שלומי מצוין. רק תהיתי אם את עדיין רוצה להשאיר את הזמנת ארוחת הבוקר, מאחר וארוחת הצהריים בוטלה."

"למה את מתכוונת שההזמנה בוטלה?" צחקתי בעצבנות.
"איזה אידיוט יעשה משהו כזה?"

"ובכן, את עשית, מיס איוונס," לידיה הסבירה קלות. "קיבלתי מכתב ממך הבוקר."

"זה בלתי אפשרי," נחרתי ואז לקחתי נשימה עמוקה, מנסה להרגיע את עצמי. "מה היה כתוב בפתק?"

"כתוב בו שהכנס נדחה ביום אז הזמנת אותו במקום אחר. יש לי את זה בדיוק פה על נייר המכתבים האישי שלך, עם החתימה שלך והכול."

עיני הבזיקו לעבר ערימת נייר המכתבים היקר שלי. ראיין קנה לי אותו לחג המולד בשנה שעברה, וזה היה פשוט יפה מדי מכדי שאני אזרוק את זה. מחצתי את הטלפון עוד יותר בתוך ידי לפני שדיברתי.

"את בטוחה שזה לא העתק?" תשאלתי.

"אני בספק. הנייר עצמו באיכות מאוד גבוהה עם עיטורי אותיות בזהב."

זה בהחלט הנייר שלי. עכשיו השאלה האמיתית היא מי לעזאזל גנב אותו וזייף את החתימה שלי?

Yes ,Sir. |H.S| HebrewWhere stories live. Discover now