Briënn.
Ik deed mijn ogen open en zag dat ik in een grote kamer was, aan de rechterkant stond tegen de muur een groot bureau met een zwarte laptop. Naast de laptop lag een grote stapel boeken en een nog grotere stapel Cd’s. tegen over het bed waarin ik lag stond een grote plasma televisie, met een Xbox erbij. Ook was er een deur dat waarschijnlijk naar een badkamer of inloopkast ging.
Ik keek naar rechts en zag daar een jongen liggen van mijn eigen leeftijd. Hij heeft zwart haar dat door de war lag en over zijn voorhoofd viel. Zijn lippen waren zachtroze en ik had de neiging om de perfecte lippen te kussen. Er hingen wat haren over zijn ogen en zijn wangen hadden een roze blos van de warmte.
Ik had pas later door dat hij geen shirt aan had en ik wou heel graag zien of hij een sixpack had zoals ik wel verwacht. Pas daarna had ik pas door dat ik alleen maar in mijn ondergoed lag.
Nog later kreeg ik pas last van mijn barstende koppijn. Ik heb een kater, niet verrassend dat heb ik altijd na een geweldig feest met Lisz. Maar meestal weet ik dan nog wel wat ik de nacht ervoor heb gedaan, nu is het alsof ik nadat ik dronken was geworden in slaap ben gevallen. Ik kan me niks meer herinneren van de nacht hiervoor.
Wel weet ik dat ik naast een vet knappe jongen in bed lig, en dan nog wel in mijn ondergoed. Ik had mezelf beloofd niet dronken te worden en al helemaal niet met een of andere gozer mee te gaan. Maar ja, na een paar shotjes en cocktails vergeet je dat soort dingen.
Ik pakte mijn mobiel om te zien of ik nog berichten had, automatisch keek ik ook hoe laat het was.
‘HOLY FUCK!’ schreeuwde ik, terwijl ik probeerde rustig uit bed te gaan. Zoals gewoonlijk lukt dat met mij, en mijn benen bleven in de dekens hangen. Die trok ik mee van het bed af, en toen zag ik dat de sexy jongen echt een sixpack had. Ik had gezien dat het bijna half twaalf was en dat Siën bijna bij mij was. De ogen van de jongen keken geschokt mijn kant op toen hij wakker werd.
‘Hé schoonheid, ook goedemorgen.’ Zei hij op een toon waarvan ieder ander meisje zich aan zijn voeten gooide, letterlijk.
Ik keek hem aan alsof hij van een andere planeet kwam. ‘Hallo, en nu ook doei want ik vertrek. Ik heb nooit met jou mee moeten gaan.’
Zijn ogen vernauwde zich en hij stapte, wel zonder problemen, uit bed. Hij liep naar mij toe en pakt mijn haar beet dat in een losse paardenstaart in mijn nek hing. ‘Nou nou, niet zo onaardig. Kom nog even naast me liggen.’ Zijn handen gingen van mijn heup omhoog en hij ging voorzichtig met zijn vingers zoeken naar de sluiting van mijn bh.
Zoals Jays had gezegd heb ik wat “losse handjes” en daarom ging mijn hand ook richting zijn wang. Hij was niet zo snel als Jays en daarom kwam er ook een grote rode hand afdruk terecht op zijn wang. ‘Blijf van me af!’ siste ik.
Mijn knie ging omhoog en die kwam terecht op de plek waar de zon nooit schijnt. Zijn hand ging nu van mijn rug weg en hij lag daar op de grond. Er ontstond een glimlach op mijn mond en ik gaf hem nog even een trap in zijn buik. ‘Dat zal je leren.’
Ik stapte voorzichtig over zijn lijf, zodat ik niet zou struikelen. Ik zocht naar mijn broek en ik bukte om onder het bed te kijken. Daar zag ik mijn roze All Stars, en mijn shirtje. Ik zag mijn leren jasje aan het voeten eind liggen van het bed.
Nergens in de kamer was mijn broek te vinden, toen ik zomaar een hand over mijn ogen kreeg en ik gekust werd in mijn nek. Daar zou dus echt een zuigzoen komen.
Mijn elleboog ging automatisch naar achteren en ik raakte zijn buik. ‘raak.’ Mompelde ik toen ik weer iets zag. Ik deed de eerste de beste deur open en kwam in een grote badkamer, en hoe raar het ook is, daar lag mijn broek. Ik trok het aan net als mijn shirtje en schoenen en ik liep zijn slaapkamer uit.
JE LEEST
Chosen. (Nederlands) *On Hold*
FantasyIk ben Siën Merches, een jongen die uitverkoren is om een monsterjager te zijn. Mijn leven staat helemaal over de kop als er rare bemantelde personen op mijn deurkomen die zeggen dat ik uitgekozen ben om mee te vechten in de grootste oorlog die...