Siën.
Nadat ik me Bri had gezoend en ik alleen maar had geprobeerd op altijd onderwater te blijven waren Mayden en Briënn naar de keuken gegaan. Jays kwam als een malloot het zwembad in gedoken.
Doordat ik net boven water was toen hij een bommetje maakte kwam er allemaal chloorwater in mijn gezicht, ook al zat er al water op mijn gezicht doordat ik zoveel onderwater was. Ik schudde mijn haren en er vlogen allemaal water druppels uit.
‘Jij zat echt te geilen op Briënn, of niet Jays?’ ik keek hem aan en trok één wenkbrauw op. Hij keek me boos aan omdat hij vervloekt was omdat hij dat niet kon. Ik kreeg een grote grijns op mijn gezicht en ik stak mijn tong uit.
Hij ging met zijn hand naar mijn tong en als ik die niet op tijd weer in mijn mond had, dan had Jays zo mijn tong uit mijn mond getrokken. En ik overdrijf echt niet. ‘Jij zat echt te geilen op Mayden, of niet Siën.’ Hij sprak de zin uit op dezelfde toon als ik had gedaan.
‘What the hel gozer, ze is mijn zusje. Ik geil op helemaal niemand.´ ik keek hem raar aan, hij was echt een idioot. Maar ik ook, want ik heb hem nog niet laten nakijken. ´Je bent echt een idioot.’
‘Jij anders ook,’ hij keek me nijdig aan, ik had denk ik niet die opmerking moeten maken. ‘Het viel echt niet op, hoor. Je was alleen non-stop onderwater omdat je graag een zuurstof gebrek wou. Doe ik ook elke dag.’ Het sarcasme droop gewoon van de zin af.
‘Waar heb jij het nou weer over.’ Ik keek hem niet begrijpend aan, en hij rolde met zijn ogen. Jezus, wat had die gozer, hoe chagrijnig kan je zijn?
‘Zelfs Briënn had door dat jij je ongemakkelijk voelde, je bleef onderwater alsof je een dolfijn bent die geen zuurstof durft in te halen. Iedereen heeft wel door dat je haar leuk vind.’ Hij keek me heel serieus aan en de opmerking van net was hij al lang en breed vergeten.
‘waarom zou ik haar leuk vinden,’ mijn stem klonk overtuigd en ik wist dat ik niet loog. Ik vind haar niet leuk, ‘Ze is gewoon een vriendin, weetje wel. Net als dat jij gewoon vrienden bent met May.’
‘Ja, ja. Tuurlijk, tuurlijk.’ Hij liep weg richting de keuken waar May en Bri ook al waren.
‘Hé Briënn, hé Mayden. Hoe is het ermee?’ zei Jays. Hij keek May eerst lang aan, en zijn ogen bleven gericht op haar mooie bruine krullen. Haar haar is echt super mooi, en ik weet zeker dat er genoeg meisjes zijn die daar jaloers op zijn. Nadat hij Mayden even in zich had opgenomen keek hij naar briënn. Hij keek van haar gezicht naar haar lichaam. En als laatste bekeek hij net als bij May haar haar. Engelen hebben altijd heel lang haar, dat van haar was ook ooit een keer tot haar kont gekomen. Nu had ze het er af geknipt tot ongeveer haar schouderbladen en had er roze plukjes in laten verven. Ze was zich zelf en ze luisterde alleen naar zich zelf.
JE LEEST
Chosen. (Nederlands) *On Hold*
FantasyIk ben Siën Merches, een jongen die uitverkoren is om een monsterjager te zijn. Mijn leven staat helemaal over de kop als er rare bemantelde personen op mijn deurkomen die zeggen dat ik uitgekozen ben om mee te vechten in de grootste oorlog die...