Irmak'tan
Okulların açılmasına 1hafta kalmıştı ve ben burslu olarak özel bir okula gidiyordum.her ne kadar bu Hoşuma gitmese de babam için katlanabilirdim.
Çünkü babam beni hep özel okullarda okutmak istemiştir.bugün her zaman ki gibi babamın Mezarlığı'na gittim ve Baran ile karşılaştım ve bana babasının bir sebepten dolayı intihar ettiğini söyledi.Bu söylediğine o kadar üzülmüştüm ki o da benim gibi bir hayat yaşıyor çünkü."Irmak hadi kalk partiye gidiyoruz"
" Selen lütfen ben böyle iyiyim."
"Gel yoksa seninle hiç konuşmam"
"Üfff tamam ya bekle hazırlanıyorum hem iyi olur benim için biraz kafa dağıtırım."
" tamam ben Selin'e de haber veriyorum dışarıda bekliyorum."
Selen yine beni ikna etmeyi başarmıştı aslında bugün kolay oldu yoksa normalde benimle çok uğraşırdı.zaten ben de biraz kafa dağıtmak istiyordum.
Hazırlanıp aşağı indiğimde Selin ve Selen taksi çağırmış beni bekliyordu.Bende daha fazla bekletmeden hemen taksiye bindim.
Partinin olduğu yere geldiğimizde kocaman bir kafe olduğunu farkettim.içimden bir hayret dedim çünkü bunlar genellikle barlara giderlerdi.
İçeri girdiğimizde yoğun ses kulaklarımı patlatıcak gibi hissetmeme neden olsa da şarkı en Sevdiğim şarkı olduğu için buna katlanabilirdim.burada sanırım Karaoke yapılıyordu.Ve ben bunu yapmayı çok severdim zaten yapıcaktım da sahneye çıktığımda en Sevdiğim şarkılardan biri olan Mustafa ceceli ve Lara Fabian-al götür beni şarkısını Söylemek istedim.bunun için sahneye bir erkek oyuncu çağırmam gerekiyordu" söyleyeceğim şarkı için bana eşlik etmek isteyen bir erkek var mı?"dedim.
Ve maalesef ki utanmıştım.
"Ben "dedi biri orta masadan buraya doğru bakan biri.
"Tamam"dedim ve onun Yanıma gelmesini bekledim geldiğinde ona mikrofonu uzattım.
"Ee hadi o zaman başlayalım ne söyleyeceğiz"dedi
" şey Mustafa ceceli ve Lara fabian al götür beni "dedim
Kafasını aşağı yukarı salladı ve şarkı başladı.o kadar çok heyecanlıyım ki şu anda bütün gözler benim Üzerimde hatta Selen ve Selin bana şaşırmış gibi BAKIYOR.Zaten şu anda bir de kahverengi gözleri ile beni süzen biri ile şarkı söyleyecektim.ahh ahh Irmak başka şarkı seçseydim yaaa.
Ve şarkı başladı ilk Başlayan o olmuştu
Ne olursa olsun
Tut Bırakma yerde ellerimiSesi sert OLMASINA rağmen Şarkıyı çok güzel söylüyor.
Akıp gitsin varsın
Kendi bildiği gibi bu hayat
Aşktan geçilir miŞimdi beraber söyleyeceğiz
Your deep blue eyes are the sea of love
......
.........
Şarkı bittiğinde yüzlerimiz birbirine dönük bir şekilde birbirimize şaşkınca bakıyoruz
" açıkçası ben de yalan yok sesin Çok güzelmiş"dedim
"Ben ilk başta yapamassın diye düşündüğüm için sana Yardıma gelmiştim ama seninde sesin güzelmiş anlaşılan"
"Müzik Eğitimini boşuna almadım"
"Eeee"
" şey ben en iyisi gidiyim"
Dedim benden sıkıldığını bu kadar çabuk belli etmesine gerek yoktu.bir anda bir el kolumu tuttu ve beni kendine döndürdü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar
RomanceBütün acemi duygularımla çıktım karşına,kabullenmemeni kabullenemediğimdendir sana olan yoğun takıntım...İnsan takıntılarından ya da alışkanlıklarından vazgeçemezmiş ya¿Sevgiyi,aşkı boşver...Ben sana takıntılıyım...İşte bu cümle ebedi kalacak!¿