Irmak'tan
Kayra'nın pansumanını yaptıktan sonra Kayra'nın bana verdiği odaya yerleştim hala aklımdan çıkmıyordu.Nasıl böyle biri olabilirdi.Yoksa bana yalan mı söylemişti offf offf
Ne yapmalıyım ben yaa çıkmıyor aklımdan bir türlü....peki neden çıkmıyor neden onu bu kadar çok düşünüyordum. Üfff tamam şimdi telefonumu ve kulaklıklarımı alıp evden çıkıyım gerisi gelir zaten.Hadi bakalım ilk olarak bir şarkı açalım bakalım heh buldum.Karışık olarak dinliyeyim.ilk olarak teoman- napıyım tabiatım böyle şarkısını dinleyerek koşmaya başladım.nereye gideceğimi bilemeden.Hani bir cümle vardır ya kafa nereye ben oraya işte o misal.Etrafımda bir sürü ağaçların olduğu bir yere geldim her ne kadar neresi olduğunu bilmesemde burayı şimdiden çok sevmiştim.Az ileride gördüğüm bir banka doğru yavaş adımlarla ilerdim ve oturdum.Gözlerimi kapatım sadece şarkıya odaklandım.Rüzgarın tenime şaplak atması iyice mayışmama neden oldu.
Keske keske ne kötü bir kelime.Ama maalesef o kelimeyi hep kullanıyoruz. Mesela şimdi keşke Hazar ile karşılaşmasaydım. Keşke ona bu kadar güvenmeseydim....tamam bitti artık keşke demiyicem......diye kendi kendime söylenirken bir anda kulaklığım kulağımdan çekildi.
"Güzel şarkı"
"Öküz"
"Napıyım tabiatım böyle"
"Çok komik"
"Neyse onu bunu bırak da gittin mi?"
"Hayır asla onunla konuşamam yoksa ağız burun girerim kendisini"
Gerçi girer miydim? Orası düşünürlükte.
"Tatlı küçük arızam hadi gel benimle ilk önce seni eski haline getirelim"
"O nasıl olcak Kayra"
"Gel iste"
"Tamam"dedim ve Kayra'nın beni sürüklemesine izin verdim.Acaba nasıl eski halime döndürücekti beni.
Derken beni bir alışveriş merkezine getirdi.Ve bir mağazaya sürükledi.
"Yaaa ben alışverişten nefret ederim"
"Biliyorum ama mecburuz"
"Nedenmiş o"
"Kes lan"
"Sen de kopyala o zaman mal"
"Bak iste seni test ettim ve testi geçtin hala anlamıyormusun artık gećmişini unutsan iyi edersin.........bu arada hala kötü espirilerin var."
"Haha hahah haha çok komik"
****
Ve şu anda aynanın karşısına geçmiş kendime bakıyorum ve gerçekten eski benden farkım yoktu.Yırttık pantolon, dalgalı saçlarım, dar bir badi ve üstüne salaş bir hırka.Özlemişim böyle olmayı ne biliyim belki eski ben dünyaya daha pozitif bakarız.Belki yine tayfam ile birlikte takılırım
Ve en önemlisi belki geçmişi unuturum.:(
****
"Lan kayra klozet deliğine mi düstün.Altıma yapıcam"
Abartısız 15dakikadır.Bizim zavallı Batucumuz tuvalet kapılarında kıvranmaktadır.Zeynep ile biz gülmekten karnımız ağırmaya başladı.Tek bildiğim kayra'nın bunu kasıtlı olarak yaptığı.ohh canıma deysin Batu .
"Sus lan sayende iyi sıcamadım.Mideme oturdu Irmak'ın yaptığı pasta"dedi kayra kapıyı kapatırken ve sonra bana göz kırptı.
"Bugün ne yapıyoruz arkadaşlar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar
RomanceBütün acemi duygularımla çıktım karşına,kabullenmemeni kabullenemediğimdendir sana olan yoğun takıntım...İnsan takıntılarından ya da alışkanlıklarından vazgeçemezmiş ya¿Sevgiyi,aşkı boşver...Ben sana takıntılıyım...İşte bu cümle ebedi kalacak!¿