"Sanırım Erkek arkadaşın seni kıskandı"

76 7 0
                                    

Sabah olduğunu anladığımda Gözlerimi araladım.selin Ile Selen tepemde dikilmiş benden bir açıklama bekliyorlardı.Ama ne yazık ki hiç havamda değildim.Bu yüzden de gözlerimi kapatıp uykuya dalmayı diledim.çünkü eğer bunlara ne olduğunu anlatırsam asla susmazlardı ve zaten ben onlara dargındım.o gece beni orada tek Başıma bırakıp gitmişlerdi.Bunu gerçekten de yapmışlardı.

"Irmak kalk ve bize ne olduğunu anlat hadi" dedi Selen

"Anlatmak istemiyorum gidin başımdan ben size dargınım beni orada o pislik herifin yanında bıraktınız."

" bak canım bizim de geçerli sebeplerimiz orada diğer adam da bizi kolumuzdan tutup dışarı çıkardı.zaten sonra bir çocuk geldi ona çok fena daldı .hani sen bir kere buraya bir çocukla gelmiştin ya sanırım o çocuktu.biz de korktuğumuz için hemen oradan ayrıldık"dedi Selen

"Ğff tamam yaa affettim bana öyle masum masum bakmayın"

"Yaşasın" dedi ellerini birbirine vurarak Selen

"Eee o z aman hadi anlat "bu sefer Selin Söyledi.

" işte Hazar geldi o pis herife yumruk Attı.zaten oralar Bulanık çünkü o kadar korkmuştum ki Gözlerim kapınacak gibi oldu.bir süre daha dayandıktan sonra tam yere kapaklanıyordum ki beni kucağına Alıp dışarı çıkardı.sakinleştirmeye çalıştı .zaten o sıra da ağlıyordum hem de hıçkırarak sonra işte beni eve bırakmak istedi.Ama ben ilk Mezarlığa gitmek istedim o da beni Mezarlığa götürdü.Ben orada babamla konuşurken sanırım beni dinledi çünkü arabaya bindiğimizde Ölmek mi istiyorsun diye sordu.Orada ben babama dayanamıyorum sana kavuşmak istiyorum falan demiştim her halde duymuş sonra işte ismini verdi.işte bu kadar"

"Oh kızım be ne yaşamıssın?"

" siz onu bırakın da Baran çocuğa ne yaptı?"

" Baran?i"diye sordu Selen

" sizi o pislik herifin elinden kurtaran çocuk"

"Heeee iste dövdü bizde zaten korktuğumuz  için hemen ayrıldık oradan"

"Ya Selin sen niye hiç konuşmuyorsun "

" sizi dinlemek yetiyor"

" kızlar siz onu bunu bırakın da okullar açılıyor ya açılmadan 2gün önce .........cafede kutlama yapılacakmış .Haberiniz olsun"

İşte bütün dedikodulardan haberi olan canım arkadaşım Selen yine susamadı.
SiZin de anladığınız gibi bi üç arkadaş aynı okula gidiyoruz.sadece tek bir sıkıntı var oda Selen'in başka Sınıfta olması.

"Tamam o zaman ben geliyorum ve Irmak itiraz yok sen de geliyorsun"dedi Selin.

" tamam hadi neyse sonra konuşuruz ben hazırlanıp çıkıyorum babamı ziyaret edicem."

" tamam"dedi ikiside aynı anda.

Altıma bordo renginde olan kısa deri eteği giydim üstüne ise beyaz dar bir badi ama üzerinde yazı yazıyordu.ayakkabı olarak normal sıradan bir converse giydim.işte şimdi hazırdım.Ve bir an önce çıksam çok iyi olucak.

Yurttan çıktıktan sonra hemen Mezarlığa doğru ilerlemeye başladım.çok değil yarım saat sonra Mezarlığa varmıştım.mezarlıktan içeri girdiğimde şaşırdım.çünkü Baran babamın Mezarlığının karşısına geçmiş Öylece Mezarlığa bakıyordu.Hemen yanına gittim.

"Ne yapıyorsun burada"

Benim sesim duyunca bir anda korktu aslında niyetim onu korkutmak değildi.

"Hiç Irmak sen miydin? Babamı görmeye gelmiştim de Samet amcaya da bir bakıyım dedim"dedi ben de gülümseyerek Karşılık verdim.

" Irmak baban sana karşı nasıldı?"

HazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin