Kayra bana sinirli bir şekilde bakıyordu.Daha düne kadar savunduğu koruduğu adama şimdi kin besliyordu.Beni almaya geldiğinde Hazar'a diklenmiş ve benden uzak durmasını söylemişti.Hazarsa sadece dinlemişti.Göz devirerek dinlemişti.Ve hala aynıydı.Çenesini kasıyordu ara sıra da direksiyona işkence yapıyordu."Kayra bu yaptığının bir açıklaması var mı?"ona bakıyordum ama o yola odaklanmıştı ve çok hızlı gidiyordu."Sen okuldan neden çıktın ve bize haber vermedin.Neden onunla buradasın?Bu sorularıma cevap ver!!!"dedi ve gözünü yoldan ayırıp bir süre bana baktı."Sınıfta bir çocuk bana diklendi.Biliyorsun ben asla altta kalmam o yüzden çocuğa tekme attım.Sinirlendi sonra Hazar geldi çocuğu dövdü.Bende dayanamadım ve okuldan çıktım"dedim ve derin bir nefes aldım.Her şeyi açıklamaktan nefret ederdim ama açıklamazsam bana kızgın kalıcaktı."Peki neden güzelim bana haber vermedin.Yarın o çocuğu bana da göstericeksin.Kaşınıyorsa yıkanmasını tavsiye edicem"dedi ve güldü.Evet güldü.kıkırdadım.Bana baktı ve ne oldu cinsinden hareket yaptı."Seni 5dk içersinde değişen ruh halinle seviyorum"dedim ve yanağını sıktım.O da yapmacık bir şekilde elimi ısırmaya çalıştı.Elimi çektim ve yapmacık bir şekilde kızdım.Eve nerdeyse varmıştık.Karanlık sokakta hiç sokak lambası yoktu.Sadece arabanın farları aydınlatıyordu bu sokağı ve evlerin odalarındaki açık lambalar..."Kayra telefonum sende mi?Hazar sende olduğunu söyledi"dedim ve koltukta emniyet kemerini umursamadan ona döndüm."Evet ama artık nasıl düşürdüysen kırılmış"dudak büzdüm.Bu demek oluyor ki artık bir telefonum yoktu."Hemen dudak büzme evde yenisi yollarını gözlüyor"dedi ve göz kırptı.
Hedefe varmıştık.Hemen arabadan indim ve telefonuma koştum.Her zaman yeni şeyleri sevmişimdir ama eski şeylere daha çok önem verirdim.Yatağımın üstünde tabi ki iphone6s kutusu görmeyi beklemiyordum.Hemen yatağıma atladım ve telefonu kutusundan çıkardım.Rose Gold'du.Bu renge hep özenirdim.Telefonu yatağımda bırakıp aşağı indim ve ceketini çıkaran Kayra'nın boğazına sarıldım."Çok teşekkür ederim Kayra.Galerimde ilk senin fotoğrafın olucak"dedim ve ondan ayrıldım."Ve beni Kayra diye değil,sarışın meteor diye kaydedeceksin dimi?"dedi bende başımla onayladım.
Batu tarlası yanmış çiftçi gibi bakarken,hemen yanına gittim ve ne olduğunu sordum.Ama kendisi açıklama yapmak yerine
"Depresyondayım,unutuldum,aldatıldım.
Olmayan sevgilimden ayrıldım.
Çok yalnızım"dedi ve yanımdan kalktı."Bu neyin tribini yapıyor"dedim.Hepsi bir ağızdan"iphone6s"dediler ve onlarda trip yaptı.Kayra kahkaha atmaya başlayınca bende onlara şok içinde bakıyordum.Daha sonra onlarda bu duruma güldüler.Çok güzel bir duyguydu.Sevdiklerinle olup onlarla gülüp eğlenmek...Tarifi olamazdı.Ama dışarıdan mutlu olduğun ve gözlerinin içinin parladığı an bu belirtiyi verebilirdi.Yorgundum ve ağlamaktan göz altlarım çökmüştü.Bu yüzden uyumak için onlardan izin aldım.Ve merdivenlere doğru yol aldım.Yatağıma uzandım tabi ki ilk öne telefonumu açıcaktım.Komidinin üzerinde duran eski sim kartımı taktım ve Evin wifi'ına bağlanıp e posta ve şifremi yazdım.Bir süre gereksiz bilgileri tamamladıktan sonra telefonum açılmıştı.Hemen kayrayı telime kaydettim.Dediği gibi Sarışın meteor diye kaydetmiştim.Sonra instagramı indirdim ve Kayra'nın profiline girip ' habersiz çekilmiş gibi yaparak'çekildiği fotoğrafı kaydedip onu aradığında bu resim çıkıcak şekilde ayarladım.
Bir süre sonra mesaj geldi.Sarışın meteor:
Bakıyorum da biri uyumamış ve ins'te benim profilimde dolanıyor...;)İyi de nasıl farketmişti?Hemen mesaj yazdım.İncecik telefonla mesaj yazmak ayrı güzeldi.
Gönderilen;Sarışın meteor
Nerden anladın?Ayrıca senin bana verdiğin vazifeyi yerine getiriyordum.
Yani beni öyle kaydet demişti ama bir şey eksikti bana göre ve ben bu yüzden aradığında resiminin çıkmasını istemiştim.Bir süre sonra ondan mesaj geldi.
Gönderen;Sarışın meteor
Resmimi beğenmişsin,ondan farkettim.Hadi artık uyu😡Sonuna kızgın emoji koyması onun kızdığı anlamına gelmiyordu ama bir an öyle hissetmiştim.Telefonu komidinin üstüne bıraktım ve uyumak için çabalamaya başladım.
Ama galiba çabalamama gerek yoktu.Ben çoktan başka dünyaya yolculuk yapmıştım.****
Sabah ilk uyanan ben olmuştum.Malum yeni bir telefonum vardı ve şu an telefonumu tamamlamam gerekiyordu.Zeynebı'Atarlı Best'ım'diye kaydettim.Numan'ı 'yağuşuklu kuzim' diye ve batuyu 'depresyondaki kankim'diye kaydettim.Tabi Batu'nunki değişicekti.Elbet depresyondan çıkıcaktı.Telefonumla işim bitince bizimkilere kahvaltı hazırlamak için aşağı indim.
Kahvaltımızı yapıp evden çıktık.Geç değildi ama çok erkendi.Bu yüzden arabayla gitmek yerine yürüyerek gitmeyi tercih ettik.
"Eee kankiler bugün dersi erken biticek olan var mı?"diye bir soru yöneltti Batu.Ama benim bildiğim farklı sınıflarda olsak da aynı ders saatlerimizin olmasıydı."Batucum bizim ders saatlerimiz aynı değil mi?Nasıl erken çıkabiliriz?"dedi Zeynep.Batuya 'bunun durumu vahim'teşisi koyarak...
"Çok zekisin Zeynep'cim ama ben bugün öğleden sonra okulu asıcam.Malum ben siz gibi boş değilim."dedi anlamıştım.Sevgili konusundan bahsediyordu.Kayra bana dönüp"sevgilim olur musun?"dedi alaycı bir şekilde Batu'ya piçlik yapıyordu."Olurum"dedim ve omzuna vurdum.Yapmacıktan acımış numarası yaparak vurduğum yeri ovaladı.
Tabi o sırada Numan'da Zeynep'e dönüp"Hatunum olur musun?"dedi.Zeynep tiskinmiş numarası yaptı."Öküz her zaman öküz"dedi ve ekledi"maalesef olcaz artık SENİN HATUNUN"
Hepimiz Batuya yöneldik ve"yanılıyorsun biz artık doluyuz."dedik.Kahkaha patlattık.Batu önden yürümeye başladı.Anlaşılan bize trip atıyordu.Ama ben onun gönlünü almayı bilirdim.Şimdilik bunu ertelicem ne yazık ki...****
Ders başlayalı 15 dakika olmuştu ama ben derse aklımı vermek istemiyordum.O yüzden sıranın altından pars gibi telefonumla oynuyordum.En sondan 2.sırada oturduğumuz için bu pek sorun olmuyordu.Hazar kafasını duvara yaslamış öylece duruyordu bir şeyler düşünüyor gibiydi.Dünkü bana takılan çocuk adını artık öğrenmiştim.Alper bana bakmıştı tabi bende ona dil çıkardım.Önüne döndü ve yumruğunu sıktı.Artist olamayan adi köpek....
Bir anda telefonum titredi ve bildirimin face'ten geldiğini anladım.Hemen face'e girdim.Biri istek atmıştı.Baktığımda 'Pars köse'yazıyordu.Ona baktığımda onunda bana baktığını farkettim.Göz kırptı ve işine geri döndü bende isteği kabul ettim.Profiline girip elimden geldiği kadar resimlerini beğendim.Ama sıkılmam pek uzun sürmedi telefonu sıramın altına koydum.Kafamı masaya yaslayıp uyumaya çalıştım.Sıkılmaktan uykum gelmişti.Bu sefer masa titredi ve hızla telefonu elime aldım.
Gönderen;Sarışın meteor
Pars köse'nin ebesi hayattaysa yandı!gidip helallik alsın!!!😡😠😤
Arkadaşlar bu bölümü nasıl buldunuz?Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum.Lütfen diğer kitabımada göz atın!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar
RomanceBütün acemi duygularımla çıktım karşına,kabullenmemeni kabullenemediğimdendir sana olan yoğun takıntım...İnsan takıntılarından ya da alışkanlıklarından vazgeçemezmiş ya¿Sevgiyi,aşkı boşver...Ben sana takıntılıyım...İşte bu cümle ebedi kalacak!¿