Arkadaşlar oyuncu değişimi yaptım
Önceden Irmak Neda marcinkonyte idi.Ama şimdi Barbara Palvin oldu.Umarım beğenmişsinizdir:) ;)Kayra'dan
Irmak 10 dakikadır uyanmamıştı.Ve bu beni tedirgin ediyordu.Gerçi sadece bu değil.Dışarıda bize bırakılan not da beni tedirgin ediyordu.
'Geri döndüm'bu ne demek oluyordu.Hiç bilmiyordum.Numan'ın dediği" insan dışı varlık dolaşıyor lan dışarda"cümlesiyle Irmak bayılmıştı.Onu zaten bildim bileli hep böyle şeylerden korkardı.Aslında Numan'ın dediği insan dışı varlık Benim karşı komşum Vecip Amca oluyordu.Ben buraya taşınalı 1hafta olmuştu ve bu süre içersinde Vecip amca hiç dışarı çıkmamıştı.Sadece onu camdan bize tuhaf tuhaf bakarken rastlardık.Ve açıkcası adam ürkütücüydü.Numiş"oğlum Arıza hala uyanmadı numara mı yapıyor lan"dedi tedirgin bir şekilde.
"Aynen ya endişelendim bak"bu sefer Zeynep Irmak'ın saçlarını okşarken.Ben ise tepkisizdim hiçbir şey söylemek istemiyordum.Çünkü jeton şimdi düştü.
Atlas...Geri döndü allah belasını versin biz bu sefer cidden bittik.Hemen Numan'ı kollundan tutarak üst kata ćıkardım."Oğlum döndü lan döndü"
"Kim anlamıyorum lan"
"Allah'ın belası Atlas hapishaneden çıkmış ve bizden intikamını kesin alıcak."
"O-olamaz oğlum bizi nasıl bulmuş olabilir ki."
"Onu bunu bırakta Hazar bitti onu uyarmamız gerek ama nerede olduğunu bilmiyoruz.Hapishaneye atma işi ondan çıkmıştı ve o pislik kesin bunu öğrenmiştir."dedim ve zeynep'in"ïrmak uyandı"demesiyle hemen aşağıya indim.
"Irmak nasılsın?"
"Iyiyim de ben neden bayıldım"dediģin de birbirimize bakındık acaba söylemelimiydik?
"Adrenalin fazla salgıladın o yüzden"dedi zeynep ve Irmak'ın yanına oturdu.
"Eee tamam Irmak eve gitmek ister misin? Yoksa burada kalır mısın?"dedim konuyu değiştirmek için.
"Aslında burada sizinle kalmak kulağa daha mantıklı geliyor"dedi ve esnedi."Kayra dışarı da ne gördünüz?"eyvah şimdi bitmiştik Irmak'a ne söyleyecektim ben şimdi. Numan'a ters bir bakış attım hemen.O ise sıkıntı yok der gibi gözlerini yavaşca kapadı.
"Ee Irmakcım ben dışar da Vecip amcayı gördüm de o yüzden. "Dedi Numan lafı iyi kıvırmıştı.
"Vecip amca kim?"buyur Numan Bey açıklayın ćok kolay bir soru sizin için.
"Şey Kayra buraya taşıdığında Vecip Amca hiç dışarı çıkmazdı ve bize camdan ters bir bakış atardı bize. Bende bu yüzden ona insan dışı varlık diyorum.Bu yani"
"Salak senin yüzünden korktum mal"
"Oo Irmak sen hani değişmiştin aman boşver değişme ben bu haline alışmıştım zaten"dedim ve onun yanına oturup kolumu omzuna koydum.
"Aynen"dedi zeynep.Beni onaylarcasına.
"Ya yok sinirden şey oldu"
"Ya tabi sinirden şey olmuştur kuzi"dedi bu sefer Numan.
"Ya Numiş dalga gećme....Aman boşverin benim çooook uykum var nerede yatıcam"
"Evet evet Irmak eski arıza haline dönüyor.Suna bak çoooook demeler"dedi zeynep ve dediği gibi Irmak merdivenleri çıkmaya başladı.
"Benim odam da yat dolaptan bir şeyler alabilirsin...koridorun sonu ."dedim arkasından sesli bir şekilde.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
Irmak'tan
Yeni bir gün yeni maceralar...
Acaba Kayra ve Numan nerdeydi? Uyanalı yarım saat olmuştu ama hala Kayra ve Numan gelmemişti.Zeyneple birlikte sap gibi kahvaltı yapıyorduk.Ve bu gerçekten çok sıkıcıydı.Batu'nun şakaları olmadan, Numiş'in saçımı çekmemesi olmadan ve en önemlisi kahvaltı yapmayı sevmeyen bir Kayra olmadan yapılan bir kahvaltı düşünmek bile istemiyorum.Of sabahın köründe bunlar nereye gittiler acaba?"Ya Kızım yeter kahvaltını yapar mısın artık? "Dedi zeynep elinde tuttuğu çatalı sert bir şekilde tabağa bırakırken.
"Selam ben geldim"bu bu Numan!!! Evet geldiler.Hemen kapıya doğru koşdum.Ama gördüğüm şey karşısında şok oldum.
"Numan!!!!"yüzü gözü dağılmış ne olmuş buna böyle.
"Ne oldu ya cin mi gördün niye öyle bakıyorsun"dedi alaycı tavırla.
"Kim yaptı bunu sana?"
"Çok mu merak ediyorsun?"
"Kim?"
"Zarok"dedi ve yere kapaklandı zaten ayakta zor duruyordu.Hemen yanına koştum ve onu kaldırıp koltuğa yatırdım.
"Peki Kayra nerede?"
"Onun elinde"
"Numan!!!!"eyvah Zeynep'i unuttum kesin şok oldu Numan'ın bu haline.
"Zeynep sakin ol lütfen"dedim yatıştırmaya çalışarak.
"Nerde tam olarak biliyor musun"dedim bu sefer Numan'a sorar gözlerle bakarak.
"Hayır söyleyemem.Ben bile kurtaramadım."
"Söyle"
".....sokağındaki bir depo da"dediği anda ceketimi alıp hemen evden çıktım.Evet şimdi ne olucaktı ben onu nasıl kurtaracaktım.off hemen taksiye atladım ve oraya doğru yol aldım.Ben tam bir malım gerçekten ne yapıcam hiç bilmiyorum.Ceketimin cebinde bir şey hissettim ve elimi ceketimin cebine koydum.Hazar'a vereceğim bileklik... Peki onu buraya kim koydu?
"Geldik abla"
"Çok teşekkür ederim borçum ne kadar?"
Taksiciye parayı ödedikten sonra taksiden indim ve depoya ilerledim.Gerçekten ben yapmayı planlıyorum.Hiiç bilmiyorum.
Kapıyı açtım ve içeriye girdim.Keske girmeseydim.Çünkü bir adam Kayra 'yı tekmeliyordu.olamaz. Ve o adam Hazar'dı.Allah belanı versin Hazar.Keske ismin kadar güvenilir olsaydın.
"Hazar bırak onu.Senin Allah belanı versin"dediğim anda Hazar tekmelemeyi kesti ve bana döndü.Tabi ben de ona doğru ilerliyordum.
"Adi pislik"dedim ve Kayra'nın yanına çömeldim.
"Kayra iyi misin?"
"Turp gibiyim"dedi öksürerek.
"Kalk gel gidelim buradan"dedim ve kolunu omzuma attım.
"Neden yaptın ne istedin Kayra 'dan"dedim ve Kayra ile birlikte yavaş yavaş ilerledim.O ise bize tepkisiz bir şekilde bakıyordu.
"Hazar keske adın kadar güvenilir olsaydın.Allah belanı versin sana güvenmekle hata yaptım"dedim bağırarak.
"Benim adım Zarok"dedi arkamdan bağırarak.Ne onun ismi Zarok mu?
"Sana da bu yakışır bir daha benim karşıma çıkma"dediğim anda zaten depodan çıkmıştık.
"Ir-mak onu tanıyor musun?"dedi bu sefer sıkı bir şekilde öksürerek.
"Evet"
"Onu değiştir o hiç bir zaman Zarok ismini kabul etmemiştir bunda bir tuhaflık var"
"Anlamıyorum"
"o Zarok deģil"
Arkadaşlar umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Kısa olmak zorunda kaldı bunun kusuruna bakmayın.
Bir de eğer votelerseniz ya da yorum yaparsanız memnun kalırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazar
RomanceBütün acemi duygularımla çıktım karşına,kabullenmemeni kabullenemediğimdendir sana olan yoğun takıntım...İnsan takıntılarından ya da alışkanlıklarından vazgeçemezmiş ya¿Sevgiyi,aşkı boşver...Ben sana takıntılıyım...İşte bu cümle ebedi kalacak!¿