'ANNEM BENİM YÜZÜMDEN ÖLMÜŞTÜ'

44 7 0
                                    

İşte şimdi anlatıcağım Hazar'ın Yaşadıklarını...

Yazar'dan

Hazar doğmadan bir kaç hafta önce Hazar'ın babası-Salih kara-Hazar'ın öz annesi-Şule kara-boşanmak ister ama Şule bunu istemez.onu canından çok severken ondan boşanmak istemez.Salih Boşanma nedenini söyleyince Şule çok üzülür hatta neredeyse her gün Ağlar sırf o adam için onu aldatmış olsa bile onu sevmeye  devam eder.her ne kadar içinde ona büyük öfke beslese de....

Hazar'ın doğum zamanı geldiğinde babası o gün annesinin yanına gelmez.Gelmemesinin nedeni o günden bir gün önce aşık olduğu kadının doğum yapması ancak ölü doğurduğu belirlenir.Salih buna o kadar çok üzülür  ama aşık olduğu kadın-Sevim- üzülmesin diye hiç bir şey Söylemez.zaten bir gün öğrenecek OLMASINA rağmen Söylemez.

O kadar beter olur ki bir  yanda aşık olduğu kadın bir yanda ise eski karısı hemen Şule'nin yanına gider çünkü onu tamamen unutmuş ve bunun için kendinden nefret etmiştir.onun yanına gittiğinde doktor ona;

" gözünüz Aydın bir oğlunuz oldu ama maalesef eşinizi kurtaramadık."üzüntülü bir şekilde bunu söyleyen doktora bakar ve onu yakasından tuttuğu gibi Güçsüz bir şekilde Sırtını duvara vurur.çünkü artık bu olanlar ona çok ağır gelir ve bir anda doktorun yakasını bırakıp yere yığılır.

Uyandığında hastane Odasında olduğunu farkeder ve hemen Kalkıp Oğlunu görmek ister.bir anda kalktığı her ne kadar başı dönse de Kapıya ulaşmayı başarır ve hemen hemşirelerden birine oğlun nerede olduğunu sorar .Hemşire ile birlikte bir odaya girdiklerinde oğlunun yanına gider ve onu kucağına alır.Onu kucağına aldığında o sert ve güçlü adam bir anda o kadar hafif bir adama dönüşür ki bir anda ağlamaya başlar.hayatında sadece annesi ve babasının ölümünde Ağlayan kişi şimdi oğlunu kucağına aldığı gibi ağlamaya başlamıştı.Bir anda aklına Sevim gelir ve oğlunun çıkış işlemlerini yapıp onun yanına gider tabi ki yanında oğlu ile beraber.

İşte bundan sonra olaylar gelişir ve Hazar üvey annesine verilir.14 yaşına kadar Sevim'i  öz annesi olarak bilir.Sevim'de öz çocuğu olarak.

Hazar'ın gerçeği öğrendiği gün....

Hazar'dan

Şu anda babam ile annem odalarında kavga ediyorlar ben de tabi ağlamak üzereyim.daha fazla dayanamadım ve hemen Kapıya yaklaşıp dinlemeye başladım.

" Salih bunu yapmış olamazsın ne demek Hazar benim öz oğlum değil ne demek"

"Sevim tamam bir hata Yaptım ama ne yapabilirdim ki Hazar'ın annesi onu doğururken öldü tamam mı ne yapsaydım sanki o benim oğlum."

" bunu bana baştan söyleye bilirdin"

Daha fazla dayanamadım ve hemen evden çıktım.olabildiğince hızlı koştum.benim annem yoktu.ANNEM BENİM YÜZÜMDEN ÖLMÜŞTÜ....

İşte gördüğünüz gibi Hazar her şeyi böyle öğreniyor...Zaten babası da Dayanamayıp olayı bütün gerçekliği ile anlatıyor.bundan sonra da Hazar Babasına büyük bir kin besliyor annesinin babası Yüzünden öldüğünü düşünüyor

Tabi bu Sırada da üvey annesi hamile hemde doğuma sadece bir ay var.

Bu Bölümün kısa olduğunun farkındayım.ama bir daha ki bölümü uzunca yazacağım.merak etmeyin.

HazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin