Siyah ve Beyaz

20 7 0
                                    

Arkadaşlar  umarım beğenirsiniz :)

Bölüm şarkısı:Zakkum ;dile kolay kalbe değil
Gripin:Beş(biliyorum eski bir şarkı tamam vurmayın:)

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasında olduğumu anlamam uzun sürmedi.Peki ya Kayra ve Numan'a ne olmuştu?Hemen yattığım yerden kalktım ve odadan çıktım.Karşımda Cenk'i gôrmemle direk sordum.

"Cenk Kayra ve Numan nerde?"

"Kafeteryadalar.Onlarda senin uyanmanı bekliyorlardı."dediği gibi kafeteryayı aramaya başladım.

Onları görmeye çok ihtiyacım vardı.En azından onlar sayesinde hayattayım.Biraz başım dönüyordu ve bu yüzden yürürken yalpalıyordum.Cenk bunu farketmiş olacak ki elini omzuma attı.

Kafeteryaya geldiğimizde içerisi kalabalık olduğundan ilk başta onları göremedim.Sonradan farkettim cam kenarında oturuyordu Numan.peki ya Kayra???

"Irmak uyandın mı?"

"Yok uykumda yürüyorum"dedim ve ona sıkıca sarıldım.kuzim benim.Ne çok özlemişim göğsüne başımı yaslamayı.İste şimdi güvendeydim.

"Kayra nerde?"dedim ondan ayrılırken.

"Şey......... O şey..........."

"Ne oldu?söylesene Numiş"

"Tamam. Hazar vuruldu onun yanında"

Ne?Bana ne olduğunu bilmiyorum ama bir anda ruhsuz hissettim.şakaydı dimi bu ona bir şey olmaz yaaa.

"Şaka dimi.bak anladım gösteri bitsin"

"Hayır Irmak.Atlas Kayra'yı vurcaktı ama bir anda Hazar önüne atladı."

"Peki nerde beni ona götür"dedim ve Numan'ın tepki vermesini bekledim.

"Cenk götürsün seni.Benim ufak bir işim var"dedi ve ceketini alıp gitti.
Cenk yine kolunu omzuma attı ve yürümeye başladı.

"Durumu ağır mı?"

"Doktorlar bir cevap vermiyor.Ameliyatta hala"

Ameliyattın olduğu bölüme geldiğimizde Cenk doktor ile konuşmak için yanımdan ayrıldı.Ben ise bir yere oturmuş bekliyordum.Hastane kıyafeti her ne kadar beni rahatsız etsede şimdilik umrumda değildi.

Umarım ameliyat iyi bir sonuç verirdi .yoksa ben biterdim.Ben daha ondan özür dileyecektim.

Cenk morali bozuk bir şekilde yanıma geldi.Sormaya korkuyordum ama bunu yapıcaktım....

"Ne oldu?Durumu nasılmış"dedim ve gözümden istemsizce bir yaş düştü.

"Çok şanslıymış.Kurşun kalbinin alt bölümüne denk gelmiş.Bir de büyük ihtimalle Atlas'la olduğu sıralarda
Atlas olan yüksek dozda ilaçlar vermiş buda beyninin uyuşmasına neden olmuş.Vücudunda da ezikler bulunmuş.Anlaşılan o ki Atlas şerefsizi ona eziyet etmiş"dediğinde artık bitmiştim.Ne kadar canı yanmış.Demek o odadaki kanlar ona aitti.Boğazım düğümlendi.Aklıma geldikçe göz yaşlarıma engel olamıyorum.Bedelini ödedi dediğinde o şerefsiz demek ki bundan bahsediyordu.Neden ya neden?Onun zaten kalbi yaralıydı.Canı zaten yanıyordu.Şimdi ise iki katı acısı var.Keske onun yerinde ben olsaydım.Yaşamaya cesaretim yoktu artık.Hazar'ın yüzüne bakmaya da cesaretim yoktu.Aglarken gözlerim bulanıklaşmaya başladı.Hıçkırıklarım ise artmaya.Cenk beni göğsüne yasladı ve sırtımı sıvazladı..

Bir anda aklıma tanıştığımız gün geldi.Beraber şarkı söylemiştik.Bilmiyordu ki hayatıma giripte beni derinden etkileyen ilk erkek olduğunu.

HazarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin