3.

24 3 1
                                    

Pov onbekend

Eindelijk komt ze naar Engeland. Ik voel dat ze dichterbij komt. Jaren heb ik haar in de gaten moeten houden, ik voelde haar, maar zij mij niet. Niemand had mij in de gaten. Ik was zoals een schaduw in de nacht. Het enige wat ik wil is er voor haar zijn, haar kunnen beschermen tegen HEM. Dit is de mijn kans. Eindelijk kan ik met haar praten. Haar stem weer horen. Mason heeft haar al die tijd uit mijn buurt proberen te houden. Hij deed het met een goede reden, maar ik kan niet zonder haar. Ze is mijn alles, ze hoor bij mij. Ik moet er alleen nog voor zorgen dat zij hetzelfde gaat voelen. Nog nooit ben ik ergens zo zeker van geweest.

Pov Mason

Eindelijk weer in Engeland. ik heb het hier gemist. De laatste keer dat ik hier ben geweest was 5 jaar geleden. Ik voel de woede opborrelen en tranen opkomen als ik er weer aandenk. Snel draai ik m'n hoofd weg. Rose mag hier nog niets van weten, er is een reden dat ik haar hier nu pas naartoe breng. Ondertussen lopen Gabe en Rose een stuk voor me. Al sinds we klein zijn gaan we met z'n drieën om. "Mase, ben je weer lekker aan het dagdromen? jij was degene die vroeg bij onze bestemming aan wilde komen hoor." Hoor ik  een bekende stem zeggen. Ik schrik en kijk recht in de ogen van mijn kleine zusje. "Verdomme Rose, doe dat nooit meer ik schrok me dood" Zeg ik quasi boos. Op de achtergrond hoor ik Gabe heel hard lachen. "Je-e haha h-h-had je haha ge-gezzzicht haha moeten hahha zien gast. J-je wordt haha b-b-bang va-van haha jje kl-kleine haha zusje." Zegt Gabe tussen het lachen door. ik kijk mijn Rose veel belovend aan en we sprinten tegelijk op Gabe af. Ik tackel hem terwijl Rose op hem gaat zitten en hem de kietel dood geeft. Daardoor moet hij nog harder lachen, en alle mensen die langs lopen kijken geïrriteerd naar ons. "Okay, okay aller-aller-allerliefste Rose wil je alsje-alsje-alsjeblieft van me afgaan" Hoor ik Gabe ineens zeggen. geamuseerd kijk ik ze aan. Rose gaat van hem af en ik help Gabe overeind. Samen lopen we naar buiten en ik houd een taxi aan. "Goodevening, can you bring us to Liverpool please?" Vraag ik aan de chaffeur. Hij zegt dat we kunnen instappen eindelijk zie ik...................

Heyyyy ppl,

Wat zou Mason weer zien? Mwhuahahaha. En wie is de onbekende persoon. Je komt er snel achter.

Lots of love,  me xx

my only wishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu