POV ONBEKEND
Ik had haar moeten beschermen. Ik dacht dat ze veilig was en dat niemand haar iets aan kon doen. Maar ik had niet gedacht dat ze haar broer van haar af zouden pakken. Ik MOET NU met Jason gaan praten. Hij weet er alles over maar is waarschijnlijk nog steeds boos. Maar als ik haar dan weer kan zien is het voor mij goed. Ik kan dit niet meer, het gevoel dat ik heb sinds ik niet meer bij haar kan zijn is ondragelijk. Ik moet haar weer zien en in mijn armen kunnen houden. Ik besluit Jason maar te sms'en om te vragen of ik bij hun kan komen en alles uit kan leggen.
*Jason dit is Max. ik heb gehoord wat er met Mason is gebeurd. Hij heeft de afgelopen vier jaar contact met me gehouden en ik kan jullie helpen. Je weet dat ik niet weg wilde bij Rose dus laat me jullie helpen oke? Hoor wel van je. MVG Max* 20.37
Een minuut later krijg ik een sms terug
*Oke, we praten wel. Om 21u bij het café. Als je er niet bent ben ik er klaar mee en kom je nooit meer in de buurt van Rose. MVG Jason.* 20.38
Een half uur later bij het café
Ik zie Jason al zitten en loop naar hem toe. Hij ziet me aankomen en zegt dat ik moet gaan zitten. Ik ga tegenover hem zitten en net als ik wil beginnen met praten begint hij. "Vertel maar wat je wil." zei hij. "Laat me alsjeblieft naar jullie komen. Ik wil Rose weer zien, en dan kunnen we ook meteen een plan verzinnen om Mason terug te krijgen." Fluister ik. Ik weet dat ZIJ hier ook zijn. Jason twijfelt even maar mompelt een oké. Eenmaal het café uit begint hij te praten. "Als we er zijn ga je alles vertellen. Je laat niets weg, en je weet dat ik het merk als je liegt of iets verzwijgt." Zegt hij. Ik hoor dat hij boos is, maar ook teleurgesteld. Waarschijnlijk omdat ik ineens weg was en niets meer van me had laten horen. Tot nu dan.
POV ROSE
Ik wil net een film gaan kijken met Gabe als de voordeur opengaat. "ROSE!!! GABE!! KOM NAAR BENEDEN, WE MOETEN IETS BESPREKEN!" Hoor ik Jason van beneden roepen. Gabe en ik lopen snel naar beneden. "Het is vast belangrijk, anders zou Jason ons niet meteen willen spreken." Zei Gabe. Ik knik alleen maar omdat ik niet weet wat ik anders moet zeggen. Als we beneden aankomen zie ik dat het twee schaduwen, dus Jason heeft iemand meegenomen. "Ik zie twee schaduwen Gabe, ik denk dat hij iemand heeft meegenomen en ons daarom wilt spreken." Zeg ik hem terwijl we naar de woonkamer lopen. "Ik denk het ook. Wat vind jij ervan? Vind je het goed dat hij iemand heeft meegenomen?" Vraagt Gabe me. "Hij heeft het moeilijk nu dat is gebeurd hij heeft iemand nodig. Natuurlijk vind ik het goed." Antwoord ik hem. En dat is het moment waarop de persoon zich omdraait en ik hem alleen maar met open mond kan aanstaren. "M-Max?" Zeg ik stotterend. Hij knikt en dat is het moment waarop ik instort. Ik ren zo snel mogelijk naar mijn kamer en doe die op slot. Ik laat me op mijn bed vallen en laat alle tranen stromen. Vier jaar zijn voorbij gegaan. Vier jaar en ik ben nooit over hem heen gekomen. En nu staat hij ineens hier.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heeeyyy ppl, sorry dat ik zolang niet meer heb geschreven. Ik had niet zoveel inspiratie meer en was telkens niet blij met wat ik schreef. Uiteindelijk heb ik het maar hierbij gelaten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat me het weten als je nog tips heb! Ik zal proberen vaker up te daten.
Lots of Love Me <3
JE LEEST
my only wish
General FictionRosalien is 18 en ze mist van alles in haar leven. Haar ouders zijn 4 jaar geleden omgekomen en sindsdien woont ze met haar broer Mason in Parijs. Mason zorgt ervoor dat ze thuis les krijgt en nooit het huis uit mag. Ze wenst dat alles veranderd en...