4.

22 2 0
                                    

POV Mason

Eindelijk zijn we aangekomen in ons vakantiehuisje in Liverpool. Ik denk dat we hier een paar dagen blijven en dan weer doorreizen. "OMG Mase is dit waar we verblijven!?" Roept rose. "Jup, wat vind je ervan? We kunnen ook weggaan hoor." Antwoord ik zo rustig mogelijk. Ik wil hier niet weggaan, ik heb het hier gemist. Ik kwam hier elk jaar, tot dat ik Rose veilig moest houden. Zodra ze 17 is gaat het gebeuren. Ik voel dat hij dichtbij is, maar ik moet ervoor zorgen dat zij hem niet ziet. "Aarde aan Mason! Haaallloooo, leef je nog of wat?" Roept Rose ineens in m'n oor. "Ooh uhh sorry ik was even in gedachte." Zeg ik met een onschuldige glimlach. "Pff het zal wel. Nou ik ga alvast naar binnen met Gabe. Ga jij maar lekker dagdromen. Laterzz Mase." Ik wil nog iets zeggen tegen haar maar ze is al weg.

POV Rose

Gabe en ik lopen ons vakantiehuis/villa in. "Wat vindt je ervan? Is het genoeg voor de prinses?" Vraagt Gabe met een grijns op z'n gezicht. Hij weet dat ik het haat als hij me prinses noemt. "OF HET GENOEG IS?!" Vraag/ Schreeuw ik. " BEN JE GEK OFZO DIT IS GEWELDIG! Dat je dit voor me achter heb gehouden! Stom kind dat je bent had je me niet kunnen voorbereiden ofzo ik kreeg haast een hartaanval toen ik dit zag!" Roep ik. Gabe lacht en zegt heel onschuldig dat hij dit veel leuker vindt. "Rose! Heb je al een kamer uitgezocht?" Hoor ik ineens iemand vragen. De stem komt me bekend voor maar ik weet niet wie het is. Ik draai me om en zie iemand die ik al heel lang niet meer heb gezien. "JASON! JASON IK HEB JE ZO GEMIST!" Roep ik en ik ren naar hem toe. "Haha heb jou ook gemist little one." "Waarom was je weggegaan?" Vraag ik hem en ik voel de tranen opkomen. Jason was bij ons komen wonen toen zijn ouders dus mijn oom en tante gingen scheiden. Hij heeft 4 jaar bij ons gewoond tot dat hij ineens wegging wat dus 2 jaar geleden is. "Het spijt me, little one. Echt waar ik zou willen dat ik niet weg hoefde te gaan maar ik had geen keus." Antwoordt hij me en ik zie dat hij echt spijt heeft. Ik wilde hem net vragen waarom hij geen keus had toen Mase z'n hoofd schudde. "Okay nu genoeg treurige gesprekken! Gaan we nog met z'n allen iets leuks doen of hoe zit dat nou?!" Vraag Gabe heel vrolijk. We lachen en Jason zegt dat hij nog wel een leuke plek weet om naartoe te gaan. "Kleed je snel om we vertrekken over 5 minuten! Het wordt warm dus doe iets luchtigs aan." Zegt Jason. Gelukkig heb ik alle shorts en hemdjes bovenop liggen dus ben ik snel klaar. Ik doe een korte broek aan en een wit mouwloos shirtje met de Amerikaanse vlag erop aan. Toen ik beneden kwam was iedereen klaar en we liepen naar de auto. Toen Jason de radio aandeed kwam where are ü now op en begon ik keihard mee te zingen. Gabe en Mason keken me aan en begonnen ook keihard mee te zingen, ja ja ik heb ze gedwongen dit liedje uit hun hoofd te leren ben wel trots op mezelf. Jason keek ons raar aan en moest heel hard lachen. Zo ging het nog wel een tijdje door en toen going down for real kwam begon Jason ook mee te zingen.

Heeeyyy ppl

Ik Hoop dat dit stuk lang genoeg was. Nu het vakantie is probeer ik langere stukken te schrijven. Laat weten wat je ervan vond

Lots of love, me xxx

my only wishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu