9.

9 1 4
                                    

POV Rose

"Denk je dat ik weg wilde blijven van haar!" Hoorde ik Max schreeuwen. "Denk je dat ik het fijn vond om niet bij haar te kunnen zijn en vier jaar niks van me kon laten horen! Dat vind ik namelijk niet! Ik dacht verdomme de hele tijd aan haar! Ik kon nergens anders aan denken en het deed mij ook pijn!" Schreeuwt hij nog naar Gabe voor ik een deur dicht hoor knallen.

Dat was gister gebeurd, maar nog kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. Het deed mij ook pijn. Het deed mij ook pijn. Waarom zei hij dat. Als het hem ook pijn deed had hij toch wel iets van zich laten horen. Dan had hij me niet in de steek gelaten. Het enige wat ik wenste was weer meer van de wereld zien en uit huis gaan na al die jaren. En nu gebeurt dit. Mason die verdwijnt. Max die weer in mijn leven komt. Ik heb al die tijd hoop gehad dat Max weer terug zou komen, maar nu hij er is weet ik niet wat ik moet doen. Waarom komt --- "Rose! Ontbijt!" Onderbreekt Gabe mijn gedachtes. Terwijl ik naar beneden loop hoor ik Gabe, Jason en Max praten, maar zodra ik in de keuken ben valt het gesprek stil. Ze draaien zich om maar als ik Max zie schrik ik.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeeyy ppl! Ik weet dat ik al heel lang (half jaar ofzo) niets meer heb geplaatst maar dat komt omdat mijn stick kapot was gegaan en ik geen tijd had om hoofdstukken te schrijven door school. Maar omdat de vakantie weer is begonnen ben ik nu voor al mijn verhalen iets aan het schrijven.

love you guys!

my only wishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu