8.

15 1 0
                                    

Max Pov

Trillend zak ik neer. Vier jaar lang heb ik haar niet gezien, maar toen ik haar zag wist ij het meteen al. Het was geen tienerliefde en dat is het nooit geweest. Zij is het en ergens heb ik dat altijd geweten, maar ik wilde geen valse hoop krijgen. Maar wat als zij het niet voelt of ziet. Ze moet het merken. Ik kan en mag haar niet weer kwijtraken. Ik zal haar terugwinnen, ik kan niet zonder haar.

*Flashback*

"ROSE! ROSE GA HIER WEG!" Schreeuw ik naar haar. Maar ze luistert niet en loopt gewoon naar me toe. "Max alsjeblieft, stuur me niet weg!" Smeekt ze me, terwijl ze probeert niet te huilen. "Max please! Ik kan je hier niet achter laten! Snap dat dan!" Zegt ze nu wat zelfverzekerder. Ik wil haar bij me hebben, maar ze mag geen gevaar lopen. En al helemaal niet door mij. Ik had haar beloofd te beschermen en dat is wat ik ga doen. "Rose......

*Einde flashback*

Ik was haar toen kwijtgeraakt. En dat was daarna een tweede keer gebeurd.

Rose POV

Ik mis hem. Meer dan ik iemand ooit kan missen. Hij! Alles draait om hem en nergens anders om. Tranen stromen over mijn wangen. Waarom? Waarom liet hij me achter? Waarom wil ik hem terug? Waarom is hij hier? Alle vragen die rondspookten in mijn hoofd. Al die vragen, maat geen antwoorden. Ik wil net naar beneden lopen als ik geschreeuw hoor.
"......... Van haar....." "....... Weg... Mason......" Hoor ik. Ik wil niet weten waar ze het over hebben dus loop ik terug naar mijn kamer en laat mij op bed vallen.
Ik mis Max.
De deur gaat ineens open. "Gabe! Gabe alsjeblieft blijf bij me" Smeek ik hem terwijl de tranen over mijn wangen stromen. "Sssttt. Het komt goed! Ik beloof het je, ik zal voor altijd bij je blijven en beschermen." Zegt hij, mij knuffelend.

--------------------------------------------------------------------
Hoi ppl
Ik had het de laatste tijd hele druk en ik las alleen maar boeken op wattpad. Ik ga vanaf nu meer updaten aangezien ik toch vakantie heb. Please tell me what u think of this.

Lots of love me

my only wishWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu