79

2.6K 243 27
                                    

Liam♥: cześć, jak leci? :)

Ja: cześć, dobrze.

Liam♥: a tak naprawdę?

Ja: przecież wiesz. Po co w ogóle pytasz?

Liam♥: nie wiem, może chciałem usłyszeć, że przestałaś mnie kochać, bo jestem głupi i nie zasługuję na miłość od takiej wspaniałej osoby jak ty

Ja: nie przestaje się kogoś kochać, bo coś w życiu spieprzył

Ja: uczucia ogólnie są niebezpieczne. Jeśli zaczynasz coś czuć tracisz odporność. Zaczynasz być podatny na zranienie.

Liam♥: nie mogę uwierzyć, że potrafiłem złamać serce dziewczynie, która jest taka fantastyczna jak ty. Dlaczego w ogóle to ja byłem tym szczęściarzem, że mogłem dzielić z tobą te wszystkie piękne chwile?

Ja: mówiłam ci, że byłeś warty każdego cierpienia

Liam♥: więc dlaczego nie dasz mi jeszcze jednej szansy?

Ja: a czy na nią zasługujesz?

✖✖✖

Nie denerwujcie się na Katie, ponieważ prawdę mówiąc żadna z nas nie byłaby w stanie tak szybko wybaczyć chłopakowi, okej? Szczególnie czegoś takiego, więc proszę was.

I tak dodatkowo to chciałam wspomnieć, że dzisiaj moja kochana czytelniczka, którą niezmiernie kocham xxFlawlessQueenxx obchodzi swoje urodziny!!!! A skoro je ma to ja chciałabym jej życzyć wszystkiego co najlepsze. Dużo zdrowia, szczęścia, miłości! Zdecydowanie, żeby ci się kochana moja powodziło w życiu, żebyś spełniła wszystkie swoje marzenia, spotkała po kilka razy swoich idoli, wzięła ślub z jednym z nich i miała gromadkę dzieci. Uśmiechaj się zawsze i bądź szczęśliwa, nie pozwól się zranić i pamiętaj, że kocham cię taaaaaaaaaaaaaaak bardzo!!♥ Jesteś naprawdę miła i sympatyczna, kochana i urocza, i słodka, więc nie zmieniaj się, bądź sobą, kochaj życie i takie tam haha Nigdy nie byłam dobra w składaniu życzeń. No nic, sto lat!

liam payne // delivered messages [book two]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz